Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: bla bla
Junior medlem

Geografisk sted: Solbjerg
bortset fra at det var sir haze og dextrose jeg skriver til, da de startede med at være provo og nedgøre mine spørgsmål, så er det okey. jeg har intet tilovers for de fuckhoveder der tror det er smart at at nedgøre spørgsmål bare fordi man har lidt problemer med haven........ hvis de slapper af og er lidt seriøse, så lukker jeg intet lort ud... med hensyn til standard hashen, så tror jeg jeg at sir haze og dextrose hare taget skade af alle tilsætningsstofferne.... peace

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Altså hvis man ikke kan klare at blive flamet her så kan man ikke klare at drikke mælk!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Erhh...

Jeg tror det er dig der er blevet paranoid af hashen... Hvilket post har jeg helt præcist nedgjort dig i?

Ryger bong: Med de få enkelte posts du har lavet så tror jeg ikke at du skal snakke om at være provo - fordi det er da kun dig der er det - jeg er fandme ikke engang istand til at flame dig - fordi min hjerne er ude og vende et eller andet sted i LSD land og alle brikkerne er ikke landet endnu *gg* det er squ skummelt *gg*................

Men hvis du ikke kan tåle lugte i bageriet - well - så kan du da bare smutte - fordi tonen herinde har det med at være noget hård nogle gange - hvilket man squ skal være istand til at holde til - ellers så er man squ ikke stærk nok til whatever man begiver sig ud i....

P.L.U.R

Junior medlem

Geografisk sted: Solbjerg
til dextrose!!!

du har skrevet til miksi, jeg glemte lige at fortælle at det er mit gamle navn... men fuck der her.. jeg slapper af....

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ryger Bong > Og hvilket post var det lige præcist jeg nedgjorde dig i?

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
hej elv, wow du tar mig i forsvar selv efter jeg har svinet dig et par gange, respekt for det, jeg bor desværre ikke i KBH. derfor var det lidt svært at mødes derovre, sorry [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] men vi finder bare et andet tidspunkt og et andet sted, der er jo altid den traditions rige Psychedelia Cannabis Cup [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] , det er fandme synd for dig at du ikke har røget ordentlig hash.

OG TIL DIG RYGER BONG, PIS AF DIN LILLE FNATMIDE,HVAD FANDEN LAVER DU EGENTLIGT HER, ANDET EN AT VÆRE I VEJEN, DU ER SGU DA FOR DUM, TROEDE DU AT DU VILLE FÅ SYMPATI, HA! IDIOT.

det kan godt være at jeg en gang i mellem flambere folk, men så har de for det meste også fortjent det, men det er jo ikke sådan at det er en bestemt person jeg går efter (ud over EGO [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] ) så vis du vil undgå at blive svinet må du vise at du ved noget om det du siger, og ikke bare citere efter en bog.

puha!

[ 09 Oktober 2001: Besked ændret af: Sir Haze ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]