Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 19:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Psyborg skrev:
hvad skal han så starte med? 2 svampe og en kedelig oplevelse?????

Hellere et kedeligt trip end et badtrip...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psyko skrev:
Psyborg skrev:
hvad skal han så starte med? 2 svampe og en kedelig oplevelse?????

Hellere et kedeligt trip end et badtrip...

Psyko, ikke at jeg overhovedet er uenig med dig men ½ gram må da virkelig være på grænsen til placebo, så lille en effekt det giver? Man kan vel dårligt nok føle hvad stoffet har at byde på, hvilket vel er formålet?

Går ud fra vi taler i cubensis gram, ikk?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Gaia skrev:
Går ud fra vi taler i cubensis gram, ikk?

Trådens forfatter og Psyborg har hele tiden talt om Spids Nøgenhat, hvilket formentlig hænger sammen med, at det er den eneste psilocybin svamp der - til min orientering - gror vildt i den danske natur.

Såvidt jeg husker, er det en noget mere potent svamp end P. Cubensis, og derfor mener jeg, at et halvt gram er for meget. Det er nu i det hele taget underordnet, for jeg mener ikke trådens ophavsmand har godt af selv den mindste dosis psilocybin.

Mvh. psyko

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

shit nu er jeg bare forvirret. tror bare jeg venter . hehe :!:

DR-D >> er 19 !

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mars
Tuzh-power skrev:
shit nu er jeg bare forvirret. tror bare jeg venter . hehe :!:

DR-D >> er 19 !

Lyder klogt.. Livet er langt :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
@Psyborg: Var din tunge... Fanny er mere erfaren i den psykedeliske verden end du nogensinde vil blive det, og da du kun ser trippet som en oplevelse har du slet ikke forstået, hvad stofferne er i stand til.

Der skal være en ordentlig tone her på stedet, hvilket du ikke lever op til, og det er sgu ikke første gang du sviner folk til.

Jeg har slettet rod og tåbeligheder fra alle parter nu.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Stonez skrev:
Hold dig fra det. Kan du ikke styre en hashrus kan du heller ikke styre et svampetrip!

Det skal du ikke være så sikker på.

Jeg kan styre LSD, svampe og diverse andre psykedelika, men jeg kan ikke styre hash. Jeg fucker altid op på det, og det sidste jeg er når jeg er skæv, er social. Jeg er ikke til at kommunikere med, og tankestrømmen er ekstrem. Jeg er forvirret, tung i hovedet og kan knap nok styre min krop. Det eneste jeg har lyst til er at være alene og få rusen overstået.

Svampe og hash, derimod, er substanser som gør mig mere social - modsat hash. Det kommer selvfølgelig an på hvilke LSD og svampe-dosis der er tale om.

Jeg har også prøvet at eksperimentere med forskellige dosis af hash, endda ikke mere end få sug. For mig var det irrelevant, for det havde samme virkning på mig... lave som store doser. Bare jeg kunne mærke en lille effekt i kroppen, blev jeg grebet af tankestrømmen og forvirringen.

Det kan være manden har det på samme måde.

@Tuzh-power: Hvis du har lyst til at prøve svampe, så gør det. Men start lavt efter du har læst en masse om stoffet og om den psykedeliske oplevelse. Og tænk på hvert eneste skridt du tager, for psykedelika er ikke legetøj. Og hvis du er den mindste usikker på om det er det du vil, så lad være.

Start evt. her:
http://www.erowid.org/plants/mushrooms/mushrooms.shtml
http://www.erowid.org/plants/mushrooms/ ... _faq.shtml

God fornøjelse.

Titel:
Medlem

aliaarhus skrev:
Svampe og hash, derimod, er substanser som gør mig mere social - modsat hash.

Svampe og LSD mener du?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
troo_L_S skrev:
aliaarhus skrev:
Svampe og hash, derimod, er substanser som gør mig mere social - modsat hash.

Svampe og LSD mener du?

Jep, skrivefejl :)

Titel:
Skulle til at skrive en masse vrøvl med for meget MOD kontrol - men hvad fanden, så må jeg jo holde tonen, fordi jeg kom lige til at kigge i disclaimeren he he..

Men jeg syntes så ikke at p.semiliceata er en særlig stærk svamp - måske er den det, men så er det godt nok underligt at der skal så mange til før jeg bare får noget der minder om trip og ikke bare mindfuck.

Fordi der skal godt nok ikke meget til hvis jeg spiser mexikanske eller amazone - men de er måske meget meget meget stærkere?

Min eks-kæreste som led af en mindre grad af skitzofreni (god grund til ikke at æde svampe men hvad fanden) altså hun kunne da spise ½g - hun blev godt nok så blæst på det at man skulle tro at hun havde ædt en 8-10 gram, så jeg kan ikke se hvad der skulle ske ved at han prøver et halvt gram.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psyborg skrev:
Min eks-kæreste som led af en mindre grad af skitzofreni (god grund til ikke at æde svampe men hvad fanden) altså hun kunne da spise ½g - hun blev godt nok så blæst på det at man skulle tro at hun havde ædt en 8-10 gram, så jeg kan ikke se hvad der skulle ske ved at han prøver et halvt gram.

Sorry, men for helvede hvor er det dårlig HR og ufattelig dumt af dig at lade hende tage svampe når hun er skizo. :?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Hele sætningen er da vist ret dårlig HR:

"altså hun kunne da spise ½g - hun blev godt nok så blæst på det at man skulle tro at hun havde ædt en 8-10 gram, så jeg kan ikke se hvad der skulle ske ved at han prøver et halvt gram."

Hvis din kæreste blev så påvirket, er det vel netop en dum ide at anbefale ham at gå igang.

Find ud af med dig selv om du det er det du vil, og hvis det er det så gå ind til oplevelsen med respekt, men uden frygt. Og som Ali siger så start lavt og se hvordan de påvirker, og også så du kan vænne dig til fornemmelsen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
2 gram mexikanske (hvilket er meget for mig) er til at styre.
En kvart joint med pot fucker min hjerne så meget at jeg føler enorm ubehag!

Jeg synes personligt at THC er yderst psykedelisk, og jeg vil hellere spise svampe end ryge fede hvis altså jeg skal hage hensyn til mit sinds ve og vel.

Mht. Bad trips..
Jeg har oplevet 2 bad-trips hvor den første skræmte mig meget og gjorde at jeg fik respekt for psykedelika fordi jeg havde dummet mig med dosen, men anden gang, følte jeg at det var fordi jeg skulle lære noget/straffes.

Jeg vil både give psyborg og Fanny ret. Sommetider kan jeg give slip og gennemleve egodød og ekstrem intense oplevelser, men sidste gang (med DMT) var det så intenst at jeg ikke kunne give slip. Det er her jeg giver Psyborg ret.
Jeg forsøgte alle "afstressende" metoder og ordnede Set n' setting. Jeg prøvede at lade mig svømme med i oplevelsen, men oplevelsen var bare ond eller for stærk til mig og jeg fik en meget voldsomt bad-trip i 5 timer. Det med at der ikke findes bad-trips er ****** efter min mening. Man kan trippe så voldsomt på et meget voldsomt stof, at man bare ikke kan styre det!

Jeg har stadig små psykiske men efter mit sidste bad trip.. Så det findes skam, og jeg er ikke uerfaren..

/Cope

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

tak skal i ha allesammen, havde ik regnet med så meget feedback :D ..
Som jeg kan forstå er det en lidt blandet affære som er meget fra person til person, så jeg vil prøve det, men tror ærligtalt lige jeg venter til jeg ved lidt mere om det!... og så starter jeg sku bare med et ½G spids.

... Tak Mvh. Tuzh-power

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

...

Senest rettet af Tuzh-power 21 sep 2005 08:52, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Gaia skrev:
Psyborg skrev:

Sorry, men for helvede hvor er det dårlig HR og ufattelig dumt af dig at lade hende tage svampe når hun er skizo. :?

Lissom ikke mit problem hvad hun propper i kæften, skulle jeg måske rive dem ud ad munden på hende eller hvad?

Kunne jo være at man havde prøvet at få hende til at lade være, men det er ligesom ikke mit problem mere hvad hun propper i kæften, og personligt må jeg indrømme at et svampetrip ikke er noget værd uden store mængder hash

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]