Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 23:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Som nogle måske har opdaget, så er der sket et serverskift for ca. en uge siden. Mange brugere herinde har siden serverskiftet haft problemer med at logge (ordentligt) på, se nye posts, se PMs, etc.

Hvis nogle har et eller flere af disse problemer, er det pga. deres internetopsætning og cookies. For at siden kan fungere korrekt igen, skal man nulstille den browser man bruger. Det vil løse problemet og desuden gøre browseren hurtigere.

Nedenunder er der en guide til hvordan man gør i Internet Explorer. Hvis der er nogle der bruger en anden browser, skal I bare læse vejledningen og lede efter de nævnte funktioner og indstillinger.

Vejledningen er en smule uklar beskrevet, men den er nem at finde ud af alligevel :P

Hvis der er andre problemer i forbindelse med server-skiftet, så skriv dem endelig her.

NB! Al offline-indhold (gemte filer, etc, ikke foretrukne), gemte formularer, cookies, osv nulstilles. Dvs. at du ikke kan huskes af nogen sider, som du plejer at besøge, heller ikke psychedelia. Derfor starter man fra bunden, og kan give siden tilladelse til at huske en. Sørg for at du ikke at afhængig af adresse-liniens history eller andre cookies, før du udfører dette. Hvis du ikke ved om du er, så er du højst sandsynligt ikke.

Gør dette for at få siden til at fungere optimalt i Internet Explorer.

Cookies:
- Gå ind i kontrolpanel og vælg Internetindstillinger
- Tryk på knappen "Slet cookies..." i "Midlertidige Internetfiler" - du vil blive spurgt om de alle skal slettes, dette svarer du ja til.
- Tryk på knappen "Slet filer..." i "Midlertidige Internetfiler" - et vindue vil poppe op, der markerer man "Slet alt offlineindhold" og tryk OK.
- I "Midlertidige Internetfiler" skal I trykke på knappen "Indstillinger". Vælg indstillingen "Ved hvert besøg på siden".
- Trk på knappen "Vis filer..." - hvis der, på trods af sletningen, stadig er nogle filer, skal disse markeres og slettes.
- Tryk på OK for at gemme ændringerne.

History:
- Tryk på knappen "Ryd oversigten" i "Oversigt".

Personlige oplysninger:
- Vælg fanebladet "Beskyttelse af personlige oplysninger"
- Tryk på knappen "Websteder..." - I feltet "Webstedets adresse" skriver du "psychedelia.dk" og derefter trykker på knappen "Tillad" - tryk derefter på OK.

Indhold:
- Vælg fanebladet "Indhold"
- Tryk på knappen "Autofuldførelse..."
- Marker "Webadresser" og "Formularer"
- Afmarker "Brugernavne og adgangskoder i formularer" - slå det til igen efter genstart af computeren, hvis det skulle være ønsket.
- Tryk på knappen "Ryd formularer" og svar OK.
- Tryk på knappen "Ryd adgangskoder" og svar OK.
- Tryk på OK når disse er udryddet.
- Tryk på OK igen.
- Luk alle Internet Explorer vinduer ned.
- Genstart computeren.

Dette skulle meget gerne løse problemet.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Sjælland
Jeg har forsøgt det nu, men har ikke hjulpet.

Jeg fik en mail for et par dage siden hvor der stod at jeg havde modtaget en PM på psy.dk, men da jeg logger ind her så er indbakken tom og det er den stadig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
Efter jeg har fået en ny computer har jeg problemer med at logge ind. Ovenstående vejledning løste ellers problemet på min gamle computer... Jeg har prøvet flere gange. Er der andet, man kan gøre?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]