Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 02:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
hey nu skal jeg åbenbart tjekkes for stoffer en gang i ugen ved pisprøve og hårprøve.
hvordan kan man snyde de to ting? kan man måske farve sit hår eller afblege det?

og det er både skidt hvis det ikke viser noget og hvis det viser noget

og nu skal jeg have kvitering på alt jeg køber sådan jeg ikke kan købe knark og kan heller ikke hæve

og hvad mener i egentlig om de ting?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Må man spørge hvorfanden du er røget hen? Lyder som ungdoms fængsel?

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Jeg mener umiddelbart, at du skal overveje hvorfor disse foranstaltninger er blevet taget i brug over for dig. Du må gerne dele det med os, hvis du har lyst, så kan vi nemmere tage stilling til din situation.

Titel:
Insane psychedelia user!

Du er 16, right?

Titel:
Dedikeret medlem

nej ikke et ungdomshjem men der var snak om noget der var hårdere hvor de bare slår uden så meget som at blinke

det var fordi jeg i fredags blev gal og ødelagde en tallerken og vores postkasse det var så ikke med vilje det med postkassen. Og sagde til min mor hun ikke skulle have haft nogle børn når hun ikke kan finde ud af at opdrage dem ordentligt og sagde hun var en lortemor og sådan(og det mener jeg). Så snakkede hun i tlf med min moster og hende og min mor snakkede så om jeg var på stoffer og det var jeg ikke,men hun/de ville ikke høre og mente det havde noget med svampe at gøre. Og det er derfor der kommer det der skide tjek der og de regler og min farbror har været med til at udmåle straffen
Nelson Muntz: nej 15½ hehe

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

sekstoi skrev:
Nelson Muntz: nej 15½ hehe

Helt seriøst.. Vent nu bare lidt med stofferne For Christ Sake! :?
Tag en pause og bevis overfor dine forældre at du kan lade være med at tage stoffer i en tid..

Titel:
Dedikeret medlem

Gaia: jeg har ikke rørt andet end fed indenfor den sidste måned eller tror det var i sidste måned jeg røg noget det var det. Det ret lang tid siden med svampe og tradolaner
har overvejet at købe noget syre et 210 mics mærke

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

sekstoi skrev:
Gaia: jeg har ikke rørt andet end fed indenfor den sidste måned eller tror det var i sidste måned jeg røg noget det var det. Det ret lang tid siden med svampe og tradolaner
har overvejet at købe noget syre et 210 mics mærke

Hehe.. Meget præcis vurdering af styrken på det syremærke må jeg sige.. :wink:
Men som før sagt, så læg stofferne på hylden, færdiggør din 9. klasse og drik en masse øl i stedet.
Du har rigeligt af tid.. Jeg ved jeg lyder nederen men der er flere forskellige grunde til at det ville gavne dig og dine omgivelser, hvis du tog en pause med stofferne. Det er jo ikke at quitte det totalt, bare en pause..

Titel:
Dedikeret medlem

Gaia: ja da... det kan godt ske jeg ikke er så gammel endu,men aligevel ved jeg hvad jeg vil have og hvilken dose og sådan :wink:... jeg lader det ikke ligge efter ca et halvt års pause får lyst til shrooms igen nemlig. Jeg syntes øl er ret kedeligt når man tænker over jeg ikke drikker ret tit så kan jeg sagtens tage min del uden at have spist hele dagen og jeg har diskuteret konspirationsteorier på øl og spiritus. Og nej Gaia gør du egentlig ikke,men det jo negativt om den så viser at der er noget i testen eller om der ikke er. Det er ris til min røv aligevel

Titel:
Medlem

sekstoi skrev:
(...) Og nej Gaia gør du egentlig ikke,men det jo negativt om den så viser at der er noget i testen eller om der ikke er. Det er ris til min røv aligevel

Hvorfor er det skidt hvis testen ikke viser noget?

Titel:
Dedikeret medlem

fordi så siger min farbror at så har jeg løget og det kan han heller ikke tage,men ok tror min mor kun vil have taget pisprøve såå og den kan jeg altid snyde hvis jeg vil,men kan man godt se om man har taget svampe og meskalin i sådan nogle tests?

Titel:
Medlem

sekstoi skrev:
fordi så siger min farbror at så har jeg løget og det kan han heller ikke tage,men ok tror min mor kun vil have taget pisprøve såå og den kan jeg altid snyde hvis jeg vil,men kan man godt se om man har taget svampe og meskalin i sådan nogle tests?

Altså det kommer an på om de tester for det. Det gør de højst sandsynligt ikke. Jeg kunne forestille mig de tjekker for THC, Kokain, amfetamin og MDMA..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I lærkens land
sekstoi skrev:

det lyder umiddelbart som om du skal straffes uanset hvad du gør, men hold dig lige i skindet et måned eller to, så bliver de nok trætte af at tage prøver på dig.

Titel:
Dedikeret medlem

jeg skal gøre et forsøg nok ikke det store problem,men nu er det jo sommer og ideelt for et trip :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

sekstoi skrev:
jeg skal gøre et forsøg nok ikke det store problem,men nu er det jo sommer og ideelt for et trip :wink:

Jeg synes du bliver ved med at køre rundt i det her.
Du har 2 valgmuligheder:

1. Tag stofferne og tag konsekvensen.
2. Hold en pause (burde IMO også være muligt, ellers har man da et problem), bid det i dig og se om det ikke lønner sig i længden.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
sekstoi>>
hold ud. og hold dig væk fra det hele et stykke tid. der er ikke rigtig så meget andet at gøre.

og som de andre siger vent nogle år endnu med at begynde at tage drugz.

jeg ved du kan :roll:

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:

Den almindelige test tester for cannabinoider, benzodiazepiner, opiater, amfetamin, kokain og MDMA. Der findes vist nogle udvidede som også tester for tryptaminer, men jeg tvivler stærkt på at det er hvad den lokale læge lige ligger inde med. Btw så er psykedelika IMO en dårlig ide hvis du har problemer med familien, men der er vel forskel på hvordan folk tripper.

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem

Gaia: jeg tar det måske bliver jo straffet ligegyldigt hvad og altså jeg tar en straf som den kommer jeg gider ikke gå og blive negativ over en straf

Ghostshell: jeg bliver jo straffet ligemeget hvad og altså jeg kan vel godt,men så kommer der jo en periode om nogle år hvor jeg går amok med det hvis jeg ikke bare tar lidt over en længere periode nu:wink:

Iodjini: okay tjah så der vidst ingen fare for det og jeg har ikke problemer med familien eller jo har jeg vel i andres øjne men er vant til at det ikke går sådan helt vildt godt for alle dem i hele min familie og var da vidst lidt depri første gang jeg tog svampe selvom jeg ikke kan huske det,men ikke noget negativt trip

kunne godt tænke mig at se om der er noget der plager mig dybt inde i mig,men ved jeg nu ikke helt selvom der har været snak om jeg skal på kursus i at lære og græde

Ps. Iodjini hvorfor du aldrig på X-IM mere?
PPS. forresten så ved jeg godt jeg lyder som en typisk teenager

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

sekstoi skrev:
PPS. forresten så ved jeg godt jeg lyder som en typisk teenager

Netop og teenager er hvad du er.. derfor, vent med de kraftige psykedelika.

Titel:
Dedikeret medlem

Gaia: definere du ikke lige de kraftige? for jeg må vel godt tage LSA?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]