Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

vejret altså [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] http://www.dmi.dk/vejr/klima/side1/dk/mdvejr/200108010000.mdvejr.html

[ 06 September 2001: Besked ændret af: eb ]

Junior medlem

Geografisk sted: Koben from anarchysmoke.dk
Billede
Vi er på vej til høstgilde.... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

strømer på stoffer [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
Jeg tror desværre når jeg kigger ud af mit vindue at pot sæsonen er ved at være over, snøft [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] det er bare andet år i træk at det er pisse fugtigt og ikke særligt hampe gunstigt hvert andet år plejer ellers at være et got hampe år. Nå men vi håber på det bedste til næste år.

Medlem

Geografisk sted: Søllerød
Hey...
Ja, det skod vejr holder ingen vegne, nogen af mine planter er først ved at sætte skud nu, de kunne godt bruge en måned med dejlig solskin og 30 grader!!!!

Det er rigtigt at et overdække til ens planter ville hjælpe meget, men det ville se lidt mistænktsomt ud og være et kæmpe arbejde!

Til næste år, tror jeg at jeg vil prøve det med at tvinge dem til, at blomstre tidligere!

Hygge mine med regnvejrsfarmere

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Hey hey! [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img] [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Tjaaa vejret i Danmark her de sidste par måneder er noget møg, rent ud sagt! Regn, regn, blæst, blæst og atter regn.

Nu nævner Ganjafarmeren, at hans udendørs planter ikke er gået i blomst endnu ikke. Jeg kender også én som har et par udendørs planter til at stå, Super Skunk vist nok på et par meter nu, disse er heller ikke gået i blomst, underligt. Men som bekendt blomstrer de forskellige sorter når de er udendøre jo også på diverse tidspunkter, med mindre de bliver tvunget i blomst.
Selv har jeg dog har en ukendt hunplante på 175 cm til at stå og blomstre i 2 måneder snart, først fik den lilla hår i skudene også nu er bladene også blevet lilla og den står og synger på sidste vers. Jeg fjerner den her i næste uge når alle bladene er blevet helt lilla og blanke og inden der går mug/skimmel i skudene. Prøvede i 99, at der under en uges konstant regn, gik mug/skimmmel i den største og mest potente, en "South African Durban Poison X Skunk" af de 20 stk skunk planter jeg havde,
TOTAL NEDERN!

Ja det var vist det!

Hygge fra MoS! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hi SH
Det er en af grundende til at jeg blomstrer hurtigt.Mine sidste er næsten færdig.De mangler bare de sidste 10-14 dage.Ellers,hvis du er ked af alt vandet,få fat i noget plastic,i store stykker.Hvis du lægger det oiver planterne,får de ikke så meget vand,og det er en god ting nu.
Pissevejr.. [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

lad os alle koncentrere os på at motivere en massiv højtryksudvikling over danmark

bønnen lyder også på indian summer i 14 dage [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

og husk nu at udvælge de bedst skud til psychedelia hampkamp01 [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

der er vist ved at være enighed om at kampene skal stå i dec/jan

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]