Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Ak ja popkulturen lever i bedste velgående!!! Selvfølgelig har jeg ikke råd til tuborg og carlsberg som smager af lort, derfor bliver jeg til at drikke øl som jeg synes smager godt og derfor er jeg en taber?!
Og nej Melicamp, jeg gider ikke at holde kæft.

Fuck pop!

Det er ikke pop at have penge, penge er noget man skal have - ellers har man heller ingen stoffer, og uden stoffer, ingen techno og uden techno intet liv.

Welcome to the Rave Nation

P.L.U.R

Medlem

Jo, jo. Når man ser på EGO og venner, kan man se, hvor godt diverse øl er markedsført. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Star Pilsner fra FDB rykker da for hårdt, ellers er jeg klart til Tuborg - er ikke meget for Carlsberg!

Medlem

n_dk:

Ah, ok, her må jeg godt nok sige stop. Star Pilsner? - Nej, tak; jeg foretrækker øl, der er brygget færdig!

Hehe. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

HVAAAADDDDD MAAAAAANNNNNDDDDD, for 2,85 kan man få 33cl dejlig Star Pilsner, der er sq da ikke noget bedre [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Så måske lige en kølet tuborg eller 3! Men jeg siger stadig at STAR HOLDER, Tuborg holder bare en del mere!

Medlem

Her må man sgu da give N_dk fuldstændigt ret!! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Star - ak ja - jeg kan huske dengang jeg var 15 år gammel og hang ud på torvet sammen med en flok hashrygende alkoholikere - de drak Star - pågrund af prisen - og så pågrund af den faktisk udemærkede smag - men hvad fanden - efter de 10 første smager resten af ingenting....

Men generelt er Tuborg bare bedre.....

Men generelt kan jeg squ ikke lide øl - men drikker dog en del af dem - men det er kun for at blive lam.......

Og når det endelig skal være så er det Tuborg.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Star og Vib (nu ændret til fucking V.I.P) er klart de bedste øl når man ikke lige vælter sig i penge!
Ellers er jeg mest til en god Faxe, her er de både rimlig billige og smager af ØL!
Men Carlsberg/Tuborg når man har cash!
(nok helst carlsberg, synes der er mere smag i, men Tuborg Classic er nu den bedste af ALLE [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 26 September 2001: Besked ændret af: Liquid ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hancook guld bajer på 70 cl. ferdig arbejde

bongen smider man efter dem med standart,
og jey'en putter man i kæften mens man mix'er den næste bang.

så få da noget stil

unger [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

Hancock - skod øl, færdig arbejde!

Junior medlem

Geografisk sted: Inside
LoL
Discount-øl er nok klassikeren hos mig, jeg har jo kun en minimalistisk SU er rutte med.
Men ska' der være fest, så la' der være Tuborg-fest...

Med fed er jeg nu helst anderledes kompromisløs; det skal være ryger af en eller anden (eller flere) art(er) og så helst i en jay.
Der er en mængde mørke områder i mit liv, som lader til at have forbindelse til bong-rygeri og jeg giver Dextrose ret i at der gerne udvikler sig en ubehagelig stemning i sofaen når man har suget lidt, selv med gode venner.
>>Undercover(og jer andre), jeg kan anbefale vandpibe med et mix af en god ryger og ..æbletobak! Det smager suverænt og man er fri for utidige hosteanfald fordi der hverken er nikotin eller tjære i æbletobak.
Prøv det...prøv det... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Æbletobak??? What da hell is that...

og guffe respekt der, men Ceres Royal ejer min røv..!

Junior medlem

Geografisk sted: Inside
Jeg ved ikke præcis hvad det består af, kun at det traditionelt bliver røget i mellemøsten og der omkring.

Men det er guf, både med og uden hash. Det samger henaf jenka tyggegummi, bare mere frisk og røgen selv er ikke til at mærke når man inhalere.

Jeg er ikke sikker på, hvor man kan få det men mon ikke nogle af de her tyrker-butikker
har det til salg.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: nordjylland
Ja, jeg kunne ikke sove og vil derfor lige blande mig [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg ville ønske jeg kunne ryge noget mere end jeg kan, en J er simpelthen det hyggeligste man kan komme ud for ! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Og ang. Øl, så er Tuborg Classic en af de bedste man kan komme inærheden af, ellers prøv en Weiss Beir, de smager kanon godt koster godt nok også ca. 15 kroner for en enkelt. Hvis man bare skal have en go' øl så gå i Spar og køb Spar Classic koster ca 60kr kassen og så smager de bedre en både Tuborg og Carlsberg [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Æbletobak er de de bruger i de store vandpiper i østen.Jeg ved ikke rigtig hvad det består af,men der er sikkert ikke ret meget niko i.Jeg vil ihvertfald prøve at ryge noget af det. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 56 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]