Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 01:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: odense
zachyon skrev:
Er du nu også blevet smidt ud derinde fra Be-mad? Hva grund har han givet til det?

Der var ingen grund givet, men jeg syntes, han virkede tiltagende vred i sine svar under diskussionen om gennemsigtighed i DCF's beslutningsprocesser - og pludselig mistede jeg forbindelsen til DCF og kunne ikke logge på igen hele søndagen.

I dag kan jeg logge på, og Bwana siger, at han aldrig har slettet mig, og at det må dreje sig om en pc-fejl!

I don't know :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Be-mad

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hehe.. Ja, klart.. en fejl.. Synes efterhånden den gut har lavet en hel del fejl..

EDIT:

Fangede lige dette Bwana citat fra DCF:"Så smider du vel også en besked på de andre forums og fortæller det var en fejl som intet har med DCF eller mig at gøre - du er vel en gentleman og indrømmer når du har taget fejl"

hehe.. ja..

Be-mad : vær nu en rigtig mand og giv bwana en undskyldning, det er sgu da synd for ham ;)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
ELVEN RAVER skrev:
nogen burde hacke ham igen - burn the circuits.......
møgsvin.........
gider ikke dcf mere.

Dårlig idé - DCF er ikke Bwana, det er medlemmerne. Uden medlemmerne ville Bwana intet være. Siden er udemærket til det formål det nu opfylder omkring hampeinfo.

Men jeg vil viderebringe en advarsel om ikke at bruge sin egen adresse når man har med denne korrupte mand at gøre gennem frøbanken - han udleverer rask væk din adresse. Så er du nødsaget til at bruge frøbanken, brug da bibliotekets pc (så han ikke kan se dit IP-nummer) og en andens adresse du har fået lov til at bruge til formålet.

Titel:
Medlem

Kaktus Klausen skrev:
ELVEN RAVER skrev:
nogen burde hacke ham igen - burn the circuits.......
møgsvin.........
gider ikke dcf mere.

Dårlig idé - DCF er ikke Bwana, det er medlemmerne. Uden medlemmerne ville Bwana intet være. Siden er udemærket til det formål det nu opfylder omkring hampeinfo.

Men jeg vil viderebringe en advarsel om ikke at bruge sin egen adresse når man har med denne korrupte mand at gøre gennem frøbanken - han udleverer rask væk din adresse. Så er du nødsaget til at bruge frøbanken, brug da bibliotekets pc (så han ikke kan se dit IP-nummer) og en andens adresse du har fået lov til at bruge til formålet.

Det er så sandt som det er sagt.

Skulle dcf gå ned eller Bwana blive sur og trække stikket som han før at brugt som "trussel" fordi han har så stort et arbejde med DCF. Så går der ikke mange timer før en måske ikke helt opdateret version kommer online, det skal jeg sørge for. Men mon ikke det bare er øregas :)

Arevads arbejde skal ikke slutte pga en dårlig leder...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Citat:
han udleverer rask væk din adresse

Godt nok er manden idiot, men han er vel ikke fuldstændig skingrende sindsyg, eller? Har han lækket personlige oplysninger om DCF's medlemmer?
Jeg tror ikke han kan finde på det (eller tør).. Det vil i hvert fald helt klart være ris til egen røv!

Titel:
Medlem

Stonez skrev:
Citat:
han udleverer rask væk din adresse

Godt nok er manden idiot, men han er vel ikke fuldstændig skingrende sindsyg, eller? Har han lækket personlige oplysninger om DCF's medlemmer?
Jeg tror ikke han kan finde på det (eller tør).. Det vil i hvert fald helt klart være ris til egen røv!

Manden er helt klar ikke ved sine fulde 5. Nu bliver dette jo i sidste ende en påstand mod påstand. Men i telefonen til mig har han ofte fortalt hvor godt han husker folks adresser m,m Han har også fortalt mig om et par stykker han faktisk har meldt og at han kunne være en rigtig djævel :shock: (en af dem han havde meldt var en indvandre der havde stjålet hans pot, og som tørrede det på sin altan)

Jeg har personligt fjernet alt growrelateret fra de adresser :shock: Bwana på nogen måde kan have kendskab til. Jeg tør ikke tage chancen. Han havde min kærestes nr og i skulle høre en besked han har smidt på den, engang han var pisse skæv, det var grov chikane og tilsvining af min person.

Han har også skrevet et trussels brev om at mange fra dcf ville besøge mig :roll:

Så jeg siger bare vogt jer før det er for sent. rather safe than sorry !!!

Titel:
Dedikeret medlem

Hvor er det fedt. Håber han sidder og læser, hvordan folk fra hans eget site sviner ham, uden han kan gøre noget ved det. :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

At stikke andre mennesker er det værste man kan gøre.. det er ikke smart.. slet ikke smart... :evil:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Citat:
Der var ingen grund givet, men jeg syntes, han virkede tiltagende vred i sine svar under diskussionen om gennemsigtighed i DCF's beslutningsprocesser - og pludselig mistede jeg forbindelsen til DCF og kunne ikke logge på igen hele søndagen.

I dag kan jeg logge på, og Bwana siger, at han aldrig har slettet mig, og at det må dreje sig om en pc-fejl!

Han har sikkert bare banned din IP - så slipper han nemlig for spørgsmål omkring grunden til du blev smidt ud da du stadig fremstår som medlem, men ikke kan logge ind. Han er jo på et magttrip, hvor han vil bestemme virkeligheden. Boycut frøbanken - dry him out.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

http://dcfonline.dk/forum/viewtopic.php ... sc&start=0

Jeg har dalme svært ved at finde ud af hvem jeg skal tro på. Jeg kender hverken retro eller bwana så det er svært for mig at bedømme! Men umiddelbart vil jeg nok tro på Retro da det lyder som om bwana prøvet at hive den i land..

Bwana skrev:
Vedr.: Retro

1. Jow det er sandt han var på besøg - det har han været ca. 2-3 gange om ugen siden han kom ud

2. Jeg havde ca. 6+ DCF-medlemmer på besøg den ene gang og mange troede Retro var middelsvær sindsyg - han gik rundt i min lejlighed og råbte af alle han ikke var enig med - alle tilgav ham dog da de kender til tremme-eksem/fængselspsykose

3. 4.-5. gang efter hans løsladelse var han også på besøg og personligt troede jeg at han var under rimelig kontrol og var klar i bolden - men desværre var han totalt oppe og ringe på et par DCF-medlemmer og han gik totalt amok da jeg nævnte deres navne

4. Jeg brugte ca. ½ time på at dæmpe ham - men hans respons var at svine dem totalt til og true dem med tæsk

5. Jeg slæber ham ud af døren og stiller ham ude på trappen og beder ham at skride - og hvis han ikke er skredet så står han der endnu :wink: :lol:

6. Et massivt flertal af DCFs medlemmer smider retro ud

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Så er jeg sku også blevet smidt ud fra Dcf, Bwana har læst beskederne jeg har skrevet her i dette topic og ud fra det jeg har skrevet har han så også valgt og smide mig ud, men altså hvis man kan smides ud p.g.a så lidt, så har jeg det sku fint med og blive smidt ud... :lol:

Titel: DCF
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
http://www.topskud.dk/forum/viewtopic.php?t=24&postdays=0&postorder=asc&start=0

MoS:mrgreen:

Titel:
Insane psychedelia user!

Hej unger! I dag skal onkel Jensus fortælle jer et eventyr! Spids ørerne, tag en kex, og sæt jer godt til rette...

Jeg har været på de fleste danske cannabisforums, og jeg har også været på DCF fra starten af næsten. Jeg var hjælpsom og gjorde meget for at få folk til sitet. Jeg oprettede en IRC-kanal, og sendte en stor stak frø ind Men, min kæreste blev også interesseret i sitet, og begyndte at skrive derinde. Hun skrev intet om cannabisdyrkning, og har aldrig gjort, såvidt jeg ved, men hun blev hurtig populær af i egenskab af at hun er en pige. På et tidspunkt blev mig og kæresten kraftigt uvenner, hvilket intet havde med DCF at gøre. Hun havde godt nok tidligere lavet nogle whiner-posts på DCF om at hun ikke skrev på sitet mere fordi jeg ikke ville have det (:roll:), og skrevet at de aldrig hørte fra hende mere og at de kunne skrive til mig, hvis de ville høre hvorfor. Anyway, jeg begyndte at få agressive PM's fra Bwana, hvor han truede mig, og jeg svarede at han skulle tale pænt til mig, at det der foregik mellem mig og min ex intet havde med sitet og gøre, og at han han ikke skulle true mig. Han beskyldte mig også for at have kigget i min ex's indbox, hvilket jeg aldrig har gjort, og hvilket let kunne afvises ved at kigge på IP-adressen, som min ex havde logget ind med. Sidenhen er jeg blevet beskyldt for det ene og andet der ikke passer. Fx. blev der på et tidspunkt postet et indlæg i gæstebogen her på psychedelia, hvori der stod:

"Er i lige så stupide som de er på DCF - jeg troede jeg kunne lære lidt om hamp på DCF - men nej - der sidder nemlig et narrøv og leger gud med sine små venner - Bwana og hvis man ikke kysser ham i røven smider han folk ud"

Hvilket jeg havde på fornemmelsen var Bwana's værk, da han bruger usædvanligt mange bindestreger. Anyway, det samme blev postet på DCF af en person jeg kender identiteten på, men det har intet med mig at gøre, og Bwana påstod at man kunne se på IP-adressen at det var mig. Jaså? Mærkeligt for IP-adressen tilhørte en computer på Sjælland, og jeg sidder i det mørke Jylland.

Bwana er fandme et usympatisk menneske.

Senest rettet af Dr. Phibes 31 jul 2005 12:35, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Tidligere holdmedlem

der er vist efterhånden bred enighed om at han er en røv :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Det var heller ikke for sent jeg postede mine 5-cents, for nu sprøjter det igen til højre og venstre med hans løgnagtige påstande om min person.

Jeg citerer:

Måske skal jeg finde tingene frem - så vi igen kan læse om hvordan et af vores gamle medlemmer gennemtæskede hans kæreste og bag efter bad om tilgivelse på dellen eller om hvordan hans ven blev sur da en af vores dejlige tøser skulle være DCF-medlem efter en afstemning eller om et andet gammelt medlem solgte han-kloner via DCF - ups....... Embarassed

DET ER MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udover det med at "gennemtæske" kæresten, hvilket er en grov fordrejning af sandheden, så er der intet af det lort jeg kan genkende. Jeg har aldrig set en klon i mit liv. Og jeg har sgu ingen venner - heller ikke på DCF. Og en ting er sikkert, jeg ville aldrig bede om tilgivelse, han er fuld af lort.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nykøbing Mors
Oh my god. Jeg troede godt nok ikke det var sådan det foregik inde på dcf.
Hvad får han udad at smide gamle brugere ud. Er det sådan så han kan bondefange uvidende nye mennesker som kommer derinde?

P.S Er Mr. Grow osse ude af DCF?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Sms skrev:
P.S Er Mr. Grow osse ude af DCF?

Han smuttede vis selv! Men ude er han nok, han har ihvertfald ikke vist sig i +100 år.. desværre..

Titel:
SMS det kunne jo være en smart måde at forsøge på at holde sandheden ude om Bwanas Gratis frøbank som vi alle prøved på at hjælpe ham med, jeg er bare glad for at jeg fik stoppet de store pakker af gode frø jeg var ved at skaffe bwader gratis fra seriøse og anerkente growers.

Hvor efter han begyndte at brokke sig til alle mulige end lige mig, med at jeg havde lovet ham en masse gratis frø og intet kom. Men der var han begyndt at sælge frø for 50 kr, for at dække hans porto udgifter min røv.

Han betaler ikke for sine frø generelt, har fået flere tusing bubblegum frø fra eno gratis. Ellers ved jeg ikke hvad han har modtaget af prima kvalitiet

Men lad os bare sige 2000 frø, det giver hvad 200 pakker med 10 frø. 200 x 50 kr = 10.000 kr. Det er rimlig mange breve, der ikke kan koste meget over 4,25 at sende + pakning. Så det er 1000 breve ca.

Gratis og profit fri frøbank min røv, det kan godt være bwader tror han er den eneste der kan regne.

Piercer :twisted:

PS. rygterne er at han anyway er lunge syg og nok stiller sutterne hurtigere end man kan stabilisere en pakke af hans frø.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nykøbing Mors
Wow det har jeg egentlig aldrig tænkt over det regnestykke. Det er godt nok mange penge det drejer sig om!

Hvad skete der så med det princip om at det skulle være gratis frø han delte ud til befolkningen. For første gang jeg fik frø derfra betalte jeg ikke noget for det.

Og i det regnestykke der kommer vel osse alle de donationer fra andre som bare donerer til siden uden at få noget for deres penge! :shock:

Det er jeg sku lidt shocket over det der. Havde altid troet at manden var ærlig og til at stole på.

Godt Mr. Grow selv gik så han ikke er blevet forbundet med det system. Ham har jeg respekt for den mand

Titel:
Medlem

Det er sku rart at se at folk har gemmenskuet ham Bwana. Jeg skred fra DCF, da jeg begyndte at regne på hans salg af skunkfrø.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]