Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 07:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Ja, psykedeiske stoffer er en flugt - en flugt ud af samfundets snævertsynethed og ind i virkeligheden!

Titel:
Junior medlem

noname skrev:

Tænk, det havde vi slet ikke gættet Jeg kan fortælle dig om noget, der er herligere end kristendommen. Naturen!
Kristendommen var fin for femhundrede år siden men efter videnskaben er blevet en realitet er kristendommen ikke længere istand til at kontrollere folkemasserne på samme måde. Nu ved folk nemlig, hvad der er sandt og falsk.

Ja kristendommen giver da noget mere mening end ham den evigt-skæve foredragsholder Terence McKenna. Jeg har hørt nogle af hans fordrag om hvordan HAN mener at tingene hænger sammen. Og det lyder da bare så søgt. Så kan I jo tygge lidt på den. Tænk over det.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Nu er det jo også to ekstremer du sætter op imod hinanden med McKenna og Jesus, jeg er ikke enig med nogle af dem kan jeg afsløre...

Titel:
Junior medlem

noname skrev:
Nu er det jo også to ekstremer du sætter op imod hinanden med McKenna og Jesus, jeg er ikke enig med nogle af dem kan jeg afsløre...

Ja så er du da et skridt i den rigtige retning... Nu mangler du bare at åbne øjnene og finde JESUS i dit liv..

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg lover dig for, at den dag Jesus eller hans familie viser sig for mig, så bliver jeg ultrakristen! Men ikke før det...

Indtil videre har naturvidenskaben vist mig mange flere sandheder end din bibel nogensinde vil komme til (med mindre ovennævnte sker en dags tid)...

Titel:
Dedikeret medlem

Tydeligvis en joke.. Gammelt medlem der laver fis, kan ikke være andet.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg synes Petersen skulle wanke noget mere.

Titel:
Dedikeret medlem

Odden skrev:
Jeg synes Petersen skulle wanke noget mere.

Fuldstændig enig. Derved kunne han administrere sin spildtid bedre og ikke spilde vores på ligegyldig pladder ;)

Titel: Re: Tsk tsk.
Dedikeret medlem

Petersen skrev:
Hvorfor ikke bare få sig en bajer eller to og flygte lidt på den måde. Man kunne jo også, som jeg selv gør, sætte sig ned og skrive et digt eller fortælling om, hvad det er man finder galt i denne verden.

Hvorfor skulle det ene udelukke det andet? Som Indigo skriver, er der mange psykedeliske folk som også har en poetisk åre. Og desuden handler det ikke om at flygte, men netop om at konfrontere verden og lære mere både om sig selv og andre.

Petersen skrev:
...men jeg ved bare at det er pisse farligt og at man kan dø af det.

Det gør du jo så tydeligvis ikke. Hvis du nu rent faktisk læste noget om emnet, ville du undgå at lyde som en total idiot. Så kunne det også være at folk rent faktisk lyttede til dig istedet for bare at gøre dig mere til grin, for, let's face it, det er hvad der sker lige nu.

Men helt ærligt, er det en joke eller hvad? Hvem af jer fyre er det der fik lyst til at lave lidt sjov? :D

Edit:
Ej, seriØST. Find Jesus? Jeg håber virkelig det er for sjov det her.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
noname skrev:
Jeg lover dig for, at den dag Jesus eller hans familie viser sig for mig, så bliver jeg ultrakristen! Men ikke før det...

Indtil videre har naturvidenskaben vist mig mange flere sandheder end din bibel nogensinde vil komme til (med mindre ovennævnte sker en dags tid)...

Word! :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Petersen skrev:
Det kan godt være at I syntes at jeg har en indsnævret tilgang til tingene. Men det kan jo være at når I engang kommer ud af jeres små-psykotiske verden, at I vil finde ud af at der er noget smukkere derude. Kristendom f.eks. som jeg alle dage har været en del af. Jeg synes I virker meget sarkastiske over for mine forslag, men jeg vender selvfølgelig den anden kind til, og vil tilføje til sidst, at jeg bestemt ikke håber at der er nogen af jer der bliver biologer og kemikere. Så vil jeg ihvert fald ikke sætte børn i denne verden. Biblen, I skulle prøve at læse den. Jeg har ihvert fald lært at elske mere efter jeg har læst den.

Kristne kan også godt tage sakramenter!

Cannabis kan bruges
DPT, DMT, Ayahuasca, Meskalin, svampe osv.

Hvis du prøver at søge lidt på nettet, så vil du finde ud af at der ikke er noget anti-kristeligt ved det

Mvh. Astral
er KRisten
Men tror også På Budda
Thor og Odin
Jeg tror på helheden

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
DeF skrev:
Tydeligvis en joke.. Gammelt medlem der laver fis, kan ikke være andet.

Ja, det er sgu da en troll. Det blev jeg overbevist om ved hans andet indlæg.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Petersen skrev:
Biblen, I skulle prøve at læse den. Jeg har ihvert fald lært at elske mere efter jeg har læst den.

Nu ved jeg faktisk - i modsætning til dig tydeligvis - at en del folk herinde har læst eller læser i biblen, så dit argument holder naturligvis.
Jeg synes dog, at det er sødt af dig, at du sådan forsøger at frelse os.

Gå i fred!

Mvh. Psyko

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Petersen:
"Once there was a time when all people believed in God and the church ruled. This time is called the Dark Ages."

Titel: cunt
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Billede

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Himlen over Kronborg
HA ha ha ha ha.... Ham Petersen er sq da den sjoveste person jeg endnu har læst skrive herinde!!!! Han har da humor der vil frem!

Men jeg vil da lige tilføje, at hvis Jesus dukker op i MIT hus, så får han sq en flad!! Jeg ligger ikke inde m Gevalia ----> ud af min kiosk!

Titel:
Junior medlem

Hmm pis... :)
Godmorgen folksens, ja som de fleste af jer nok havde gætte, så var det rent pis jeg fyrede af. Jeg er sq ked af hvis der var nogen af jer som tog det personligt. Jeg har selv prøvet LSA og Psilocybin og sidder ved siden af infected cope og hygger mig lidt. Vi havde sq brug for at stresse lidt af oven på en IT-case... Hyg jer, og må gud o JESUS være med jer alle!!!!!!!!!!!!!!!11

Owned!! :P :P :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fandens Ferieparadis...
LOL!!!! Jeg troede hele tiden at det var Jensus :lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Plat

Titel:
Dedikeret medlem

Nåja, så fik vi da lov til at hælde lidt vand ud af ørene også. Det er jo altid rart at flippe lidt ud over hvor dumme folk kan være :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]