Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 18:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Kunne du finde på at stemme på et parti, der gik stik modsat alle dine holdninger, hvis de som det eneste lovede legalisering af hash, hvis de kom til magten?
Ja 13%  13%  [ 4 ]
Nej 87%  87%  [ 27 ]
Afgivne stemmer : 31
Forfatter besked
 Titel: Afstemning
Dedikeret medlem

Går du imod egne principper for lidt dope?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg tror godt jeg kunne finde på det, da jeg aldrig i mit liv kunne forestille mig at de partier jeg er imod kunne love en sådan ting. Men jeg tror det er svært at bedømme, før man er i situationen.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Nej, det ville jeg sgu godt nok ikke. Jeg går ind for en legalisering af hash, men det er jo kun en ubetydelig biting i i forhold til så mange andre sager..

Desuden, om det er lovligt eller ej, vil der altid være nok at ryge på..

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Når man tænker over det er det slet ikke en ubetydelig ting at der går mange milliarder til rockere og andre kriminelle netværk hvert eneste år... Det er faktisk noget rigtigt skidt.

Men nej, jeg ville heller ikke stemme på et parti alene på den baggrund at de vil legalisere hash. Jeg synes dog til gengæld at partier der vil legalisere generelt ligger tættere på mine holdninger, end dem der ikke vil.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Nej, og jeg går ikke ind for legalisering af hash.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
xun skrev:
Jeg tror godt jeg kunne finde på det, da jeg aldrig i mit liv kunne forestille mig at de partier jeg er imod kunne love en sådan ting. Men jeg tror det er svært at bedømme, før man er i situationen.

Det synes jeg ikke giver så meget mening, xun...

Nej, det kunne jeg godt nok aldrig finde på. Jeg har generelt ikke meget tilovers for partier/politikere, der ikke har en sammenhængende politik og kun fokuserer på enkelte sager.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Drupe skrev:
Når man tænker over det er det slet ikke en ubetydelig ting at der går mange milliarder til rockere og andre kriminelle netværk hvert eneste år... Det er faktisk noget rigtigt skidt.

Men nej, jeg ville heller ikke stemme på et parti alene på den baggrund at de vil legalisere hash. Jeg synes dog til gengæld at partier der vil legalisere generelt ligger tættere på mine holdninger, end dem der ikke vil.

Enig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Det er nu heller ikke det jeg mener...
Men jeg kan se mange gode ting ved flere partier, men holder klart på mit eget. Men i det tilfælde at oppositionen vælger at love fri hash, vil jeg overveje de andre ting.. Jeg tænker her på at der er så mange ting, som kunne blive bedre, hvis hash blev frit. Og til det ville jeg overveje om de andre principper det pågældende parti har, ville være så slemme at stemme for...

Men som jeg siger... kan ikke sige det, før situationen er der...

Og jeg vil også gerne påpege at jeg aldrig ryger hash....

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg er også enig med Drupe.

Jeg ville aldrig gøre det, for jeg ville kunne få hash og andet narko, om de vil eller ej. At de ikke legaliserer stofferne er deres tab, ikke mit. Det er dem der taber tusindvis af millioner på det, åbner for et sort marked, gør vold og kriminalitet til en realitet, hjælper rockerne, og bruger massive ressourcer på at holde det nede mens det har den modsatte effekt.

Og efterhånden har jeg ikke haft i tankerne at stemme på det parti der ligger tættest på mine egne holdninger, men snarer det parti der er mest voksent, har en hjerne og ikke er til at brække sig over. Det er en sørgelig drejning politik har taget de sidste år - ikke kun i Danmark, men verden over.

Titel:
Dedikeret medlem

aliaarhus skrev:
Jeg er også enig med Drupe.

Jeg ville aldrig gøre det, for jeg ville kunne få hash og andet narko, om de vil eller ej. At de ikke legaliserer stofferne er deres tab, ikke mit. Det er dem der taber tusindvis af millioner på det, åbner for et sort marked, gør vold og kriminalitet til en realitet, hjælper rockerne, og bruger massive ressourcer på at holde det nede mens det har den modsatte effekt.

Og det mener du, er deres tab og ikke vores?

Titel:
Medlem

Jeg går så lidt op i politik som man overhovedet kan så hvis jeg endelig fandt ud af at et parti gik ind for fri hash skulle det være den eneste grund til at jeg stemte. Derfor ville jeg ikke ane hvilke andre holdninger partiet havde og kunne sagtens komme til at stemme imod mine egne holdninger.

Det ville dog ikke genere mig overhovedet da jeg tror på at det for mig er fuldstændig ligegyldigt hvilket parti der sidder ved magten.

(Jeg ved godt det er en egoistisk tankegang at når ting er gode for mig er det hele fint men sådan er jeg nu engang)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]