Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Høst!
Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Jeg var en tur i Sverige for en lille måned siden, og da jeg kom hjem var min plante fuldstændig udtørret og død, så jeg besluttede at høste den.
Resultatet er en lille smule skuffende, jeg havde ikke regnet med at topskudene ville svinde SÅ meget efter tørring og trimming, heh, og der er heller ikke meget aroma i produktet.
På den gode side, så giver det en rigtig god "up" skævert når man ryger den, og selv bladene som jeg allerede har lavet noget vand-hash på har en dejlig (omend svag) virkning når man ryger dem.
Jeg lod resten af planten stå og vandede den, og BOOM, den gror nu som bare pokker, dog udelukkende med 1-2-3 blade på bladsættene, og jeg har bestøvet den, der er nu masser af frø på vej til næste år (jeg skal bestøve endnu mere, når nogle af de rigtig lovende han-planter får pollen, satser på mindst 100 frø til næste år).
Nå ja, og denne gang lugter topskudene præcis som de skal, en dejlig nåletræs/hash lugt, + nu kan man også se "krystaller". Håber at jeg næste år får glæde af generne fra en af mine hanner som jeg har kig på, den har en vidunderlig appelsin/hash lugt.

Nå ja, det jeg kalder vand-hash, ved ikke om det er den rigtige betegnelse :
Jeg tørrede blade + trim rigtig grundigt, derefter hældte jeg det hele op i en skål vand, og blev bare ved med at ælte + presse vand ud af bladene. Vandet fik en mørkebrun farve, og efter nogle flere æltninger siede jeg vandet fra og lod det løbe igennem et kaffefilter.
Det viste sig at kaffe-filteret stoppede til så det tog laaaang tid at få igennem, jeg vil prøve at få fat i noget bedre, f.eks et flergangs kunststof-kaffefilter (jeg har IKKE tænkt mig at bruge over 1000 kroner på bubblebags).
Resultatet var ca. 1/2 gram brun/sort modeller-voks agtig masse, der fuldstændig slog benene væk under mig, jeg var en del af et gigantisk energi-felt, så jeg lagde mig bare ned og stenede for vildt, meget behageligt i forhold til de andre gange jeg har været så skæv.

Junior medlem

Geografisk sted: Italien
Ved du hvad jeg tror sgu du er den mest intiligente hash laver jeg har hørt på dne metode du har brugt er klart den biligste og den bedste jeg har lige selv prøvet det samme og ved du hvad det her er sgu ligesågodt som Luxus rygeren også selv om jeg kun brugte alm. pot blade

Dedikeret medlem

wwwwwwwwwwwwwwwwhat jacob?

Junior medlem

Geografisk sted: Italien
jeg mener at i modsætning til dem der går ud og bruger tusindvis af kroner på speciel udstyr har han fundet en alternativ løsning og det er jo det der er meningen med et forum som dette at finde smarte løsninger og metoder og dele dem med andre det er ihvertfald min mening [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]