Det med at combinere syntetiske med svampe har jeg prøvet én gang, og det var noget af en tur!
9mg 5-MeO-aMT og 2-2,5 g cubensis (hawaii strain). Jeg kravlede rundt i min stue i 4-5 timer uden at kunne snakke eller fatte en brik af hvad der foregik fordi alt omkring mig forsvandt ned i jorden og vægens mursten spinnede i voldsom fart. Jeg kunne se gennem taget og sommetider kom der to stærke bliz-agtige lys deroppe fra. Jeg kunne kravle/ "gå med hænderne foran mig for at holde balancen for at orientere mig når gulvet forsvandt 1 km. ned i jorden og derefter bølge op igen". Når jeg bevægede mig fremad kunne jeg se mig tilbage og s mig selv som tracers og lave forsinkede bevægelser indtil de tilsidst gik ind i min stillestående position.
Jeg vil kun råde psykonauter til en oplevelse som den.
Jeg er så ogs totalt modtagelig ovefor alle psykedelika.. Mine venner plejer at sige at jeg kan nøjes med at lugte til en øl-kapsel for derefter at får ego-død oplevelse
Men det var vist lidt off topic..
Jeg elsker det jeg kalder "tænke-knark", altså psykoaktive stoffer som jeg kan bruge i min hverdag.
Det er 2C-B, Mescalin og Svampe. Ingen af dem giver mig bivirkninger, og de giver alle en slags anti-deprisiv følelse flere måneder efter for mig personligt.
Jeg synes selv at 2C-B i højere doser minder lidt om Mescalin. Men det har ikke samme "fremmede bevidsthed" i sig som Meskalin har det.
Svampene har også den der "fremmede bevidsthed" i sig som jeg synes kan være ret skummel, men stadig interessant...
Det med den fremmede bevidsthed er en følelse som jeg mærker hver gang. Dog kan jeg ikke forklare det.
Jeg ved ikke om svampene er noget skummelt fremmed stads, men hvis det ikke er det, ja så er det min egen psyke der er skummel og svær at forstå
Men alt i alt så er det det der gør at svampene trækker i mig.
Hurra for tænke knark!
/Cope