ja du skal først have fundet ud af om stoffet 2C-B fordamper før det nedbrydes... Hvis det fordamper og bliver nedbrudt ved samme temperatur ville man intet få ud af at ryge det!
Tjek erowid ... måske står der noget om fordampnings- og nedbrydningstemperaturene, eller måske en søgning på google; du kunne være heldig...
En cigarets glød kommer op at ligge på 900 grader ved sug, og ligger normalt ved 600 grader ca når den ulmer (vindstille/indendørs). Jeg tror at en joints glød ligger på højere temperatur...
Jeg tror man kan fastslå at der skal ligge end pæn afstand fra nedbrydningstemperaturen til fordampningstemperaturen, men jeg aner ikke hvor meget, måske 200 grader som minimum... Hvis denne 'afstand' er opfyldt tror jeg at 2C-B ville kunne ryges (med udbytte) ved hvilken somhelst fordampningstemperatur, men udbyttet ville blive større jo højere temperaturen er, medmindre temperaturen overstiger de 900 grader, for hvis det fordamper ved højere temperatur end joint frembriger, ville man ikke optage en skid! ... så vidt jeg kan regne ud...
sorry hvis det er lidt indviklet, men jeg har lige røget

mvh
Foger