Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 18:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Er det i orden at blive straffet for sine holdninger?
Afstemning sluttede 08 aug 2005 17:27
Ja 22%  22%  [ 10 ]
Nej 74%  74%  [ 34 ]
Ved ikke 4%  4%  [ 2 ]
Afgivne stemmer : 46
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
nå meen, spændende ellers :roll:

Senest rettet af Åndsamøbe 12 jul 2005 02:10, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
Jeg er enig i, at man skal være for en ophævelse af forbudspolitiken, for at kunne være moderator.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
well, jeg kan godt se hvorfor at dem der har truffet beslutningen har gjort det, hvis man er admin repræsenterer man også på en måde sitet, om det er meningen eller ej, og hvis dem der bestemmer ikke ønsker at have en person der er imod legalisering til at repræsentere sitet, så er det helt fint og det bør man respektere.

Men personligt synes jeg ikke at man skulle kunne fratages admin posten på grundlag af sine holdninger, altså, princippet i det.

Så jeg mener hverken det ene eller andet, men respekterer denne beslutning, da dem der har taget den er i deres fulde ret til at gøre det, også uden at de derfor er nogle dumme svin.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Madpilot skrev:
Men personligt synes jeg ikke at man skulle kunne fratages admin posten på grundlag af sine holdninger, altså, princippet i det.

Det forholder sig sådan at hvis vi havde været klare over de holdninger fra starten, havde han aldrig fået tildelt de privilegier i første omgang. Derfor var der ingen tvivl i mit sind om at de skulle inddrages igen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Jeg må gi' min opbakning til teamet, og jeg synes ærligt talt ikke, der kan være så forfærdelig meget at diskuttere. Det er deres opgave (og privilegium) at styre, hvordan sitets interesser varetages bedst.
At de så måske ikke har gjort hjemmearbejdet godt nok og har været klar over din (Treasures) holdning til legalisering er ærgeligt, men den slags sker. Og jeg vil medgive, at det ikke er helt smart ikke at informere dig personligt om beslutningen, som du skriver, men det kan jo ha' været en forglemmelse. :P

Og så synes jeg i øvrigt, de par personlige "angreb", der har været i den her tråd, er både grimme og overflødige. Kan sådan noget for helvede ikke klares pr. PM.

Og så hip-hip for udmeldingen om, at holdet bag og tillidspersoner skal være for legalisering. Det er en sisyfosopgave, men det er det eneste rigtige.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
yeti skrev:
Madpilot skrev:

Det forholder sig sådan at hvis vi havde været klare over de holdninger fra starten, havde han aldrig fået tildelt de privilegier i første omgang. Derfor var der ingen tvivl i mit sind om at de skulle inddrages igen.

yeah, og det synes jeg er fair nok ;)
Men hvorfor vil i ikke have ham som admin pga hans holdninger, hvordan mener i at det vil skade jer?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Madpilot skrev:
yeti skrev:
Madpilot skrev:

yeah, og det synes jeg er fair nok ;)
Men hvorfor vil i ikke have ham som admin pga hans holdninger, hvordan mener i at det vil skade jer?

Fra min egen post:

Citat:
Hvad han ikke længere har adgang til, er private oplysninger om brugere af boardet, hvilket jeg egentlig finder fair nok, da en person der mener jeg burde blive buret inde for de ting jeg gør IKKE skal have adgang til mine private data.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Ad Hoc skrev:
Arh hold da op - hvorfor fanden blev Odden så ikke ekpluderet under sit Marx-freak?

Fordi jeg er så pissefucking sej.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]