Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Lidt over det hele
Her i Odense hvor jeg bor, havde vi indtil for nogle måneder siden en herlig lille coffe-shop, Roots.
Den har vi ikke længere, for pludselig en dag kom der nogle kontrol-fikserede mennesker op og krævede "beskyttelses penge", ellers ville de smadre hele bulen!
så forståeligt nok lukkede indehaveren, hellere det end at ligge under for sådan noget svineri, Men det er sgu'da surt!
Hvorfor er der nogle mennesker der bare SKAL ødelægge alt hvad der er godt og rigtigt? [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hvem var det der ville have beskyttelses penge rocker eller de omtalte "uskyldige indvandre" i voldsmose,hey i er sq også for svage hvorfor finder i jer i sådan noget,

Junior medlem

Folk siger, det var de uskyldige indvandrere, det er ihvertfald dem der har taget over efter HA, men hva' forskel gør det egentlig ? Lort er lort om det er med læder-jakke eller rigtig farve...
Mht. at gøre noget ved det, så er der vel kun at få det legaliseret så hurtigt som muligt og der er vi nok nødt til at værer et par stykker.

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
Kjoba du er nu blevet til Kære ven, bla. pga. at du kommer fra odense og så kender du Roots den bedste coffeshop in se world.
det var flok perkersvin fra palestina der lukkede roots, så lukkede vi deres klub hehe bum.
I må meget unskylde mine ikke så pæne ord om vores små søde gæster, som snart skal HJEM, men jeg er Racist og det er jeg ikke bange for at sige, jeg kan ikke lide sorte menesker også selv om jeg tidligere havde mange "mørke" venner så har det at jeg flyttede til odense fået mig til at ændre holdning og nu skære jeg alle over en kam og mener de skal sendes hjem, grunden til mit menings skift er bla. Roots og det at 7 af mine venner er blevet overfaldet og rulet af perkere inden for den sidste uge, og panserne ja hele systemet har givet op, så ser jeg kun en løsning tilbage den ene hedder udvisning den anden Hitler.

Okay jeg er måske ikke helt overbevist Racist, jeg har stadig nogle få sortsnuskede venner, men der er ingen muslimer i mellem de er simpelt hen for egocentrerede alt hvad man siger til dem bliver jo taget som et angreb på deres fucking ÆRE, det er nok egentligt mest dem jeg gerne så 5 meter under jorden i en et værelses med låg.

hvor henne i odense bor du, vi kunne jo evt. mødes og ryge en enkelt lille en, pm mig.

Dedikeret medlem

colt 45 (den virker hver gang)

jeg vidste at de ha'er var en flok tøsse drenge havde det været mig der havde stået for det der,så havde jeg lige gemt nogle af de penge som de tjener på ryge klubberne i århus,og så havde jeg taget en tur til rusland og fundet nogle langt ude veteraner og så betale dem for at nakke alle af anden etnisk herkomst i hele odense,

alsår hvis det var min forretning der stod på spil.

Nok siger Guffe mange dumme ting, men ok her holder jeg squ med ham, jeg syntes det er ok at steder i DK bliver kontroleret af Danskere hermed mener jeg hvide danskere, ikke at jeg er en eller anden underground white supremacy gut, men jeg syntes at DANSK KRIMINALITET FOR DANSKERE, jeg er enda nød til at sige at jeg osse støtter HAZE i dette topic, fordi de forbandede kriminelle perkere skal ikke stjæle vores marked, selv i vores egen by har vi ham her med hans fuckin ære, jeg støtter ham da fuldt ud, men det er kun fordi at han i bund og grund er på min side og så fordi at mine ynglings rygmærker står bag ham, men individuelle perker grupper skulle skydes ned, bare for at statuere at DANSK KRIMINALITET FOR DANSKERE, hæ hæ.........

Junior medlem

Jeg må indrømme, for mig er det ret ligemeget hvem det er der farer rundt på den måde og ødelægger tingene for andre mennesker.
Invandrer som sådant er fint nok for mig, der er osse en del rare folk imellem. men der er godt nok nogen af dem der er et nummer for fucked i deres hoveder og dem duer det sgu ikke at skyde. de ville forvente det.
det vildeste PR-stunt regeringen nogen sinde har lavet i min ydmyg mening, var da de sagde "ja tak" til nogle hundrede tusinde psykisk krigs-invalide.

HA har totalt svigtet hvad det startede ud som. Et ret lækkert grundlag, bestemt. men nu er organisationen som sådan noget der holder noget ulækkert kørende i vores samfund. håber ikke jeg træder på dig, Ego [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det, der virkelig pisser mig af ved hele den luknings-historie er nogen menneskers ide om at magt gør ret iden grad skal kunne spille ind og rokke med andres verden.
Det holder bare ikke en meter.
Og man kunne blive af med det, hvis man legaliserede stoffer, men det fatter polikerne ikke, de er så fokuseret på der er nogen der render rundt og skyder hinanden og sig selv og jegskagidigskajeg, og når de så osse sidder og bomber sig med stoffer, ja så må der jo være en sammenhæng.
Det er der osse, men det er noget med brug kontra misbrug og her står de fuldstændigt af, de kære politikere. Det kan de slet ikke rumme.
Det værste er at det ikke er den enkelte poltiker som sådan den er gal med, det er hele den maskine han eller hun skal være en del af som stinker.

Afkriminaliser stoffer i bred almindelighed og pludselig bortfalder en af grundene til at der pludselig står nogen i stuen og skriger på beskyttelses-penge eller din vildeste noia-tur bliver til virkelighed.

Whoa, Jeg fik lidt fart på der. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
Håber der er plads; jeg har ikke den ringeste ide om hvor lang den her post er.
Det må være noget med tilvænning eller noget.

Haze -> Det ku være rigtig fedt at ryge en spliff eller to, go ide.

Undskyld, hvis jeg skriver lidt skævt, so fuckin' sue me! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Nej da,dutræder ikke på mig, jeg er enig HA er nogle fuckhoveder, har aldrig sagt at jeg kan lide dem, men jeg har da omtalt nogle rygmærker, men det er ikke HA...........

Dedikeret medlem

hvad er værdst røvhulet eller den der slikker det

Junior medlem

Mmmkay..
Haze, you're on and you're right.
Hvis vi ber pænt kan det være mod'en sletter topicet ellers, lad det hænge.

Insane psychedelia user!

Respekt Haze, du kan stå ved dine holdninger. Og i Danmark må man ikke sige at man ikke kan li perkere, præcist ligeså åndsvagt som at man i den glade hitler tid ikke måtte være kommu.

Junior medlem

Geografisk sted: Lolland West
maaan phuck yall!
Kom til min by og få revet jer et nyt fuckin røvhul bøsser.Racisme.....whut you smokin on???helt sikkert ikke weed ihvertfald...
Ay tænk jer om inden i udtaler jer om en specifik gruppe af mennesker...
Jeg er helt sikker på at ingen af jer ensporede særlinge bryder sig om at blive kaldt hashere ell. lignende...get it!
Dette r helt sikkert sidste gang jeg besøger dette board! OG HVOR FANDEN R BOARD-MODERATOREN I DETTE TILFÆLDE?????
FUCK JER

Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
FUUUUUCK dig guffe du kan være glad for at jeg ikke lige havde taget en mundfuld kaffe fordi så havde du skyldt mig en ny skærm, tja jeg ved det ikke men slik bare løs [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Jeg gider ikke rigtigt at skrive mere til det her emne fordi det sutter røv og der kommer ingen løsning på det, jeg bliver bare mere og mere harm over dem og det gider jeg ikke det er meget federe at tænke på positive ting, så bliver man også ældre f.eks. er mine hamp planter vokset og de dufter helt vildt godt, se det er sgu da positivt og solen skinede igår og det gør den sikkert også i morgen den har bare fri i dag.

KJOBA jeg befaler dig at ryge en joint med mig, hva siger du til nede foran roots bare for gamle dages skyld, Onsdag D. 27. juni KL. 1400, passer det dig, jeg gir.

GDK - - - Ay aziz, jeg ved squ godt at racisme er noget lort, men jeg mener fandme osse at ikke danskere (altså folk der søger tilflugt i danmark) ikke skal opkræve beskyttelses penge fra danske rygerklubber, det har vi vores rockere til at gøre, og hvis de ikke gør det så betyder det at man ikke skal betale, hvis jeg nogensinde åbner en rygerklub og der kommer en flok "perkere" rendende og truer med at smadre lortet, ja så får jeg fat i nogle rockere, fortæller dem hvor meget jeg sælger om måneden, tilbyder at sælge standard for dem, og vupti, slam, en flok døde "perkere" sådan skal det gøres, at dem på den der ROOTS ikke fattede det er vel deres problem, at du ikke kan læse er dit problem - der står DANSK KRIMINALITET FOR DANSKERE, ikke DANMARK FOR DANSKERE, vel, narhoved, læs før du råber op, og fordi der sidder en enkelt eller to racister på et board er der jo ingen grund til at skride, fordi hvad fanden laver du så på denne jord, ja bare i dette land, eller bare i den by du bor i, der vrimler med dem overalt, så aziz, syntes du burde blive, men du har da næsten heller ikke postet en skid, hvad brokker du dig for, du har jo næsten ikke været her, men hvis du vælger at skride, well hyg dig så.

Insane psychedelia user!

@GDK: Har man ikke lov til at blive sur på indvandere fordi de laver noget l0rt???

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nej Jensus... Man må nemlig ikke være sur over at vores stakkels mørklødede "gæster" laver ballade, og du må SLET IKKE kalde dem nogen form for skældsord, ellers bliver de jo aldrig integreret... at de fleste så helst ikke vil integreres, og at de hader danskere mindst ligeså meget som de fleste hader dem... det er jo vores skyld!!!

Right? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Dedikeret medlem

jeg syntes sq ikke der er nogen grund til at slikke røv på nogle af parterne.særligt ikke de indvander der hærvere området,jeg har hørt at der er flere sorte recister??? i odense end danske og oven i købet rander alle aligevel roundt med dem fordi folk syntes de er seje,

sir haze hvis i virkligt har lukket deres klub så syntes jeg det er fedt.
godt nok kan de komme og over tage det hele men på et punkt for de modstand og sådan skal det også være og iøvrigt
dyrk da selv. (det er sommer for fanden ???) (på et tidspunkt vel),
være med at hjælpe dem så heller dyrkke det selv end at købe af dem

men intil videre kan i jo ihvertfald la være med at købe af de indvander og så sig til dem i ikke gider at have noget med dem at gøre og at i heller vil købe ha'ernes hash end deres.
vad hjælper det at de har market hvis ingen gider at købe af dem.*g*

bøjkot dem for fanden og så udsød dem,la være med at gå med dem og la være med at gå med dem der gå med dem.

så de regtik kan føle sig uvelkommen på dette marked

undskyld hvis jeg hidset dig for meget på sir haze

Junior medlem

Geografisk sted: Lolland West
tsssss..
selfølgelig må man blive sur på folk hvis de laver noget lort, men jeg siger bare at der er ingen grund til at generalisere og sige ting som at der et to løsninger,udvisning ell. Hitler.tss. Funny shit forresten det med Aziz, hehe...
Klart der er mange fucked up indvandrere i Vollsmose,men jeg tør vædde på at der er ligeså mange kool indvandrere. Og jeg kan da godt se ar Sir Haze bliver knotten når en hånsfuld af hans venner bliver basket ned på kort tid, og så af ikke-danskere. Men der er en ting I alle skal indse. Man kan brokke sig ligeså meget man vil, men problemet forsvinder aldrig. Tværtimod vil det blive større. For jeg vil blive ved med at kneppe, og helt sikkert også formere mig, ligesom tusindvis af andre med blandet baggrund,hehe. sååå DK bliver helt sikkert rendt over ende på et tidspunkt. Både af venlige Og uvenlige fremmede ell. efterkommmere af sådanne!!!!!!!!!!!!!!!!

Der findes osse uvenlige danskere!

DEXogjerandre: Vores 2vejs racisme er vi ligesåmeget selv skyld i som de er, husk på at vi startede med at hade dem, at de fleste ikke fatter det nu beviser bare at de fleste danskere fortjener at blive kaldt"dumme dansker" ok, bare fat det!

[ 26 Juni 2001: Besked ændret af: EGO ]

Junior medlem

guffe: Jasgu, boykot og gro selv er det rigtige at gøre, helt enig! Men det er nu mere den org. kriminalitet, jeg har lyst til at boykotte, det er der skoen trykker mht. mig og mht. hvad der skete på Roots.

At det multi-kulturelle samfund givetvis bliver/er en realitet syntes jeg er ret fedt.
Selvom DK er et hyggeligt lille smørhul, kan vi altså kun vokse med at få blandet vores måde at gøre tingene på med nogen andres; at få generne blandet, om jeg så må sige.

De tilfælde af indvandre-vold jeg har set, ikke mange, bevares, alle har handlet om en dansker der skulle spille smart og så ska det jo gå galt, non?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]