Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 22:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hey og goddag..ja overskriften siger sig selv.. min kat har fåret fat i nogen flakser med ketavet (ketamin).. jeg har gogglet rundt og har ik ku finde nogen opskift på at lave det i ovenen/ microovnen.. jeg ved det er metoden jeg ved bare ik hvad grader osv det skal være og jeg vil nødig brænde min kat´s væske.. så jeg tænktet på om et par kloge hoveder ville ku hjælpe med min kat´s problem... da jeg har søgt og prøvet at gøre mit forarbejde :wink:

nemo

Titel:
Tidligere holdmedlem

brug IKKE mikrobølgeovn, selvom det står på diverse sider har jeg meget dårlig erfaring med det, jeg kan ikke huske navnet på fænomenet, men jeg tror at det er pga, væsken er så homogen at den kan nå op til kogepunket uden at det fordamper, så pludseligt siger det POP og dit ketamin er i hele mikrobølgeoven.

Jeg havde bedst succes med at ligge det i låget af et ildfast fad, og så i oven på 100 g, og tage det ud og give det en pause hvert minut, og når at væsken er blevet tyk, så skrabe med et barberblad og samle pulveret.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
jeg mener at ha læst et sted det sku være 60grader i ovenen ?.. ret mig vis jeg tager fejl.. det kan meget vel være :)

Titel:
Tidligere holdmedlem

ja, 60 grader er da at foretrække, desværre er det bare de færreste ovne der kan gå så langt ned(min kan ihvertfald ikke) derfor at jeg tog den hele tiden ind og ud, sådan at det ikke blev for varmt.

Titel:
Medlem

ja det kan du ha ret i., jeg kan dog godt forstår manden spøger..det ville da være surt vis det ketamin gik op i ovnen og ik i en næse.. jeg har prøvet at søge lidt på det men har ik ku komme frem til noget brugtbart info onkring det desværer :(

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Som med alle andre evaporationer, så er luftudskiftning essentiel! En varmluftovn er fin, du kan bare hælde det i et ovnfast fad eller lignende, og så sætte ovnen på lav temp, 60-80 grader vil jeg anbefale.
Hellere lade det tage lidt ekstra tid end at brænde det på!

Menøeh, ellers kan du jo bare sende det til mig, så skal jeg nok gøre det hele for dig mod et tiende

Titel:
Tidligere holdmedlem

ja, jeg brugte også varmluftovn, og havde lågen åben imens.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
en tallerken med en halogenlampe henover ved jeg af erfaring også virker fortrinligt.. tager bare længere tid end med en ovn.

Titel:
Medlem

Tjille : har du nogen særlig grund til at bruge lige den tybe lampe eller var det bare hvad der var tilgænligt ?.., toldmodighed er en dyd i kemi så at vente lidt længere tid er vil da gå an vil jeg mene.. bare man når et godt resultat :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
ARK skrev:
Tjille : har du nogen særlig grund til at bruge lige den tybe lampe eller var det bare hvad der var tilgænligt ?.., toldmodighed er en dyd i kemi så at vente lidt længere tid er vil da gå an vil jeg mene.. bare man når et godt resultat :wink:

Den bliver varmere end en almindelig pære, og er nem tilgængelig i de fleste skrivebordslamper mm.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg er helt enig med noname... Varmluftsovn på 60 grader er helt klart måden at inddampe det på.
Jo større flade det bliver spredt ud på, jo hurtigere fordamper vandet, så brug en tallerken, og tjek på det i ny og næ.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]