Sekstoi for faen maan! Du minder mig alt for meget om mig selv da jeg var omkring de 14 år... Jeg er 17 nu.
Jeg væltede mig i stoffer og ville ikke hører på de mange venner og folk herinde fra der prøvede at advarer mig. Mit første svampetrip tror jeg at jeg indtog i slutningen af 13 års alderen! Og tro mig, det er ALT FOR FUCKING TIDLIGT!
Ved det er svært men prøv dog forhelvede at hør lidt på disse mennesker, de fleste af dem har mange års erfaring med indtagelse af dvs. stoffer både på godt og ondt, mon ikke de ved hvad de snakker om?
Jeg er selv rigtig ked af i dag at jeg brugte så meget tid på at være på dope eller tænke langt ude ting, i stedet for at passe min skole som jeg eller var så god til før i tiden og vælte mig i damer. I dag kan jeg godt mærke at jeg har mistet et par år af min barndom. Men det værste er sq de konsekvenser det har haft for mig, mine venner og min familie, jeg render stadig rundt og kan få mindre angsttilfælde, bliver meget hurtigt nervøs/utilpas i selskab med fremmede mennesker, depression kommer og går, underlige tanker, mindre paranoia osv. osv. Ingen af disse ting havde jeg før jeg begyndte at ryge hash hver dag og tage stoffer og tvivler sq lidt på at de var kommet hvis jeg havde ladet vær.
Nu sidder du sikkert og tænker... "Argh han var svag maan, han kunne ikke klare presset." Men nej, fuck det kunne jeg ikke og det tror jeg fandme ikke der er mange der kan i den alder. Nu gik jeg så også rundt med en masse personlige problemer i forvejen, psykisk syg, alkoholisk mor osv. det har da selvfølgelig også haft noget at sige, men alt i alt er psykken bare ikke klar til så store oplevelser - slet ikke hvis de bliver ubehagelige - i den alder.
Nu skal jeg heller ikke sidde og være alt for skind hellig her, for selvfølgelig har jeg haft mange sindsygt fede oplevelser med stoffer og i det hele taget den verden der følger med, men stadig synes jeg nu godt det kunne ha ventet et par år til jeg var færdig med skolen og var mere mentalt udviklet.
Prøv forhelvede at tage en pause i et par år, du vil takke dig selv så mange gange.
Prøv at læs dette emne her, jeg var lige omkring de 14 på det tidspunkt og fuldt opsat på at prøve alt hvad jeg kunne komme i nærheden af. Faktisk meget sjovt at læse igen

Tjek nogle af de ting der bliver skrevet, virker det bekendt? Det er præcis de samme ting der bliver sagt til dig nu! Vent for faen!
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... &highlightVenlige hilsner fra Gibraltar (sydspanien). Uuhm ligger på en coaster som jeg arbejder på hernede efter at en færge sejlede ind i os. Uf for nogle lækre chiks de har her

Hygge