Læs den her tråd:
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=11752den er dedikeret til idioter som dig

Du får lige den her med på vejen:
Psyborg skrev:
du er kraftedme det mest åndsvage lammerbarn jeg nogensinde har hørt om mand, blev du tabt på gulvet af dine homeseksuelle transvestit hermafrodit agtige grønlandske lortehuls forældre dengang de sked dig ud af deres noget så klamme spritskede, fulgte der en bruganvisning med da du kom eller er det logisk at man skal slamme dit kranie flere gange ned i gulvet før din hjerne fatter en skid, eller er det bare knappen for at reboote dit skodsystem af en spruthjerne, jeg har kraftedme mødt amøber der var mere intelligente end dig dit forbandede tjernobyl-barn, eller har du fået for meget strålebehandling imod den svulst de troede var din hjerne og skruede du selv op for kemo'en fordi du ikke kunne læse og troede der stod coken på dit drop, er du for dum eller har ræven skidt dig på en sten fordi du er kraftedme da for dum til at være blevet undfanget på normal vis.
Men idet at du er så snot-hamrende dum at du kunne spille æslet i denne næste shrek-film så vil jeg hjælpe dig så du kan få fat i noget galar der eventuelt ville have en chance for at kunne udvide den bevidsthed som dine forældre åbenbart har undladet at give dig.
Spørg en på gaden der ser ligeså dum ud som dig selv og hop så ud fra et hus bagefter, hvis man skulle hjælpe dig med at harm-reduction ville den meste effektive måde være at skyde dig en kugle for panden og gennemkneppe dig med et godstog bagefter - fatter du pointen eller skal du have et bat i kraniet hvorpå der står skrevet "dumpap"?
Jeg vil bare gerne vide det fordi jeg vil gerne være den første i rækken, men det er nok for sent fordi jeg kan se at køen er noget længere end den er når det sidste nye GTA er udkommet - man kunne kraftedme dressere en abe til at spille bedre pik end du nogensinde kommer til, hvordan fanden kan du overhovdet trække vejret med den lave IQ du render rundt med, du er det bedste eksempel på hvorfor der findes noget der hedder aktiv-dødshjælp, synd du er for fat-svag til at fatte hvad det betyder, men det ville virkelig kunne hjælpe dig og hjælpe os, fordi vi sidder krafedme ikke her for sjov! og så tror du at du kan komme og spørge om et spørgsmål som du aldrig havde stillet hvis du havde fulgt med i læs og forstå - du må være et af de mennesker der troede at du skulle pisse, og da du så kom igang så sked du osse i bukserne og ja, jeg ved godt at det giver en fandens god varme, men vi andre skruer bare op for radiatoren - fucking primate...
Og tag den...