Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
mig og en mærklig person sad og snakket om vilde ting man kunne gøre,blandt andet kom vi på tale om at nakke en traktor og så instile den med satelit system til at køre op midt i ålborg,mens vi satte den til at smide gylle af på vejen der op,hehehe.lidt senere kom vi på en der var lidt mere relistisk.min ven der havde en homi der havde en flyve maskine vi kunne låne til at evt smide frø med,men hvis man bare smid frø ud over et rimlig sumpet område hvad er så changsen for at de vilde gro,og hvilken art skulle det evt være og hvor ???

er der nogle af jer der kender nogle store områder man evt kunne droppe nogle frø ud over så de vilde kunne vokse af natur evt. være med i aktionen næste år hvis det bliver til noget, at låne flyet kommer til at koste en 700 korner og så er der jo prisen på frø ved siden af også så hvis vi er nogle stykke kan det sq ikke blive så dyrt

Medlem

Den er jeg sgu med på!

Det kunne da være skide fedt. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Jeg kan dog ikke komme på nogle arealer, passende til udsmidning, men mon ikke bare man skulle bruge nogle danske pot-frø?

Venlig hilsen;
Melicamp

Junior medlem

Geografisk sted: Ringkøbing
i kan sku da bare smide dem over der de der guld hron blev fundet i en mose der er sku sikker noget godt jord?? eller bare i min bag have

Medlem

Geografisk sted: Denmark
Hvis jeg skulle vælge en art så måtte valget falde på Hollands Hope. En god blanding af sativa og indica. Bliver ca 1½ meter høj. Giver godt pot og vokser fuldstændig vildt!! Den er krydset i Holland i 70érne så det er en rigtig hippieplante. Jeg mener at der i nogle af de nye HH arter er en smule Cinderella 99 ( C99 ) for at øge potensen!!

Lyder som en fed ide!!

Insane psychedelia user!

Total fed ide, jeg bor ved en 500 hektarer tomme marker hvor der kun går 11 køer på, i er total mega velkomne til at bombe mig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

vi tænkte på den jyske hede,og så kræs marker roundt omkring i landet måske ude ved veskysten i ved de der vindmølle parker der er der kommer ikke nogen.men heden og det meste af mols ville være oplagte steder.
så skulle de bare for spires saføldig,men hvor for man så mange frø fra og,hvordan kunne man sikre sig at de vokse.ellers hollansk hop,ville da være go'e men jeg vil da mene at det skulle være lidt forskælige arter sådan det ikke blev indavel.

det skal alsår ikke være nogle skod planter der bare går ud,nej det skulle være sådan at når de førdst var kommet op og smidt frø så,skulle der være umulige at fjerne igen

Insane psychedelia user!

Det er sgu for sejt hvis det bliver til noget. Jeg tror også snart at jeg planter nogle frø i byparken [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Jeg er ihvertfald med.

Junior medlem

Geografisk sted: Ringkøbing
man kunne jo altid spøre Ethno om de ikke ville giv nogle frø til det og alle de andre de er da en ´start

Dedikeret medlem

Arbejd endelig videre med den super gode ide. Jeg kender flere egnede nedkastningssteder.

Dedikeret medlem

måske man skulle ud og snakke med de hovder ude på staden om noget suport med de frø der,evt optage hele forløbet på video.og så bagefter for man lige nogle seriøse gutter til at vise hvordan man laver de optimale skunk planter med hps.og så er det jo bare et spørgsmål om at redigere det godt og bingo en video der vil kunne sælges for omkostningerne ved et firama som ethno eller soma,måske også de norske og svenske forhandler,

det kunne da være for fedt

men eb hvor er den mark der kunne du ikke slå det op i et online kraks kort og så set linket her på posten,evt tag ud og tage nogle billdere af de her marker sådan at man kan få et indtryk om hvor go'e de er at så planterne på.jeg så i vejre stuidet i gå at man kan lave en regn bye med en reket med enten tør is eller vej salt. måske hvis det markerne bliver for tøre kunne man lige sende et gut ud og skyde sådan en reket af og så på den holde liv i alle de ( planter ),saføldig skulle de være forskælige af arter.men hva vi har et helt år at finde ud af det hele på evt nogle der kunne være med på at sætte en side op til udelukket de aktive i det her "måske" projekt

mvh rolf

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
wonderer(du lever op til dit navn hva)det er helt sikkert at de vil blive nakket af enten polizen eller andre der har lyst til at ryge...men hvis der er nok med på den så ville det jo heller ikke være noget problem der er jo medlemmer i næsten hele landet og jeg tror der var nogle der ville hører om det hvis der var nogen der stjal et par marker med god hamp..he he [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Det bliver sgu da aldrig til noget - I får intet ud af de frø - hampplanter skal passes, også i naturen. Det er et projekt for en eller to personer, ikke hele psychedelia.dk!

Dedikeret medlem

Hvem siger hampplanter skal passes af mennesker?

I varieret vejr er det slet ikke nødvendigt med menneskelig indgriben. Jeg har personligt og i flere år dyrket fortrinlig hamp uden nogensomhelst pasning.

Mener Zion ikke at et debatforum kan bruges til at debatere udbredelse af vild hamp i dk?

Dedikeret medlem

Yeps vi laver HEMPCONVOY hvor vi kører fra skagen til åbenråå, udelukkende på marker, forrest kører vi og smider frø og ryger fede... og bagved kører den skæveste traktoren med gylle sprederen hehe... og så skal der bare plantes.. hehe

guffe >.,..hehehe

Medlem

Jo da...men projektet lyder MEGET optimistisk!

Jeg tvivler på at I får hamp til at gro vildt i dette klima.

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
En sædemand gik ud at så... *eg*
Lyder sku meget fedt men jeg må indrømme at jeg er lidt skeptisk [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] bare at smide dyre frø ud hist og pist, den holder nok ikke rigtig, men hvis man lader dem gro bare en lille smule først og så sætter dem ud, det kunne sku være for fedt hvis der var masser af hamp i Danmarks natur.
Jeg tvivler dog på at hamp vil kunne formere sig naturligt i Danmark ... i vores kolde klima er der brug for at nogen indsamler frøene om efteråret og så sår dem igen næste år.

Medlem

Naivitet er en dejlig ting...

Dedikeret medlem

blackone, det skal jo netop IKKE være de fine, dyre og skrøbelige frø, men frø fra planter som nærmest i forvejen sår sig selv år efter år. Og som har gjort det i en årrække i dk. Det er jo iøvrigt på den måde planter i naturen formerer sig.

Er hampplanter der sår sig selv i dk ikke vild natur?

Dedikeret medlem

Du er for LANGT UDE rolf!

Ville det ikke være bare LIDT stupidt at lægge links her om egnede dyrkningssteder?

Også det der med raketter & videoer og jeg skal komme efter dig!

Hvad med at fokusere på en ting ad gangen, frø og egnede nedkastningssteder f.eks.?

God Vind & måske der også voksede psilloer der hvor den skønne vilde hamp trivedes! Hvem ved?

Junior medlem

Geografisk sted: CPH 4:20
Hvem skal holde vagt ? lad os sige at alle medlemmer her på listen kender til disse marker hvem fan vil så være sikker på at planterne ikke bliver hugget før høst eller bare nogle nørder der har hør det fra en her går ud og smadrer hele lortet...
ai det her skal planlægges og så skal det tys-tys , no ?

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] laters [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]