Tro mig.Iboga er IKKE noget rekreationelt stof.
Jeg fik en kur i 2003,og jeg har ikke haft problemer med Heroin siden.Og det var ren dumhed blandet med sprut der fik mig til at bruge et par gange efter.Ikke på grund af hunger.
Trippet (for det ER et kraftigt trip med klare hallucinationer når du kommer op på de doser der skal bruges til en afgifting) varede næsten 3 dage.Ouchh.
Overhovedet ingen tvivl om at det er Ibogaen der har "fixet" et eller andet,så min lyst til H er mere eller mindre forsvundet.
Jeg er lidt forsigtig med at anbefale Iboga til folk.Det er en meget stærk oplevelse,og nogen kan absolut ikke lide noget af det de bliver præsenteret for.Man bliver jo kort sagt,konfronteret med sine egne dumheder,og det kan virklig være nederen.
Der har også været nogle fatale uheld,som Dex var inde på.Efter min mening er det ikke alle der har godt af Iboga.
Nogen bliver hjulpet første gang,andre skal have nogen ture før det slår igennem.Og det ser ud til at ikke alle reagerer lige favorabelt på det.
Jeg har aldrig hørt om Iboga brugt mod DXM?
Jeg må også indrømme,at jeg har svært ved at tage det helt alvorligt.Men det er bare mig.Jeg har aldrig prøver DXM,og kommer aldrig til det.
Jeg ved det er effektivt mod Opiater,speed,Koka/Crack,og tobak.Jeg stoppede kold turkey med at ryge også,men startede langsomt igen efter nogle måneder.Men selv den dag idag ryger jeg kun omkring 5 dagligt.
40 gram?Er det standardiseret Iboga ekstrat?Jeg kan ikke forestille mig du ligger inde med 40 gram krystaller,hm?
HVIS,please PM mig.

ED.
Dosis med Iboga ekstrat ligger mellem 15-25 mg pr.kilo.Det skal være rigtig standardiseret iboga ekstrat.
Med krystaller er det et sted omkring et gram så hudt jeg hvisker.Vær rar at undersøge det før indtagelse.