Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 01:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hey !!

nogle der kender til at blande hash eler pot i sprut. tænker på hvor meget der skal i ca. thc bandes god med alkohol ved jeg, så det trækker thc ud. overvejer noget pot i en flaske vodka eller noget andet nasty. nogle der har prøvet og har nogle erfaringer ?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som du sikkert ved er det altså en dårlig ide at blande hash og alkohold, iså fald så ryg for guds skyld først!

Respektere da også hashishen og ryg den!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
jeg har nu haft nogle fantastiske oplevelser med hjemmelavet green dragon, som jeg mener at det kaldes..
Plejer at lave det på gin, ca. 10-15 g hjemmedyrk i flasken og lad det trække i to måneders tid.
Forbered dig på en ufattelig harsk smag, og en mærkelig varme som breder sig i hele kroppen, og en effekt som er til at tage og føle på..
Vil ikke anbefale det som et party drug eller hvad man skal kalde det da du bliver meget tung i det.
Og start med et enkelt shot, og vent så lidt med det næste.

Titel:
Medlem

Wow, 10g til 70cl sprut, så har du også ca. ½ gram pr. shot :twisted:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
Glemte lige at sige at jeg plejer at lave det i 1 L flasker. Men ja det er også meget stærkt, men grundet den forfærdelige smag vil jeg gerne have det ned på en gang :wink:

Titel:
Junior medlem

okay. det lyder godt. så prøver jeg mig en flaske med gin. den der lidt gran smag svinger sikkert ok med potten. :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Man kan vel også gøre det endnu mere effektivt og blande potten med husholdningssprit, lade det stå et godt stykke tid, og så lade det dampe af, indtil der kun er udtrækket tilbage. Udtrækket hælder man så over i sin flaske sprut og blander.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
Sådan et par gram til en god slat vodka er nu ikke det værste - det smager sådan meget godt sammen med cola. Og det gir et lækkert buzz :D

Titel:
Jeg har en flaske AK47 Snaps jeg har haft på hylden i snart 3 år, for at nedbryde celolosen og klorafylen fra cannabisen og den skulde der efter ikke smage så grimt.

Der er så også blevet brugt en pæn del mere end 10 gram og den minder mere om sortsvin end greendragon når man lige kigger på flasken, den har en meget mørk rød eller brunligt/sort farve og er utrolig klistret.

Det er vigtig at bruge en stært spiritus gerne over 80% da ellers kan Thc'en godt perle op som "fedt" perler i spiritusen hvis der er meget af det, det ser jo ikke så hyggeligt ud tror jeg.

Anyway den bliver åbnet og test druket til jul, planen er at 2 cl shot skulde være nok pr. mand

Men mit forsøg går ud på at lave en velsmagne Green Dragon, der kommer nok nogle kryder urter i min flaske også når jeg har testet den.

MVH
Piercer :twisted:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]