Jeg giver altid et gennemlyt til de elektroniske tracks, der bli'r lagt herind i "Art"... Spændende at høre, hvad folk går og roder med!
Jeg vil give Para Halu ret i, at storetrommen går lige hurtigt nok på. Måske kunne du give det et halvt minuts tid mere, ligesom bygge op til det, dvs. lægge et enkelt kick ind ved hver 4. takt eller noget, og så gå over til den faste takt, som lægger grund til hele dit track.
Stemningen er dyster, hvilket jo også var hensigten, så det har du ramt godt. De der 'sweeps' (eller hvad det hedder) giver en rigtig god uhygge-stemning, jeg mener at have hørt dem i John Carpenters musik også (det er ham med "The Fog" og "Halloween"-filmene. Iøvrigt sejt, at en instruktør selv laver musikken til sine film!)
Vokaler i elektronisk musik er normalt noget, jeg har det lidt svært med, men du formår på en eller anden måde at dæmpe dem nok til, at de nærmest virker mere som lydeffekter end tale; det er fint.
Måske kunne du lægge nogle breaks ind hist og pist, af lidt længere varighed, så lytteren sidder på kanten og stolen og tænker: "Hvad sker der nu?" Som tracket er nu, er det meget konstant og bombastisk.
Men stadig et godt track - jeg laver selv musik og blev da inspireret af det!
¤ D ¤