hej elv, wow du tar mig i forsvar selv efter jeg har svinet dig et par gange, respekt for det, jeg bor desværre ikke i KBH. derfor var det lidt svært at mødes derovre, sorry [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] men vi finder bare et andet tidspunkt og et andet sted, der er jo altid den traditions rige Psychedelia Cannabis Cup [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] , det er fandme synd for dig at du ikke har røget ordentlig hash.
OG TIL DIG RYGER BONG, PIS AF DIN LILLE FNATMIDE,HVAD FANDEN LAVER DU EGENTLIGT HER, ANDET EN AT VÆRE I VEJEN, DU ER SGU DA FOR DUM, TROEDE DU AT DU VILLE FÅ SYMPATI, HA! IDIOT.
det kan godt være at jeg en gang i mellem flambere folk, men så har de for det meste også fortjent det, men det er jo ikke sådan at det er en bestemt person jeg går efter (ud over EGO [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ) så vis du vil undgå at blive svinet må du vise at du ved noget om det du siger, og ikke bare citere efter en bog.
puha!
[ 09 Oktober 2001: Besked ændret af: Sir Haze ]
|