Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 08:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
DR-D: havde ikke lige set du havde skrevet. Ingen jeg vil bare følge med og se hvor jeg ender og så tage det derfra

Titel:
Dedikeret medlem

DR-D: havde ikke lige set du havde skrevet. Ingen jeg vil bare følge med og se hvor jeg ender og så tage det derfra

Titel:
Medlem

Hvorfor spørger du om vores mening, når det mest af alt lyder som om du allerede har bestemt dig for hvad du vil gøre?

Titel:
Dedikeret medlem

stingray: jeg har fået mere lyst af at diskutere det her for hvis i allesammen har den holdning jeg ikke burde så gider jeg ikke be om jeres mening

svært at forklare og ja kald det oprør eller protest hvis i vil det ikk bevidst haha

Titel:
Medlem

Tja der er vel ikke rigtig mere at gøre. Du vil ikke høre efter, på trods af at alle herinde mener det samme. Men kom ikke bagefter og sig at du ikke blev advaret. Dit lille oprør kan i sidste ende sende dig på den lukkede på ubestemt tid...

Titel:
Medlem

Citat:
jeg har fået mere lyst af at diskutere det her for hvis i allesammen har den holdning jeg ikke burde så gider jeg ikke be om jeres mening

Hvis du ikke kan lide svaret, så lad være med at spørge. Du ved jo udemærket hvad vi mener om det, det er ikke første gang du spørger.

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Hej Sekstoi,
lige som de andre er det bedste råd jeg også kan give dig at slappe lidt af, og ja, sige at du trods alt er meget ung. Din personlighed er langt fra udviklet og det er tydeligt at du har alvorlige, personlige problemer, hvis man skal dømme ud fra det du skriver hér.

Du er sikkert ligeglad med råd fra dem der er klogere og mere erfarne end dig, men jeg vil i hvert fald ikke bare sidde og se på dig fortælle om at du vil tage dit eller dat uden at sige til dig at du er på vej et dårligt sted hen. Du siger at du ikke ville have noget imod et bad trip,men tro mig, det ville du. Har selv haft et da jeg var yngre og det tog mig et halvt år med konstant angst og hallucinationer at komme over det. Stoffer er ikke legetøj og slet ikke for børn som er i krise med deres far og mor.

Jeg forstår dig godt, kommer selv fra en skæv opvækst og husker hvordan det var, selv om det er meget længe siden. Men er nødt til at sige til dig at hvis du vil dig selv det bedste, så drop de stoffer. Det er det sidste du har brug for.

Mvh

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark (København)
Hmm, jeg er lige fyldt 14, og har taget LSD og lalala (er lidt stiv lige nu) sååå er vel også lidt for tidligt på den...

Synes også, at det er trist, jeg bliver så påvirket efter 3 dåseøl med en ven, når jeg engang fik 3 flasker (carlsberg) uden at blive påvirket...

Men I behøver ikke sige noget, er alligevel færdig med diverse ting, har ikke røget hash i rigtig lang tid, og LSD tager jeg også mange års pause med, selvom jeg havde en heftig og hyggelig omgang første gang...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I lærkens land
Thomas skrev:
Hmm, jeg er lige fyldt 14, og har taget LSD og lalala (er lidt stiv lige nu) sååå er vel også lidt for tidligt på den...

Synes også, at det er trist, jeg bliver så påvirket efter 3 dåseøl med en ven, når jeg engang fik 3 flasker (carlsberg) uden at blive påvirket...

Men I behøver ikke sige noget, er alligevel færdig med diverse ting, har ikke røget hash i rigtig lang tid, og LSD tager jeg også mange års pause med, selvom jeg havde en heftig og hyggelig omgang første gang...

går du i 7klasse? og allerede igang med at drikke på hverdage, det andet behøver jeg ikke engang kommentere som du selv siger. :roll:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Thomas var der en pointe med din post?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Thomas skrev:
og LSD tager jeg også mange års pause med.

okay. så du 14 har prøvet lsd et par gange. ikke underligt du fik en dårlig erfaring her sidst du prøvede det ;)

Sekstoi
læs dette: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=6332

Seriøst.! tror du det for sjovt folk her inde siger som de gør ?
hvordan går det i skolen? hvorfor tror du det går som det gør?

hvad med at tage en stopper fra stofferne. få styr på dig liv. Styr på dine forældre. kom ud af 9. evt 10 klasse. og så kom tilbage!

det ender bare rigtig rigtig dårligt hvis du bliver ved.

og jeg ved hvis du tænker dig om. kan du os godt se hvor det bære hen det her.

og tror jeg taler på alles vejne når jeg siger at vi også gerne vil snakke med dig når du bliver 18 ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
sekstoi skrev:
Kiliman: det ved jeg ikke jeg laver jo ikke konsekvenserne. De skal bare lade mig være og lade mig vise jeg godt kan tage ansvar færdigt arbejde

Nej jeg ved godt det ikke er dig der laver konsekvenserne, det gør din mor/dine forældre, men det er dig der vælger ikke at vil leve efter deres regler, og det er respektløst af dig, ihvertfald så længe du bor under hendes eller dine forældres tag!

Jeg var selv en oprører, det tror jeg største delen af de unge har været, men i dag kunne jeg ikke leve uden min mor!

Jeg finde støtte, trykhed og og gode råd ved min mor, min far snakker jeg ikke så meget med, og det er jeg da oxo ked af, men det har ikke været mit valg, det er hans. Men din mor har givet dig livet, det mindste du kan gøre er at respektere den gave fra hende!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

sektoi, jeg synes du skal prøve at gøre det du selv vil og så aflæg gerne et par ærlige triprapporter. Vil godt se hvad det går over til..

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Thomas skrev:

Jeg synes det er positivt at du trods alt fik et hyggeligt trip i din unge alder da du tog LSD, men som du selv skriver, er det nok en god ide at vente en del år før du tager psykedeliske stoffer igen.
Jeg vil ikke komme med moralprædikener... Jeg startede selv med LSD da jeg var 16, og skønt jeg oplevede både smukke og grimme ting, så har jeg ikke fortrudt, men været glad for at det har udviklet mig til den jeg er idag.

Selvfølgelig bør man have udviklet sin personlighed tilpas meget før man kaster sig ud i psykedeliske eksperimenter. Men det er meget individuelt hvornår man er klar. I dit tilfælde Stingray, vil jeg dog sige som de andre: vent nogle år, og få styr på dit liv hos din mor og far. Der er ikke noget som haster. Hvis du er så vild efter at opleve de dybe bevidsthedslag, så brug meditation :wink: . Det vil også forberede dig på at kunne integrere dine senere trips.

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Sekstoi for faen maan! Du minder mig alt for meget om mig selv da jeg var omkring de 14 år... Jeg er 17 nu.

Jeg væltede mig i stoffer og ville ikke hører på de mange venner og folk herinde fra der prøvede at advarer mig. Mit første svampetrip tror jeg at jeg indtog i slutningen af 13 års alderen! Og tro mig, det er ALT FOR FUCKING TIDLIGT!

Ved det er svært men prøv dog forhelvede at hør lidt på disse mennesker, de fleste af dem har mange års erfaring med indtagelse af dvs. stoffer både på godt og ondt, mon ikke de ved hvad de snakker om?

Jeg er selv rigtig ked af i dag at jeg brugte så meget tid på at være på dope eller tænke langt ude ting, i stedet for at passe min skole som jeg eller var så god til før i tiden og vælte mig i damer. I dag kan jeg godt mærke at jeg har mistet et par år af min barndom. Men det værste er sq de konsekvenser det har haft for mig, mine venner og min familie, jeg render stadig rundt og kan få mindre angsttilfælde, bliver meget hurtigt nervøs/utilpas i selskab med fremmede mennesker, depression kommer og går, underlige tanker, mindre paranoia osv. osv. Ingen af disse ting havde jeg før jeg begyndte at ryge hash hver dag og tage stoffer og tvivler sq lidt på at de var kommet hvis jeg havde ladet vær.

Nu sidder du sikkert og tænker... "Argh han var svag maan, han kunne ikke klare presset." Men nej, fuck det kunne jeg ikke og det tror jeg fandme ikke der er mange der kan i den alder. Nu gik jeg så også rundt med en masse personlige problemer i forvejen, psykisk syg, alkoholisk mor osv. det har da selvfølgelig også haft noget at sige, men alt i alt er psykken bare ikke klar til så store oplevelser - slet ikke hvis de bliver ubehagelige - i den alder.

Nu skal jeg heller ikke sidde og være alt for skind hellig her, for selvfølgelig har jeg haft mange sindsygt fede oplevelser med stoffer og i det hele taget den verden der følger med, men stadig synes jeg nu godt det kunne ha ventet et par år til jeg var færdig med skolen og var mere mentalt udviklet.

Prøv forhelvede at tage en pause i et par år, du vil takke dig selv så mange gange.

Prøv at læs dette emne her, jeg var lige omkring de 14 på det tidspunkt og fuldt opsat på at prøve alt hvad jeg kunne komme i nærheden af. Faktisk meget sjovt at læse igen :roll: Tjek nogle af de ting der bliver skrevet, virker det bekendt? Det er præcis de samme ting der bliver sagt til dig nu! Vent for faen!

http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... &highlight

Venlige hilsner fra Gibraltar (sydspanien). Uuhm ligger på en coaster som jeg arbejder på hernede efter at en færge sejlede ind i os. Uf for nogle lækre chiks de har her 8) Hygge

Titel:
Dedikeret medlem

Ghostshell: arh nej jeg er langt fra så fucked up som mange andre på min alder eller yngre der tar stoffer. Går som det gør? hehe med hvad? og skolen jaa rend og hop dumper aldrig om jeg så læser til det eller ej og det går dengserne på,men okay nogle har det bare jeg har brugt mange år på at få så meget info som overhovedet muligt og derfor er skolen ikke et problem.
Kiliman: en gave fra hende? hehe vil ikke kalde det en gave hun vil vel bare ikke dø gammel og ensom?
Gaia: arh my man vil meget gerne men har svært ved at få alle detaljer og sådan med :(
Entheo: bekendt? narh en gang ja,men tog mig selv i kraven og sagde slap af kun ta nogle af de lidt mildere ting af gangen

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark (København)
Ghostshell skrev:
okay. så du 14 har prøvet lsd et par gange. ikke underligt du fik en dårlig erfaring her sidst du prøvede det ;)

Hvem siger jeg fik en dårlig erfaring med det? Sagde det var et heftigt trip (har kun haft et enkelt); men mente ikke noget negativt med det...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]