Jeg har læst bogen med allerstørste interesse!.
Selvom jeg så godt som aldrig læser skønlitteratur, så fangede bogen mig fra dag 1 af.
Jeg vil hverken be- eller afkræfte, at alt sammen er opdigtet, men bogens indlende symbolikforkaring virker meget plausiebelt på mig.
Da Ban Brown har undersøgt en pokkers masse relevante bøger og skrifter - gamle som nye, så begynder jeg så små at tro på gutten ikke kun er ude på narresreger.
Selvfølgelig skriver og sælger han, son en alm. overskudsforretning, og jo mere intesessante bøgerne er skrevet - des flere sælges.
MEN nu er det jo netop kommet frem(med forbehold for almindelig tabloidjournalistik! ) at Prins Henrik´s slægt, hans Monpezat-slægt, muligvis er efterkommere som en sideslægt til den ældgamle merovingiske slægt hvorfra Jesu Kristus også stammer...altså dele af kongefalien Joachin, Frederik, Nikolaj og Felix og havd fanden de ellers hedder, skulle altså også være efterkommere af Jesus
Læs bogen og blev godt underholdt - tag derefter stilling om du enten er inkarneret kristen til Biblen(som i ørigt er omskevet utallige gange) eller lader den "alternative" og den argumenterende, understøttede viden komme dig til gode.
Nu husker jeg ikke ordret hvad bogen skriver, men var der ikke noget om at hvis hemmeligheden af Proiry Of Sion afsløredes, så ville tiden standse i en udendelighed iflg. deres kalender...eller tager jeg jeg fejl.
Det er jo immervæk snart år 2012 jvf. andre kalendre!?! Religious conspiracy? LOL!