Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Århus N
Hej Alle
Jeg har et problem. Mine planter er nu snart 2 meter høje og er begyndt at gro ind i loftet i mit drivhus. Det er nu ikke det der er problemet.
Problemet er at der er nogle af dem der ikke er begyndt at lave topskud/blomster. Der er ikke en skid ved en plante der er 2 meter høj, hvis der ikke er nogle topskud på den. Det virker somom de kun er interesseret i at vokse opad.
Hvad gør jeg? HJÆLP!
Jeg har 4 northern light special planter UDEN TOPSKUD. Og nej, det er ikke hanplanter
[img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Hold kæft hvor er jeg dum, jeg skrev "Jeg er ikke så klog på hamp, men kunne det være at det er hanner???"
FÅK JEG ER FÅKED UP!!! Godt jeg selv nåede at opdage det.

[ 26 Juli 2001: Besked ændret af: --+JENSUS+-- ]

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
hmm dæk drivhuset til med et eller andet...lol bare et forslag [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: kbh
hvorfor beskære du dem ikke bare hvis de er ved at gå gennem taget for de skal sgu nok begynde at blomstre før eller siden medmindre du har en lampe der står og lyser på dem [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Find et eller andet reb eller noget,og bøj dem nedaf.Du skal muligvis gøre det af et par gange,så de ikke bøjer over.HVIS det sker,bare tag et stykke tyndt træ,og bind den op igen.I løbet af nogen dage er den i orden igen.Hvis du bøjer dem,for du også forvirret hormonerne i planten,så planterne begynder at buske,fordi de nederste grene begynder at vokse.
Det er nok det smarteste du kan gøre,hvis du ikke vil beskære dem.
Har du tænkt på at få lavet et mørke system,så du kan tvinge dem i blomstring,når det passer DIG?Fed option... [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
flyt solen eller dæk drivhuset til med sort plastik sådan at de kun for 12 timers.

jeg har heller ikke så meget forstand på hamp,men jeg ved da de skal have 12 timers sol for at blomstere.

skulle forresten hilse fra ham ebbe gutten der fra http://www.hydroponics.dk/ og sigde at folk er velkommen til at ringe hvis de har et ? om hamp.
nummeret findes på siden

Junior medlem

Geografisk sted: Øst for midtjylland
Hvorfor skulle man dog ringe til ham Ebbe fra hydroponics når de virkelige eksperter skriver og besvarer spørgsmål her i dette forum.
Bare de priser han tager… der er virkelig mange penge at spare ved at købe andre steder.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
det er en fed og lige til forretnig,den burdte støttes så tit som mulig

Dedikeret medlem

enig med gonzo omkring op/nedbinding

Junior medlem

Geografisk sted: Århus N
Tak for de mange svar. Jeg har valgt metoden med at bøje dem nedaf. Jeg har lavet et system så de kan spændes op med nogle centimeter hver dag, det skulle være nok til at holde dem fra loftet.
Det er vildt så stor forskel der er på blomstringsperioder, jeg har nu nogle der har topskud på den øverste meter. De er virkelig flotte. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]
Jeg har valgt at krydse på tværs af planterne for at få mine northern light til at blomstre tidligere og give dem lidt nyt "blod", de er hamrende indavlede.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]