Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: TIL ANGREB
Insane psychedelia user!

Jeg er snart træt af at hver gang folket beslutter sig for at kæmpe for legalisering, er der aldrig nok opbakning. Jeg synes at vi skulle give den hele (t)armen og så se at få skrevet en ordentlig gang læserbreve til aviserne der gør opmærksom på at hash er mindre farligt end alkohol og smøger og vi skulle også få snakket med nogle politikere så der kunne komme en ordenlig diskution i gang i stedet for det der lort "Nej vi vil ikke legalisere hash i DK" uden en skid begrundelse. Skal vi få fingeren ud eller hvad, troopers?

Hvorfor det?

Jeg ryger det selvom det er legalt eller illegalt, virkningen er den samme, bortset fra at ved en legalisering vil der opstå diverse problemer.....

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Såsom..?

Lad os prøve at få en fornuftig diskussion ud af det her...

Jeg ser både positive og negative sider af en muligvis legalisering, men som det ligger lige nu er jeg sgu ligeglad... Man kan få tjald overalt i DK, og der er sgu ikke alt for mange der får ondt i røven over at man ryger det offentlige steder...

Den eneste rimelige grund til at få det legaliseret i Danmark - SVJKS, er for at kunne ryge med "god" samvittighed...

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus, Dk, Jorden.......
Det ville da være ret rart at ens mor ik ku sige "DU MÅ IK PUFF DEN JAY SØNNIKE" [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Legaliser legaliser, rygerne i Danmark blir fler og fler!!(Fra en eller anden griner Hippie sang, jeg hørte den til projekt opgave) [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Din mor kan stadigvæk sige at du ikke må puffe den j, det er først når man er 18+ at de mister den egenskab, og jeg vil da holde med dex i at man kan ryge lige hvor det passer en, fordi folk er squ ligeglade, medmindre at man er i snave..........

Junior medlem
Brugeravatar

Selvfølgelig kan hun det! Og ja, de fleste skider hul i om man ryger en lille koger!

Men min mor(jeg er endnu ik 18) fandt engang ud af at jeg røg på jayen.. hehe, hvem skulle så stå og pisse i en kop hver mandag indtil hendes senile sind glemte alt om det??? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 14 Juni 2001: Besked ændret af: [-RockerBlæst-] ]

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
en anden fordel ved legalisering ville være at man slap for at skulle finde sig i at blive kropsvisiteret af panserne... og få lort skrevet i sit register og straffeattest

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Tror sku ikke panserne kropsvisiterer en bare for at finde et g, hehe de fleste beder sku bare en om at slukke jointen hvis man nu står og ryger den.
Noget andet er at en legalisering ville gøre det meget mere trygt at gro selv, og man ville kunne have mere åbne diskussioner om metoder/kvalitet osv, arrangere lovlige hamp-træf... Ville sku være for fedt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
tja måske er der noget om det JENSUS, forresten [-RockerBlæst-] den der gamle hippie sang hedder vist nok Dj hydepark - Fri hash de synger ihverdfald legaliser legaliser rygerne i danmark de blir fler og fler [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Efter min mening,ville dfet da være fedest,med en legalisering.Så slap man for at frekventere betænkelige steder,for at få klumpen,og det ville nok også blive billigere.
Og tænk,at man kunne dyrke al den skunk man havde lyst til,uden at blive lidt paranoid,en gang imellem,over åndsvage ting.
Fri Cannabis...

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
w00zt> Sangen hedder "Bus #8", og er lavet af DJ Hyde Park. RET fjollet nummer. Det er ham der har den reggae-bod på Staden.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Den regga bod på Staden...:) Dem er der sku mange af...:)

Je kan ihvertfald tælle til to inde i mit hovede... Er det ikke flot?

Junior medlem
Brugeravatar

Hehe... Flot flot!! Gid jeg kunne rumme så meget oppe i knoppen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
hehe, jeg kom bare lige til at tænke på sangen, da vi nu snakker om legalisering [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Det med god samvittighed rager mig en skid. Som flere siger, de ryger sgu uanset om det er ulovligt eller ej. Så kan man jo ligeså godt legalisere for der er mange der har det på den måde. Skriver mere senere.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
jeg har cd'en orginalt men ville det ikke være synd og pirat kopier den ????

jeg har et forslag hvad med at vi tog ud og skyd alle folk i regerningen,eller bomber dem,det har de vist noget rimlig langt med i irland????,hehehheeheh

[img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

jeg kan godt poste terroristens håndbog hvis nogle skulle følge sig fristet (jeg er sq lige glad) [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

hey vi har sq da changsen for at gøre det internasionalt??? kom lige i tanke om det med den bome over i usa der. fuck jeg er blæst

forresten er der nogle der kan undvære 3 tons sprængstoff

Insane psychedelia user!

Nej tak, jeg har selv den håndbog [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Måske skulle vi blive inspireret af Göteborg.... he he he, Frank JENSEN og Pia Kjærsgård ville se godt ud med brosten i fjæset, samtidig kunne Erik Bjørn få en molotov op i røven.

[ 16 Juni 2001: Besked ændret af: --+JENSUS+-- ]

Medlem

Geografisk sted: RØDOVRE
hvis hash blev lovligt ville det ikke blive billigere fordi så ville der bare komme skatter på..og hvis vi kigger på hvor vi er henne med sprut smøger og benzin...sååååå [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Hehe, men der ville stå THC-indhold på pakken ligesom med smøger [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

hmm... hvis hash blev lovlig så ville det alsår være billiger,det er begrænset hvor mange skatter der vil kunne lægges på,ellers er der også den billige løsning surf ind på smurffs hamp guide og dyrk det selv og det er skatte frit om så det var lovligt eller ej,

hvem gider også ryge dårlige sativa i klumper når man kunne have skunken i sin naturlige form????

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]