Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 16:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Jeg sad og kiggede på ethno, og kom til at tænke (wow)...

Hvad er

Damiana (hvordan virker skidtet, og hvor meget er en dosis?)

Kava Kava (hvordan virker det skidt så, og hvor meget er en dosis?)

Kolanød (hvad fanden bruger man den til, er det bare koffein som Guarana eller?)

Guarana (ved godt hvad det er, men kan man blande den med noget, og hvor meget så?)

Betelnød (Ja ja ja, hvor han spørger, men hvad fanden er det, og hvad gør det, og hvilken dosis?)

Calamus Rod (virker den overhovdet, og i hvilke doser?)

Drømmeurt (virker den kun om natten eller er det muligt at bruge den i vågen tilstand?)

Sassafras Rodbark (kan det overhovdet bruges til en skid?)

Salvia divinorum (ikke ekstraktet men bladene, må de ædes eller det farligt?)

Hawaiian Baby Woodrose & Morning Glory (virker disse overhovdet ved doser som kan være i caps, eller skal man gufle overmeget af det?)

Baldrian (virker det sløvende? og i hvilke doser?)

Ja det var vist det, hvis der så er nogle der gider svare så kan Project Herbal Rave Shit Begynde!!!!!!

Insane psychedelia user!

"Project Herbal Rave Shit", det lyder som noget for Jensus [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Drøner lige ind på erowid og finder noget info til dig.

Damiana: Virker afslappende, virker styrkende på nerverne og homonerne. Virker desuden også sexuelt stimulerende. Ved ikke hvor meget der skal til

Kava kava lyder ret fedt. Først får man en følelse af at der bare skal ske noget, senere virker det afslappet. Desuden har det aktive stof næsten samme kemi som MDMA [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Salvia: Tror ikke at du kan tygge bladene fordi de er tørrede, man plejer da ihvertfald at tygge friske blade.

Gider ikke at finde mere lige nu, prøv selv erowid.

Dedikeret medlem

Salvia> kan du rulle til en kugle og sutte på den i 30 min... for at få en længere varende virkning end ved at ryge det...

Damiana> købte det for at prøve at ryge det, det smager meget af blomster og syntes ikke personligt det er en drøm for mine lunger, men muligvis fin til at koge the på, virkningen udeblev, da jeg kom til at putte hash i oxo...

BHWR> har ædt en hel del af disse frø, de har dog ikke rigtig virket ordentligt tror jeg, men måske fordi de var dårlige el. lignende.... tror at hvis man køber nogle friske frø fra indra burde de virke..

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har lavet ekstrakt på 19 HWBR frø, som jeg delte med en ven... udemærket lille trip, minder om en mellemting mellem svampe og syre... Jeg sku' bare ha' ædt det alene, så havde det sandsynligvis resulteret i et vildt trip.

Medlem

Geografisk sted: beyond sanity
kool at man kan få baldrian humle, anede det ikke, nå men jeg har før spist piller der hed 4xbaldrian, damn de er vilde, man falder i søvn efter 15 min. eller noget i den stil, brugte dem til at holde mine manglende even til at falde i søvn dengang jeg røg en masse hash, eller bare kedede mig og glædede mig til næste dag. men nu kan man vist ikke få 4xbaldrian på apoteket længere, kun sådan nogle ksod nogen man skal æde så mange at man brækker sig af lortet

men anyways, det er et godt og sundt sovemiddel

Junior medlem

De selger 200 mg 6x baldrian ekstrakt (eller valerian-rot som det heter) på norske apotek. Tilsvarer 1,2 g valerian-rot. 80 kapsler for ca 100 NOK. Bedre med kapsler enn å lage the da røddene ikke smaker/lukter noe godt... It smells like stinking feet!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]