Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 08:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Flying wing
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan i oplever . I nogle tilfælde (mest på skunk) kan jeg "hære/fornemme" en form for "baggrundslyd/tone/stilhed". I Groff's bog Den indre rejse" er der nlævnt en Tomhed som ligger bag alt, som hele universet er opstået af. På skunk kan man høre/fornemme denne Tomhed. En anden ting der er underligt er når man er så skæv at når man får griner, opleves den på en underlig måde. Lidt som om det hele er lidt uvirkeligt. Jeg vil sige at Cannabis (specielt skunk) har en kraftig psykedelisk virkning. Hvad siger I ?

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
De første 2-3 gange jeg røg fik jeg en utroligt kraftig psychedelisk virkning, men når jeg ryger idag er det noget helt anden virkning (kun en smule psychedelisk)... Dog selvfølgelig stadigt ligeså herligt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Med skunk er det muligt for mig at få den nærmest "psykedeliske" virkning, som du kalder det. Med galar bliver man bare stenet (alt efter hvor godt det er).....

Jeg eeeeeelsker når man halv-tripper på noget godt ganja!!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
...kom hjem fra fredagscaféen, godt grønlænder, for et par timer siden.
...guffede 4 bomber ephedra ekstrakt( i alt ca.3g) med ren coffein(ca.250 mg).
...gik i bad, for derefter at ryge bare 1/3 g
-go´ryger-bevares!
...men...SLAM...sidder nu og stener til Shpongles "behind closed eyelids", i den herligste tilstand af lykke - skæv, høj, og ethanolforgiftet -næsten som jordafkølede pilsnere!
En påvirkning med kærlige,psykedeliske strejf, som helt sikkert er initieret af cannabis´en og forstærket af ephedra og bajere...me kinda like that...

René

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Da jeg lige begyndte at ryge havde jeg faktisk trip på. Det var dengang jeg max røg en gang om måneden. Nogen gange var det som om tiden bare blev sat i stå. Altså 5min virkede som et par timer.

Når jeg ryger nu er det totalt lækkert, og jeg kommer i totalt godt humør. Det er sikker optur at ryge en fed, sådan var det ikke før i tiden da jeg ikke var vant til det. Jeg kan godt mærke det er bevidsthedsudvide men slet ikke nok til at det giver mig trip på. Man får måske nogle mere spacy tanker, men ingen halluer og mindfuck.

venlig hilsen
Fråder

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Jeg vil nu heller ikke kalde tilstanden THC kan medføre for "trip"....
Det er mere den psykiske tilstand og åbenheden man kan opleve.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]