Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 01:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus Omegn
http://vejret.tv2.dk/nyt/article.php?id=2880637

Kan denne tidlige nattefrost påvirke mine engle på enten en negativ eller positiv måde?

Titel:
JA men det kommer anpå hvad det er for gener og hvor klimatiseret de er, nogle sorter lader ikke til at lade sig påvirke meget af lidt nattefrost andet end de får fantastiske flotte efterårs farver.

Andre kan ikke tåle det og dør efter få gange, men du vil meget nemt kunne se om din plante har idt overlast af frost. De vil gå istå og stoppe med at gro når de har det meget koldt og det ville igkke vokse betydeligt, men THC'en vil stadig har tid til at modne og blive færdig selvom planten ikke vokser voldsomt.

Det er et sats og der er ikke nogen der kan fortælle dig 100% hvad du skal gøre, erfaringer må man ind imellem selv drage sig når det handler om sorter og omgivelsernes påvirkning her af.

MVH
Piercer

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus Omegn
okay... cool nok... synes ikke rigtig jeg kan se at der er sket noget med dem... :D

Har forresten li postet nogle nye billeder af haven i mit andet indlæg... go check em' out!!! :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
Tue_Track skrev:
okay... cool nok... synes ikke rigtig jeg kan se at der er sket noget med dem... :D

Har forresten li postet nogle nye billeder af haven i mit andet indlæg... go check em' out!!! :wink:

Hvor er de billeder henne, bro ? :)
Kan ikke se nogen update i din tråd

EDIT: aah der skete noget :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]