Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jun 2025 20:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Så er den frie vilje til at tænke hva man vil truet af magt eliten (igen)

http://www.conspiracyworld.com/index0062.htm

Texe Marrs

"Nanorobots small enough to easily navigate the human circulatory system are at hand." This was the message delivered in New York City on May 19th at an international nanotechnology conference chaired by former House Speaker Newt Gingrich (R-GA).

Ray Kurzweil, considered a genius and inventor of optical character reader software and other digital technology, addressed an audience of investors, scientists, and engineers.

"The rising science of nanotech is revolutionary. It will affect almost everything," said Kurzweil, "including the way humans think and act."

Nanorobots, Kurzweil revealed, will be programmed to understand the human brain. "The robots," he explained, "would enter the brain and replace the real world's sensory signals with complete virtual reality."

Shocking, isn't it? Here, at this premier conference of world experts in the fields of biology, robotics, computers and artificial intelligence, it is admitted that nanotechnology is remarkably designed to replace the "real world" of a human's brain with an artificial, contrived, man-created thought system! As Kurzweil puts it: "complete virtual reality."

In other words, the goal is to snuff out a person's reality and make that person a computer programmed clone.

In his remarks, Speaker Gingrich touted investment opportunities in nanotech. Gingrich noted that, "The Bush Administration's 2003 budget seeks more than $700 million for the National Nanotechnology Initiative."

The United States, Gingrich said, must stay at the forefront of this new technology if our nation is to maintain its world status and leadership.

News coverage of the nanotech conference in New York City was reported by Scott Burnell of United Press International (UPI) in "Science News" feature, May 20, 2002. Mr. Burnell's news report was headlined "Nanotech's Development Called Inevitable."

Newt Gingrich, former speaker of the U.S. House of Representatives and Time magazine's 1995 Man of the Year, lent his clout and influence as Honorary Chairman of New York's recent nanotechnology conference. Gingrich, also an attendee at the annual Bohemian Grove conclave in California, is a heavy promotor of an Illuminati-led New World Order (see Texe Marrs' groundbreaking book, Circle of Intrigue for documentation.)

[/quote]

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg har en film med Texe Marrs som har skrevet den artikel der. Den hedder Gulag USA og den film går bare ud på at Texe Marrs, han fortæller at han elsker jesus og at han gennem biblen og jesus har fået åbenbaringer om at der er koncentrations lejre i USA. The TRUTH...

Texe Marrs er et fjols... det samme er Alex Jones og David Icke. Texe Marrs er en idealistisk kristen preacher, Alex Jones ryger hash, og censurer sin egen hjemmeside hvor sandheden ellers skulle preaches, han gør ALT for at trække penge ud af ting( http://69.28.73.17/jones10.html ), og David Icke... ja.. han er skitzofren. Hvor meget tror du virkelig du kan stole på de folk Astral? Har du set David Icke's the reptilian agenda? Tror du på det? Astral, jeg har selv været ude i at tro på alle de fandens konspirations teorier og jeg ved ikke hvad, men kom da ud af det igen.. astral for din egen skyld så læs en masse af de Anti David icke, alex jones osv bøger der er. Der er masser! Så vil det hele gi lidt mening igen

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

og iøvrigt så Texe Marrs' hjemmeside det eneste sted den udtalelse om nanorobotter står nævnt...

Og iøvrigt... astral... den konference blev afholdt i 2002.. står tilmed i linket du gir...

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Senest rettet af Optimus Crime 08 sep 2005 00:12, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Nanoteknologi kan jo bruges til så uendeligt meget, det er noget af det der forskes mest i for tiden. Der er sq alligevel langt fra det stadie man er på, til det at simulere hele hjernen overhovedet lyder realistisk!
At man så afsætter en masse penge til det, tror jeg ikke at du skal se som penge der primært går til mind-control Astral :)

Titel:
*lol* Astral kører derudaf...

Tror nok lige at vi skal noget længere frem i tiden før vi bruger nanobotter indeni mennesker, i det hele taget før at vi overhovdet kan bygge dem - overvej at det er små robotter som der er meget meget mikroskopiske og de skal så bygges af "noget" som der kan bygge så små ting...

Men en anden ting - Astral jeg tror at du skal søge læge inden din søgen efter at verdenen er et lorte slår din sunde fornuft ihjel - ihvertfald burde du nok overveje når man siger at man ikke skal tro på alt hvad man læser og det især med konspirations-teorier - de fleste konspirations teorier kan man squ modbevise bare ved at tænke lidt logisk - og idet at logik aldrig har været min stærke side så må man jo sige at det er MEGET LIDT LOGISK man skal tænke.

Men for at gøre dig lidt mere bange astral så vil jeg lige fortælle at MIB faktisk findes - ifølge konspirationsteorier mødte indianerne dem allerede - ligesom mange af de mennesker der har set UFO'ER har mødt dem - MIB kommer simpelthen når at mennesket er ved at finde ud af at der er RUM_ALIENS på jorden...... Se det lyder fucked up og de har sjovt nok lavet en komedie ud af denne teori - faktisk en komedie der var så god at de lavede en mere.....

Hvad siger det lige om konspirations-teorier????

En anden ting ved de fleste konspirationsteorier er at de fleste af dem enten oprinder i USA eller på en eller anden måde har med USA at gøre, mon ikke at man kunne føle sig tvungen til at tro at der er nogle af de kære amerikanere har taget lidt skade af at bo sammen med så mange mennesker - altså rent psykologisk så ville en person der har været Outsider det meste af sit liv jo begynde at skabe en verden som dennes afstumpede jeg kan eksistere og leve i, dermed kunne man jo tro at nogle enkelte af disse outsidere har et socialt behov for at nogle mennesker virkelig tror på dem eller endnu bedre - ser op til dem, det er jo noget som de næppe har oplevet i deres unge år så som voksen kunne det måske gå hen og gøre dem lidt utilregnlige, bare min TEORI, måske tager jeg fejl, men jeg tror det squ ikke......

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Jeg synes nu ikke dette lyder helt usandsynligt, selvom det nok ligger langt ude i fremtiden, og nok kræver en lidt anden form for styre, end det vi har i dag.
Jeg tror jo ikke ligefrem at det er bevidst at samfundet hjernevasker folk, men at det er en konsekvens af systemet. Og at politikkere lyver er jo bare for at rede deres egen røv.

Men i teorien er det negative perspektiv i nanoteknologi da skræmmende.
Omvendt kan det jo også have kæmpe positive andvendelsesmuligheder.

Under alle omstændigheder vare det nok lige et par år før videnskaben får så meget styr på teknikken, og nok endnu flere før de får så meget styr på hvordan hjernen fungere, at dit skrækcenarie i det hele taget ville kunne blive aktuelt.

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Jeg tror man undervurderer hjernen og bevidstheden kraftigt, hvis man tror noget sådant kan lade sig gøre. Muligvis vil man engang om mange årtier kunne skabe ens slags virtual reality på denne måde i kortere tid, men hjernen er meget dynamisk - en permanent byggeplads - og vil altid lave et modtræk...

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Drupe, man kan da styre hjernen relativt godt indtil videre. Kender du DBS? Deep Brain Stimulation. Det et indgreb for parkinsons patienter hvor de faar en elektrode monteret i Thalamus, og saa sender stoed ud. Det nedsaetter tremoer, rigiditet osv.

Og medicinen Miraplex, har faaet mange folk til at begynde at gamble :shock:

Jeg tror hjernen KAN kontroleres og osse ret nemt.

Titel:
Medlem

Hjernen kan nok styres TIL EN VIS GRAD, men at sige at man er tæt på at kunne skabe et kontrolleret virtual reality, den er lidt langt ude. Jeg tror at man skal være på det stadie hvor man kan lave en hjernetransplantation for at kunne gøre det. Tænk på at man skal simulere de millarder af neuroner der er i hjernen, og man er slet ikke tæt på at forstå hvordan de fungerer sammen.
Lige nu er nanoteknologien derhenne, hvor man muligvis kan kurere nogle kræftformer med det. Det fungerer ved at nogle såkaldte nanorør (ikke robotter), sætter sig fast på kræftcellerne. De kan så bestråles, hvilket udvikler varme, og dræber cellerne. Eneste minus ved det er, at disse rør muligvis er kræftfremkaldende :twisted:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Lige meget om de kender hjernen. Ingen ved hvorfor DBS virker, det gør det bare

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Random skrev:
Lige meget om de kender hjernen. Ingen ved hvorfor DBS virker, det gør det bare

Jo, men nu er der jo en ret stor forskel på at dæmpe et symptom, hvor man kan prøve sig frem, og via hjerneskanning kan se hvilke dele af hjernen det er der spasser ud, og så fordøge at stimmulere, eller neddæmpe det på forskellig vis, og så det at skabe en helt specifik oplevelse som indbefatter flere dele, og mere komplekse strukture i hjernen.

Titel:
Medlem

Yeps, du kan ikke engang sige at psykedeliske stoffer gør det, de ændrer jo blot din virkelighedsopfattelse - du skaber stadig selv billederne. Det lyder langtfra realistisk

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Desuden vil kroppen jo altid gå amok hvis der kommer fremmedlegemer ind...så det lyder urealistisk angående nanorobotterne
Der er mange intelligente idioter derude..

Titel:
Insane psychedelia user!

In a tea daze skrev:
Desuden vil kroppen jo altid gå amok hvis der kommer fremmedlegemer ind...så det lyder urealistisk angående nanorobotterne

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Så det er derfor at menneskekroppen aldrig bliver inficeret af parasitter? Jeg elsker simpelthen når folk der intet ved om videnskaber skal belære os andre om dem. Ret nederen at regeringen bruger penge på at uddanne folk i nanoteknologi, hvis det ikke har nogen anvendelse fordi "kroppen går amok".

Mvh
Den vrede stud.scient

Titel:
Nelson Muntz skrev:
In a tea daze skrev:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Så det er derfor at menneskekroppen aldrig bliver inficeret af parasitter? Jeg elsker simpelthen når folk der intet ved om videnskaber skal belære os andre om dem. Ret nederen at regeringen bruger penge på at uddanne folk i nanoteknologi, hvis det ikke har nogen anvendelse fordi "kroppen går amok".

Mvh
Den vrede stud.scient

yaw yaw......... Mon ikke at de smarte forskere finder en måde at "kode" nanobotterne sådan at menneske kroppen tror at de er noget der skal være der...... Bare en tanke

Men det lyder squ usandsyneligt at de vil bruge det til TOTAL DOMINATION, altså de ville jo sætte vores kreativitet ned på nulpunktet på den måde, og så er det lissom at samfundet slår bremsen i og vores udvikling går noget istå........ men selvfølgelig, en verden fuld af underdanige får er jo osse bedre end en verden fuld af individualistiske ulve, bedre men fandme osse kedeligere...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
Hr Nelson: Så det er derfor at menneskekroppen aldrig bliver inficeret af parasitter?

Hvad er det du prøver at sige professor?
Selvom at kroppen bliver inficeret af parasitter er det ikke ensbetydende med at det er normalt. For som man kan se, går kroppen amok, idet man får feber, kvalme, opkast, migræne, hvad enten det nu skulle være, når parasitter angriber kroppen.
Hjernen er så komplex (og alligevel så undervurderet) i sådan en kraft, at hvis hjernen fik inopereret nanorobotter, ville den gå "amok" som forsvarsmekanisme. Jeg ved ikke hvordan hjernen ville reagerer, men jeg ville ikke tro at det var en positiv respons.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

En del parasitter lever man faktisk udemærket sammen med. Ja, de kan ligefrem være med til at forbedre emunsystemet, eller have anden positiv indflydelse på kroppens funktioner. Vi er jo også værter for tusindvis af bakterier, vi ikke kunne leve uden.

Godt nok lukker Nelson meget lort ud, men altså ikke i denne sammenhæng. Jeres (Gaia og in a tea daze) argumenter er noget pjat.
Mon ikke videnskabsmændende trods alt har så meget forstand på imunsystemet, at de ikke laver noget der er alt for fremmet for kroppen.
Hvordan er det i øvrigt lige at f.eks hovedpinepiller, og de værse stoffer virker på hjernen? :P
Jeg er ihvertfald aldrig gået amok over at tage 2 panodiler eller ryge et par hvæs af en potjoint. :mrgreen:

Ps: Passer dette emne ikke bedre ind i psykedelisk filosofi end politik?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Så er det fordi du ikke forstår forskellen på fremmedlegemer og kemiske substanser. Hvis du skal lave en nanostruktur, der er i stand til at ændre noget som helst i hjernen skal den kunne passere blod-hjerne-barrieren, og hvis det skal være "programmeret" til at kontrollere hjernen så skulle strukturen være pænt stor. Og store objekter medfører gerne en immunrespons, hvis ikke de er kendt af kroppen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

De fleste fremmedlegmer er vel også kemiske substanser, med mindre de ligefrem kommer fra en mystisk imatriel dimension :P
Men nej, jeg tror ikke helt jeg kan se forskellen....
Selvfølgeligt kræver det mere information hvis de ligefrem skal omstrukturere hjernens netværk, og det ville nok volde nogle store problemer... Men med den viden jeg har kan jeg ikke se, at det ville blive et problem for imunforsvaret. Hvis der derimod er tale om at de blot skal sætte sig på helt specifikke receptore bestemte steder i hjernen, er det vel begrænset hvor meget mere information det kræver, ud over at forskerne der designer dem self. skal vide hvad det er de laver.
Der er jo ikke tale om en kæmperobot, der skal gå ind og masere hjernen til den opnår den ønskede form. Men en masse små mollekyler, der er opbygget på en måde, så de kan arbejde sammen om en stører opgave, grundet at de hver især er programeret til en begræset, specifik opgave... Det er ihvertfald sådan at jeg har forstået nanoteknologi.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Ja, men hvis stoffet kun skal binde sig til en receptor, så har det absolut intet med en nanorobot at gøre. Så kan man jo kalde paracetamol for en nanorobot, og det er måskge lige at stramme den lidt...

En nanostruktur er en mini-enhed, der kan udføre en normal funktion men bare på molekyle-størrelse, feks et nano-rør, der kan lede elektroner, en mini modstand eller bare en tynd ledning.
Hvis der skal bygges en robot op af disse bestandele vil denne opnå en relativ stor størrelse, og denne vil formodentlig være så stor, at de hvide blodlegemer kan genkende den og derfor vil gå til angreb på den. De angriber ikke opløste stoffer som kokain, paracetamol eller lignende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]