Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 19:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Azurescens
Nogen der har en ca dosering af P.Azurescens.. Har lige fundet røv mange af dem..!! :D 8) :D 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hmmm.. Er du sikker!?

Æd nu ikke nogen af dem før du er 100% sikker..

Titel:
Yep.. Er 100 % sikker..

Men det får jeg jo ikke meget info om dosis ud af?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Galerina ligner P. azurescens ekstremt meget og de er dødeligt giftige. Og med dødeligt giftig, menes en lang smertefuld død.

http://images.google.dk/images?hl=da&q= ... a=N&tab=wi

Fandt du dem på træflis?

Titel:
Der var jeg lige ved at komme i tvivl... Men de har ikk den der ring på stokken.. Og ja.. De er fundet på træflis..

Titel:
De ligner meget dem du linkede til.. Men der er ingen af dem vi har fundet der har en ring... Er det et specielt kendetegn ved dem?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg ville ikke æde dem hvis jeg var dig. Så vidt jeg kan læse mig frem til er de er kun fundet i Europa på importeret træflis og ved udendørs dyrkning. Galerina er også en trænedbryder.

Er der andre der har noget input?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Ashoka skrev:
Jeg ville ikke æde dem hvis jeg var dig. Så vidt jeg kan læse mig frem til er de er kun fundet i Europa på importeret træflis og ved udendørs dyrkning. Galerina er også en trænedbryder.

Er der andre der har noget input?

Jeg kan kun tilslutte mig, ps. azurescens er nærmest uddød i nordeuropa pånær enkelte steder hvor folk selv har udsat dem på den ene eller anden måde. Jeg har kun hørt om naturlig forekomster i Østrig og Slovakiet for nylig. Spis dem ikke er også mit råd.

Jeg har selv en masse træflies i haven, flisen er lavet at elmetræer der var syge, der gror monster mange Galerina på det. De ligner meget godt, men er desværre rigtig giftige.

Senest rettet af Kaktus Klausen 16 maj 2007 03:07, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Oki.. Lyder trist.. Snøft.. Hehe.. Men den lille ring der er på galerina er slet ikke på nogen af dem jeg har fundet.. Men i har nok ret, vil nok bare helst ikke indse det.. :D

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Du burde få en svampekyndig til at se på dem for dig. Det ville være ærgeligt hvis du smed dem ud, og det så alligevel var dem. Hvis du bor i nærheden af et universitet ville det være oplagt at spørge mycologerne her, men der er også svampeforeningen. Her vil du kunne finde kyndige mennesker som LEVER for svampene.
Hilsen Fanny

Titel:
Hejsa.. Jeg har fundet ud af hvad det er for en svamp.. Er næsten sikker ihvertfald.. Tror det er en knippel svovlhat.. Men tak for råddet Fanny.. Det kan jo altid bruges hvis man skulle finde andre fine shrooms...!

/Så er der dømt weekend blæst!

Titel:
Medlem

slettet

Senest rettet af deletedusername 16 okt 2013 14:32, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

er der ikke noget med at Baeocystin har nogle uheldige bivirkninger i størrer doser. er jeg galt på den..?

men må da lige sige at at de lyder rigtig spændende. har ikke rigtig hørt nogen om den før for nylig. måske er det på tide at slippe ud i den danske natur igen :D

har ikke lige gidet tjekke den, den kan forvekles med, men er der nogen der ved hvordan giftig den er..? aktiv stof, mængde og hvad I nu ved...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Hehe, tvivler på at du kan holde ud at spise svovlhatte. De smager pænt væmmeligt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]