Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 15:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
http://www.prisonplanet.com/articles/ma ... warned.htm

Citat:

Hunter Thompson was working on WTC collapse story before mysterious sudden death, warned he'd be 'suicided'

Total 9/11 Info/Prison Planet | March 2 2005

Toronto Globe and Mail February 26, 2005:

Hunter telephoned me on Feb. 19, the night before his death. He sounded scared. It wasn't always easy to understand what he said, particularly over the phone, he mumbled, yet when there was something he really wanted you to understand, you did. He'd been working on a story about the World Trade Center attacks and had stumbled across what he felt was hard evidence showing the towers had been brought down not by the airplanes that flew into them but by explosive charges set off in their foundations. Now he thought someone was out to stop him publishing it: "They're gonna make it look like suicide," he said. "I know how these bastards think . . ."

Hunter S. Thompson ... was indeed working on such a story

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Ej astral. Stop så...

Alle de konspirationsteorier er jo bare noget pjat, folk laver for at tjene lidt. Især med denne historie må du selv kunne se det.

Hunter S. Thompson begik selvmord

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Ærlig talt Astral, hvorfor tror du på alt der bliver skrevet på internettet?
har du aldrig hørt om noget der hedder kildetroværdighed og kritik?
Tror du selv på denne historie eller hvad?

Personligt synes jeg man skulle lade ham hvile i hans grav og gøre hans eftermæle så flot som muligt, i stedet for at lade fantisien få frit løb.

Mvh Jonas!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Hvis der findes fakta, der understøtter påstanden, er det vel fint nok. Men jeg må indrømme, at det som udgangspunkt virker påfaldende dumt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Hvorfor skulle lige præcis han også myrdes?
Der er masser af den slags teorier, så han ville ikke være ene om at fremføre den...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Og hvordan skulle HST være kommet over de informationer? Han var en fed journalist ud fra Gonzo-kriterierne, men ikke ligefrem den mest skarpe investigative reporter derude.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Hvis alle dine artikler var sande, Astral, så ville verden fandme være fucked!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jamen, Verden er jo fucked... Så Astral må have ret!!!

PIS!!! :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Ang. HST's død:

Jeg må da indrømme, at jeg havde samme tanke umiddelbart efter HST's død. Nogen må have slået ham ihjel, fordi han havde stukket næsen i noget, han ikke skulle have gjort. -Jeg har læst nogle af hans bøger, og han lagde ikke fingre imellem, når han lagde hårde facts på bordet om Bush regeringen (Læs hans bog"Kingdom of Fear"), så det er ikke utænkeligt. Men set i bakspejlet tror jeg egentlig, at jeg havde disse tanker, fordi jeg ikke kunne forstå og acceptere hans død.

Idag har jeg fået noget tid til at få ro i sindet over hans bortgang, og før jeg har set konkrete beviser, hælder jeg nu til teorien om at han skød sig selv; regulært selvmord.

Man må sige at the Duke gik ud med et brag.
Efter hans eget ønske, arrangerede hans kone begravelsen: Hans aske blev skudt af fra en kæmpestor kanon... Læs topic'et andetsteds (mener, den ligger i "Generelt".)

R.I.P. Hunter S Thompson

Ang. WTC:

Har læst andre artikler på nettet end dem Astral omtaler her, angående at World Trade blev detoneret nede fra i samme øjeblik som flyene ramte. Om det er sandt eller ej - det er op til én selv at finde ud af. Jeg ved, ikke desto mindre, mange andre ting om 11.sept. - som er dokumenterede: Bl.a.
- at Bin Laden familien (som den eneste) fik frit lejde til at flyve fra New York senere på dagen d.11.9.2001
- At Bush er ret upåvirket, da han får besked om angrebene på USA. Han virker ikke det mindste panikslagen, foruroliget eller rasende. Han sidder helt roligt i adskillige minutter og lytter videre til børnene, som læser op. -- At forsvarsministeriet havde kendskab til flyenes angreb, men valgte ikke at gribe ind.
(m.m.)

mvh
Drumstick

(EDIT - senere på aftenen:) Jeg har lige fundet og hørt dette 15 minutters telefon-interview med Hunter S, optaget i august 2002. Her fremlægger han sine teorier, og jeg må sige, at efter jeg har hørt interviewet, er jeg igen i tvivl om, hvorvidt Hunter begik selvmord, eller snigmyrdet. Jeg har læst HST's bog fra 2002, "Kingdom of Fear", som han omtaler i interviewet. Da jeg læste den tænkte jeg også - han er ikke bange af sig, kritisere Bush's agenda på dén måde!
I interviewet siger han selv, at hvis han skulle komme noget til som følge af sine udtalelser, ville det være i kampen for ytringsfriheden i USA.

Lyt her: http://www.libertythink.com/HST911insidejob.rm )

:shock:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Der er sgu ikke nogen dokumentation for, at Bush var upåvirket af nyheden om angrebet på WTC. Det er noget vrøvl at skrive.
Hvad er implikationen af, at medlemmer af Bin Ladens familie fik mulighed for at rejse ud af USA umiddelbart efter angrebet på WTC? Jeg har ærligt talt lidt svært ved at se, at det skulle være så pokkers suspekt.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg tror også at Terence McKenna blev myrdet, han vidste også "for meget"

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Astral skrev:
Jeg tror også at Terence McKenna blev myrdet, han vidste også "for meget"

rumvæsener plantede en svulst i hans hjerne? nej, nej..BILDERBERGENE GJORDE DET! ILLUMINATI! øh...eller de der øgler måske?

Nej, mere seriøst. Hvad i al verden bygger du det på? (det kommer jeg sikkert til at fortryde jeg spurgte om).

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Gachine skrev:
Der er sgu ikke nogen dokumentation for, at Bush var upåvirket af nyheden om angrebet på WTC. Det er noget vrøvl at skrive.
Hvad er implikationen af, at medlemmer af Bin Ladens familie fik mulighed for at rejse ud af USA umiddelbart efter angrebet på WTC? Jeg har ærligt talt lidt svært ved at se, at det skulle være så pokkers suspekt.

Gachine
Øhhh... Det lyder til, at du har en del at læse op på angående Bush og hans metoder. Det er efter min overbevisning IKKE noget vrøvl at skrive, at Bush var upåvirket, da han fik nyheden af en af sine underordnede. Jeg har set filmklippet, og jeg mener virkelig, at han er helt kold, da han får nyheden.
Se selv videoklippet og billederne her:
http://www.thememoryhole.org/911/bush-911.htm

Implikationen af, at Bin Ladens var de eneste, som fik lov til at forlade landet samme formiddag d.11.sept.2001, mens et af deres familiemedlemmer formentlig stod bag t3rrorangrebet, er at det hele virker meget (for nu at bruge dit ord) SUSPEKT! :twisted: Og hvorfor har Bush endnu ikke fået fat i Osama, men tværtimod i hans "(!)campaign(!)" dræbt tusinder af uskyldige civile i Irak?!

Stop Bush.

D.

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Drumstick skrev:
Gachine skrev:

Gachine
Øhhh... Det lyder til, at du har en del at læse op på angående Bush og hans metoder. Det er efter min overbevisning IKKE noget vrøvl at skrive, at Bush var upåvirket, da han fik nyheden af en af sine underordnede. Jeg har set filmklippet, og jeg mener virkelig, at han er helt kold, da han får nyheden.
Se selv videoklippet og billederne her:
http://www.thememoryhole.org/911/bush-911.htm

Implikationen af, at Bin Ladens var de eneste, som fik lov til at forlade landet samme formiddag d.11.sept.2001, mens et af deres familiemedlemmer formentlig stod bag t3rrorangrebet, er at det hele virker meget (for nu at bruge dit ord) SUSPEKT! :twisted: Og hvorfor har Bush endnu ikke fået fat i Osama, men tværtimod i hans "(!)campaign(!)" dræbt tusinder af uskyldige civile i Irak?!

Stop Bush.

D.

Hvad beviser det du siger dér? Hvad er implikationerne? INTET. Det er ren, tåbelig, spekulation.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Man kan argumentere for, at det viser hvor indflydelsesrig og vigtig en familie Bin Laden er, når de får lov til at flyve på en dag med udrejseforbud.

Angående den yngste søn, så tror jeg at han har undgået tilfangetagelse, fordi han har tilstrækkeligt mange venner i området, der er villige til at gemme ham.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu skal vi huske på at så godt som hele Osamas familie tager afstand fra ham og hans metoder..

De er ganske vidst familie, men har ikke haft noget at gøre med hinanden i årevis..

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Magnum skrev:
Nu skal vi huske på at så godt som hele Osamas familie tager afstand fra ham og hans metoder..

De er ganske vidst familie, men har ikke haft noget at gøre med hinanden i årevis..

præcis. de er jo netop modstandere af Osama og omvendt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dankdawg skrev:
Hvad beviser det du siger dér? Hvad er implikationerne? INTET. Det er ren, tåbelig, spekulation.

Jeg kan gå med til at der ikke er blevet bevist noget, der er ingen implikationer, og det er ren spekulation. Men når man ser på hvordan situationen er blevet og bliver brugt af regeringer verden over, især USA's, til at retfærdiggøre enorme indskrænkninger af den i forvejen ikke for store bevægelsesfrihed for almindelige mennesker, udvidelser af politiets og statens beføjelser til at krænke folks privatliv, og ovenikøbet til at invadere et helt land for at fjerne lederen da han ikke længere lod sig udnytte som det ellers var planen da man hjalp ham til magten, så synes jeg egentlig det er ret nærliggende at overveje om der er noget der er mere råddent end man gik og troede. Tåbeligt er det i hvert fald ikke.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
Haha! Dengang det skete, var der da også én herinde fra, der havde en teori om, at han var ved at infiltrere en pædofiliring... Men det kan selvfølgelig være, det var medlemmer af denne, der havde anbragt sprængstofferne i WTC!
Angående videoklippet synes jeg bestemt ikke, at Bush ser upåvirket ud. Jeg synes nærmere, det viser en stærkt rystet mand, der ikke er klar over, hvordan han skal forholde sig til situationen...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes ManFromAnotherPlace har en pointe der..

prøv at forestille jer i er præsident for USA (eller et hvilket som helst land) og får af vide at landet lige er blevet angribet af terrorister.. jeg ville i hvert falde ikke vide hvordan jeg ville reagere..

Dette er på ingen måde et forsvar for Bush, for jeg kan personligt ikke udstå den mand..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]