Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Århus
Overvejer et lille sommer-trip på enten svampe el. Aya, men min trip-makker er lidt nervøs. Han har taget masser af stoffer før, er ingen grønskolling, men vil gerne vide præcist hvad han kan gøre, hvis han ønsker at komme ned fra trippet hurtigt (evt. sove). Jeg ved at sukker og c-vitaminer kan gøre en forskel, men han tænker mere markant, evt. robber, valium, steso etc. Hvilket stof skal han præcist bruge?

-Neglen-

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Måske skal han overveje om han overhovedet har lyst til at trippe, hvis han ikke er klar til at tage konsekvenserne?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Truxal (Chlorprothixen) er i alt fald ganske effektivt til at ligge en dæmper på et trip, hvis ikke det slår en helt ud. Jeg vil dog anbefale et køre trippet helt ud, eller helt lade vær at trippe. Kender efterhånden nogle stykker som har nem adgang til downers, som plejer at slå trips ned for et godt ord hvis de ikke er opsat på det længere. Så hellere køre det helt ud, og få hele oplevelsen med. Hvis I bare tager de nødvendige forholdsregler omkring set og setting, så er der ikke noget at være bekymret over.

Titel:
Er man nervøs for at tage svampe bør man lade være ganske enkelt, de folk der begynder at æde alt mulig kemisk plader for at tage slutningen og komme "nemt" ned fra et trip har anyway ikke fattet hvad svampe er for noget og psychedeliske rejser.

Klynke hoveder, lad være med at tage stoffer hvis i ikke kan tage bivirkningerne med, det er jeres alarm klokke og indicator for hvor meget og hvor dårligt din krop har det med at tage narko.

Jeg kunne personligt ikke drømme om at ødelæge mine oplevelser ved at tage savle piller som robber osv. men har oplevet folk tage sove piller m.m. sammen med psychedeliske trip og de har bare katelysteret det og sendt dem endnu længere ud, men det kan godt være du kan lægge en dæmper på med morfin produckter eller stærk nerve medicin - men jeg vil ikke anbefale det.

Jeg tro også det må være vanskeligt at bearbejde ens trip hvis det bliver sløret ud af steso'er, men spør trold jeg tror han har erfaringer med at blande det meste :lol:

Piercer :twisted:

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Neglen skrev:
Jeg ved at sukker og c-vitaminer kan gøre en forskel

Ja, sukker smager dejlig sødt og C-vitamin surt...
Endvidere virker C-vitamin som et anti-oxydant - men slå trippet ned kan ingen af delene!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hvis man sørger for at holde sig beskæftiget hele tiden under trippet synes jeg også der er mindre chance for bad trips.. Leg evt. med en yoyo hvis hovedet begynder på noget lort..

Titel:
Insane psychedelia user!

I stedet for at flygte fra trippet, fordi det bliver ubehageligt, skal man nærmere forsøge at dykke langt ned, og finde ud af hvorfor man bliver bange - hvis ikke man vil lære noget nyt på et trip, men bare være lam, kan man lige så godt lade vær. Bad trip, kan være forårsaget af for store doser, fordi tingene omkring en bliver for overvældende (farver, mønstre osv.) og det derfor bliver ubehageligt, men et bad trip eller nervøsitet/angst under trippet, kan være lige så meget et udtryk for noget andet, som man skylder sig selv at finde ud af, frem for at bedøve det væk med receptmedicin. Sindet består af mørke og lyse sider, og den mørke side, kan nogle gange godt være skræmmende, men den kræver lige så meget forståelse, erkendelse og accept, som den lyse. Under alle omstændigheder har din vej jo dig med, som han kan snakke med, hvis han har brug for det, hvilket kan hjælpe meget, hvis man føler at man er ved komme ud, hvor man ikke kan bunde.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Et svampetrip varer ikke meget mere end 6 timer - efter min mening alt for kort tid :cry: , så nyd turen i dens fulde udstrækning eller lad vær med at tage afsted overhovedet.
I kan evt. tage et par øl i slutningen af trippet. Det synes jeg personligt er en dejlig måde at lande på. Det fjerner ikke trippet, men får kroppen til at føle sig afslappet.

Hilsen Fanny

Titel:
Vi overvejde ellers at æde et par truxal sidste gang vi trippede.. Godt vi ikk gjorde det.. hehe.. Nej man skal sq ikk bare stoppet tripet.. Syntes det tanke spin der kommer efter halluerne er genialt til at arbejde med sig selv!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]