Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 00:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Skandinavien
Ja jeg har hørt om mota 20, det var en mand jeg godt ville havde mødt i levende live, hans Fig Widow skulle være noget helt specielt.

Bic Mac skulle være en suveræn plante, meget hurtigt blomstrende, jeg mener der er noget big bud i men jeg er ikke sikker.

The Black X KGB jeg har beskrivelsen af den der hjemme, jeg læste den faktisk i morges og overvejede at købe nogen af dem fordi den lød vildt lækker.

Jeg har også lige fået nogen Romulan primo mix, det er den originale sativa romulan krydset med Blueberry + White Russian + C99
her er sælgerens beskrivelse, på engelsk, bare så i kan få lidt mundvand (hehe)

The fine Romulan mom from Marc Emery crossed with three potential surprise dads: DJ Short's Blueberry, Soul's C99 or Serious Seeds White Russian. Top quality buds that lean toward the sativa side. Amazing aroma and taste from the Romulan mom. Please note that the Romulan used in this cross is one of the earliest that Emery offered (over 2.5 years ago, It is heavily sativa influenced and stretches like mad - but so worth it) and bears little resemblance to the current, nearly 100% indica Romulan that he offers. My guess is that folks got tired of dealing with a sativa dominant Romulan and the breeder changed the makeup based on customer demand - how sad! Excellent potency and taste, and plenty of variation for those looking for something special of their own. A quality stone for the connoisseur. Needs plenty of light and a bit of pruning. I need not tell you about the dads, as I'm sure you have already read the descriptions. Pick the nicest lady and clone your heart out! There is little on the planet that can compare to the Romulan. Germ: 75-85F Veg: 24-36", trim back Prune: 3-4 leads, cull all suckers Flowering; 50-65 days Light: 50 watts per sq. ft. for optimal resin content

(Og den er min Haahaaa) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
hey adb jeg har engang røget noget pot fra afrika??? der var næsten 10 år gammel og det virket fint tro mig,så det kan alsår holde sig i meget langt tid hvis det bliver opbevaret godt nok

Medlem

Jeg vil give dig ret i din mening om marc emery han er alt for dyr, hans frø koster 3-4 gange mere end andre steder, men jeg bestiller aligevel nogle mighty mite X ruderalis for at få noget automatisk blomstrende til at krydse lidt med.

10 år gammelt pot, det har ikke smagt af ret meget, og det er jo godt, jeg ville godt have prøvet det.

Jeg har tidligere foreslået at bestille nogle frø fra african seeds, der er 20 frø i hver pakke, så hvis man nu var to om en pakke så var der 10 frø til hver, og så har man heller ikke brugt for mange penge.

Hygge

Dedikeret medlem
Brugeravatar

High!
Hi SH
Ja det er BC Big bud,du tænker på.Det er en helt anden plante,end Sensis indica.Der er omkring 50% Sativa i BC versionen,og det er jo noget vi kan li!Og så har den et ligeså godt udbytte some den originale.
Jeg må indrømme,jeg er ikke så vild med Marc emery.For meget snak,og for meget profit,men det er bare min mening.Men,sandt nok,han har nogle gode arter.
Ang.Africanske arter.Africa har utrolig god pot.Congo,Durban,og Swazi er bare 3 af dem.
Jeg kunne godt tænke mig at ryge noget der er 10 år gammelt.Det må ha smagt helt specielt.
Gonzo
[img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

[ 26 Marts 2001: Besked ændret af: Gonzo ]

Medlem

Hehe flere planter til samlingen, Tropical Girl (Malawi x Jamaican) og lucky Girl (Tropical Girl x G-13) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Sir Haze..
Jeg har hørt at G-13 er helt vildt overvurderet. Har du haft chancen til at afprøve denne sort?
Hvilke sorter er Blue bubble juice lavet af?

Mvh

Ashoka

Medlem

G-13 smager ikke godt den giver et meget lille udbytte men den skulle sparke som en hest og den blomstre kun i 1 1/2 måned, jeg satser på at den er bare halvt så god som mere erfarende folk påstår, det meste af det der er skrevet om den er skrevet af uregistrede folk og newbies.

BlueBubbleJuice er Blueberry x Bubblegum x Juicy Fruit og der er muligvis også noget White widow i.

Medlem

tralulalej [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] så fik jeg flere frø, jeg burde snart åbne et museum [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] denne gang var det Mota´s Fig Widow x DP´s Durban som gerne skulle give en kompagt plante der starter med at blomstre tidligt (sankt hans) og som blomstre i ca. 7-8 uger og så skulle den være overvejende Sativa.

Jeg har også fået nogen Juicy Fruit F2 som jo er en Thai plante krydset en indica udviklet af sensi seeds, Dutchflowers som har lavet både "FW x durban" og "JF F2" siger at de har ud fra 32 planter udvalgt de to mest sativa planter og krydset med hindanden for at få mest af Thaien med.

og så er jeg lige blevet forelsket i en vidunderlig plante, det er en krydsning mellem Cinderella 99 og G-13 lavet af Vic High og så koster den kun 60 amerikaner bananer.

jeg bliver snart nødt til at køber et gartneri for at have plads til alle de planter, jeg har efterhånden 40 forskelige sorter og de 20 af dem er nyindkøbte topkvalitets sorter kun indkøbt til at krydse med, jeg kommer til at have 200-300 planter stående på min terrase plus et større antal i diverse skove parker og deslige.

Jeg tror at jeg på min hjemmeside vil lave sådan at der en side per sort og så hver gang der sker noget nyt så kommer det på nettet og så får jeg forhåbentligt et digital kamera så jeg kan tage nogle billeder af dem efter hånden som de vokser.

Nå men kan i hygge jer i det gode vejr og så nu godt med hamp. [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Medlem

Så er vi i gang igen, i går såede jeg 15 Zamaal som er pot fra den lille ø la reunion eller sådan noget som ligger lidt ud for madagaskar det skulle være en sativa der blomstre hurtigt, men den har aldrig været dyrket ude i verden før så det er lidt et eksperiment, så såede jeg 10 blue african extreme og 7 neville´s haze, og de er sået i ganske almindelig havejord i potter og de står alle sammen udenfor, det er ligesom julaften, jeg går og kigger til dem 7-8 gange om dagen fordi det kunne jo være at de lige var kommet op.

Medlem

Geografisk sted: Viborg
Tja, jeg prøver også lidt forskelligt. Jeg har 3 "mødre" til at lave kloner til mig. I øjeblikket har jeg 30 kloner (1 uge gamle) + et par stykker der er lidt ældre. Jeg ved ikke præcist hvilken art de er, men der er vist lidt Ruderalis i. Jeg regner ikke med det store udbytte af dem, men de skulle gerne nå at blive færdige inden frosten (Nu var vi lige sluppet af med den!! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]) Ellers har jeg lige smidt 10 Hollands Hope x Ukendt Indica i lidt vand. 20 frø af en dansk art??(1971 - ring a bell??), 20 udendørs mix (HumboltXHumbolt, Early IndicaXHumbolt, Green Spirit/KushXNothern lights/Kush, Green SpiritXMighty Mite, Sticky BudXMighty Mite, Green SpiritXAtlantic Storm), 20 af en australsk udendørs art?? Jeg har ikke store forhåbninger til den australske, men de andre bliver interessante. Jeg har ihvertfald nok at se til [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Peace...Og held og lykke!!

Medlem

Geografisk sted: Viborg
[ 05 April 2001: Besked ændret af: GreenGod ]

Medlem

hehe det bliver grønnere og grønnere

@Greengod det lyder sgu da som nogle gode planter du har fået sået dig, de der mighty mite krydsninger som du har sået er automatisk blomstrende og det er slet ikke dårligt udendørs, når vi når længere frem på året og hvis du har et par hanner vil jeg godt købe noget pollen, så slipper jeg nemlig for at betale ca. 600 kr. for noget jeg kun skal bruge fordi det er automatisk blomstrende. man bliver ligesom et lille barn bare at solen skinner lidt, det fandme fedt. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

forresten de der australske planter kan godt gå hen og blive pryden i din have, fordi de har altså nogle kick ass m..... f..... planter dernede, der er ihvert fald stor sandsynlighed for at der er noget thai i, så lad være med at afskrive dem.

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
har et par planter stående til forspiring under 3 stk. 36 watt lystofrør (alm. danske frø af en indica) og så har jeg lige smidt 11 frø, i jorden som skulle stamme fra mexico (no idea hvor gode frø det er). og så snart jeg har fået købt noget mere sphagnum så fylder jeg resten af pladsen op med gamle mælkekartonger som er skåret over [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

ps. ok jeg kører sku lidt rundt i sætningerne idag. hmm just some skunk [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hi Sh.
Jeg kan godt lide du ligger og jonglerer med så mange arter,det er fedt med afveksling,når man dyrker.Jeg har startet et par Big macs,de er til balconen,det er et fedt lille sted,med 5-6 timers lys om dagen,hehe.
Men jeg savner mest min HPS!Der kommer heller ikke til at gå så lang tid,så er jeg i stand til at bruge den. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Gonzo

Junior medlem

Geografisk sted: Århus N
Jeg prøver Northern star special iår, men jeg dyrker den i drivhus. Min plan er at krydse med mine egne planter for at få en stærk art der kan holde til at være ude.
Jeg regner med kun at bestøve fra northern star planten.

Junior medlem

Geografisk sted: Århus N
Har i nogen sinde regnet ud hvad den pot man selv dyrker ville koste på gadeplan.
Det er scary!
Hvad der er sparet er tjent [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Gonzo jeg kan godt forstå dit afsavn, jeg skal også have sat bare en enkelt HPS op igen, det er meget rart om vinteren,
jeg bliver nok også nødt til at sætte mine nevilles haze ind under til efteråret, for at de kan blive ordentligt færdige,
det kunne egentligt være meget sjovt at krydse en nevilles haze med noget mighty mite/ruderalis ting og sager, så burde den være mulig at dyrke i drivhus, eller krydse den med en ren G-13 verdens kraftigste indica krydset den kraftigste Sativa.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Efter min mening,hold de Ruderalis langt væk fra Nevilles drøm af en plante.Men,som du siger,jeg tror også at en hybrid a NH,og G 13 ville være fed.Såp er det bare at man skal til at bagkrydse og udvælge,krydse tilbage (til de fedeste)det tager en evighed.En bedre mulighed ville muligvis være,at lave f1 frø.
Hpld kæft hvor ville jeg gerne have et drivhus med mørklægning,man kan jo dyrke til hele året!Du er sgu heldig.
Hygge
Gonzo

Junior medlem

Geografisk sted: Ringkøbing
I næste uge for jeg nogle Indiske Hamp Planter.. Som jeg skal prøve at få til at gro... *Er der nogen her der kender disse Indiske Hamp Planter??? [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 66 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]