Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 56 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Lidt rundt omkring
Hej med jer.

Jeg er temmelig ny med det her hashrygning, jeg har prøvet at spise nogle svampe et par gange og syntes at det var overgrineren - men mig og mine venner vil bare lige høre hvordan man ryger det her hash, ikke at vi ikke ved hvad de forskellige ting hedder, men hvordan mixer man og sådan, vi kunne godt tænke os at ryge bong men hvordan laver man sådan en og er der steder man kan købe en færdiglavet?

Hvad er en fair pris for hash?

Hvordan ser man forskel på god og dårlig hash?

Venlig hilsen

Undercover

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Det lader til, at Du skal være blæst af proportioner, siden Du starter med bongen...Ok - fair nok, men jeg ville nok foretrække en stille og rolig joint, hvis ikke jeg var gammelkendt i faget

Du kan jo købe en færdigrullet blunt sårnlidtrundtomkring

Medlem

Geografisk sted: Between the 2nd and 4th star
Hvis man skal mikse starter man med at riste tobakken så nikotinen bliver væk...Så smuldrer man hashen og rister det sammen med tobakken. Så er blanding færdig og klar til at ryge. Den kan ryges som en joint eller i en bong. God hash er blød, eller ihvertfald ikke hård. Og god hash er også tit mørkt, men der er flere forskellige slags, så det er ikke en så god måde og se det på. En fair pris for standart er nok 40-60 kr, og for god hash er det ca. 70-80 kr....Jeg er ikke så god til bongerne, så det er der nok nogle andre der kan hjæpe med...Ellers kan de købes færdige i headshops eller på Christania, eller på nettet...

Dedikeret medlem

rist smøgerne 2-3cm over "ilden"... så smager de bedre end hvis de er svedne/sorte..

hvis i har sølvpapir brug da dette til at ristet tobakken på til den er mørkere brun end før den blev ristet, husk at få godt med nicotin ud til bong... og put endelig ikke forlidt hash i jeres "mix", så er det bedre at ryge lidt mindre end det smager af ristet tobak ...

lav en bong af cola50cl, haveslange og bonghoved, køb ikke et for stort et det kan i jo altid gøre ...

Dedikeret medlem

rist smøgerne 2-3cm over "ilden"... så smager de bedre end hvis de er svedne/sorte..

hvis i har sølvpapir brug da dette til at ristet tobakken på til den er mørkere brun end før den blev ristet, husk at få godt med nicotin ud til bong... og put endelig ikke forlidt hash i jeres "mix", så er det bedre at ryge lidt mindre end det smager af ristet tobak ...

lav en bong af cola50cl, haveslange og bonghoved, køb ikke et for stort et det kan i jo altid gøre ...og lav hullet i siden af flasken ca. midt på det lige stykke..

Medlem

Geografisk sted: kbh
synes også lige det ville være smart hvis du
fik at vide at efter du har ristet tobak og hash sammen skal du smulder det sammen til det bliver næsten som pulver hvis du skal ryge bong det er ikke så fedt at sidde med
et mix fuld af noller [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Egentlig har jeg aldrig fattet brugen af tobak, det er jo bare for at det brænder bedre..kan man ikke proppe noget (rigtigt) græs derned i eller sådan noget i stedet for???

Medlem

jensus det kan man da sagtens men det er jo en smags sag synes ikke at pot smager specielt godt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Er jeg den eneste der bliver en del mere stenet når jeg ryger ren skunk eller hash, istedet for at mixe med ristet tobak?
Det skal lige siges at jeg er ikke-ryger.

Junior medlem

Geografisk sted: Earth
Øeh det er squ da ikke til at forklare sådan skrevet ned - men jeg holder på at det ikke skal være helt pulver, hvis man da bare kunne vise det, men det skal være godt mast sammen, ikke helt pulveriseret - og så skal det have en lidt fugtigt konsistens, men denne skal ikke være pågrund af tobakken, men pågrund af rygeren - men som andre siger, start med at puffe nogen jays - bong er for folk der er vant til at ryge, man kan blive meget skæv af bong, det er tit set at førstegangs rygere brækker sig af bong, simpelthen fordi de bliver alt for skæve...

Dedikeret medlem

ryger kun hash med pot

nikotin forsvinder ikke ved ristning og er næsten lige så vanedannende som heroin

iøvrigt kan pot smage meget forskelligt, alt efter behandling og sort

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
pelle er alt godt hash mørkt..hmmm hvad så med pollen??han skal slet ike ryge bong når han ikke har røget før så får han sku da nedtur.jeg vil foreslå en j..
og hvis han bor i kbh kan han gå ind på staden og købe en til 30 kr.dog er jeg ikke selv meget for købe jays for man ved sku aldrig hvad man får.pot smager sku fint hvis det er blevet behanlet ordenligt,og så er der ikke noget bedre en et godt troldmix.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
hvis du abselut vil ryge bong så følg smurf råd med colaflasken eler kan man også købe hoved og bonger på staden [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det meste rigtig gode hash,.bliver ligesom glas,når det er frostvejr,altså MEGET hårdt.Det kommer meget an på hvad temp. er. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Dum idé at begynde at ryge bong... det smadrer din hjerne, dine lunger og bringer dig ind i en ligegyldig trance, hvor det eneste der har betydning for dig i dit liv, er dine bongkammerater (som du tit skændes med, om hvem der skal hente hash), din cola og din playstation...

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Jeg ryger ikke, men synes at bong giver en negativ stemning, ved J's, så skal folk lige trille en ny og folk sidder og snakker og er mere sociale!

bare lige min menning

PLAYSTATION RULES !

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Helt sikkert Liquid... bortset fra en lille ting - DreamCast ejer din røv! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

DEX: du lyder som om det er sket for dig, et eller andet i mit kranie siger at jeg kan huske at det osse er sket for mig, jeg husker bare ikke så meget fra dengang, jo dengang playstationen døde og vi måtte sidde og se fjernsyn uden lyd med højtechno til, det var skægt, og fuck hvor var vi skæve, i 2 måneder, sikke meget hjerneaktivitet, stå op, ryge, ryge ryge, æde æde æde, ryge ryge, æde æde, ryge, sove, stå op, ryge ryge ryge æde etc. etc. etc.

jeg må slet ikke det her, men jeg bliver her indtil efter min føsda

Medlem

liquid PLAYSTATION rules NOT hvordan ka du skrive det hvis du har pc ??? [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Undoit-> For det 1. kan man ikke rigtig sammenligne PC og PSX, og for det 2. er det begrænset hvor mange fede kampspil man kan få til PC.

Og så har jeg siddet så meget og spillet på PC at det er godt med noget andet engang imellem
(godt nok er min brændt sammen, men WTF!

Dex-> nu har jeg aldrig prøvet DC, so you maybe right ;o)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 56 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]