Petersen skrev:
Citat:
Jeg har et svagt håb for at nogle af jer vil få øjnene op for den virkelige verden, og stoppe med at flygte fra den virkelighed vi nu engang lever i.
Hvordan kan man vide at den indre verden ikke er lige så "virkelig" som den ydre?
Citat:
Hvorfor ikke bare få sig en bajer eller to og flygte lidt på den måde.
Hvem taler om at flygte? At udforske sit sind er vel bare en nysgerrighed efter at blive klogere på sig selv og omverdenen og ikke se så snæversynet på andres livsstil.
Citat:
Man kunne jo også, som jeg selv gør, sætte sig ned og skrive et digt eller fortælling om, hvad det er man finder galt i denne verden.
Jeg tror såmænd der er mange poetiske folk på psy. Jeg skriver da selv digte af og til, ikke så meget om hvad der er galt i verden, men hvad jeg føler.
Citat:
Ja hellere det, end at begynde at tage psykadeliske stoffer
Det staves
psykedelisk.
Citat:
Det virker fuldstændigt absurd at folk med så mange muligheder som her (nogle væsentligt flere en andre må jeg konstatere) ikke kan finde ud af at leve som resten af samfundet, men absolut skal ud og se farver, høre lyde og danse med féer.
Hmm... Mange her på boardet ender med at blive kemikere og biologer... De kommer til at stå for en stor del af fremstillingen af medicin (går jeg ud fra). Og at leve som resten af samfundet er for mit vedkommende ikke at foretrække, da jeg finder at utroligt mange folk er intetsigende, hykleriske og tanketomme.
Og hvad er der i øvrigt galt med feer?
Citat:
men jeg ved bare at det er pisse farligt og at man kan dø af det
Citat:
Hvis man endelig skulle være så heldig at overleve en længere år-række af jeres såkaldte "trips" så er det jo pisse indsnævrende, og det svækker ens bevidsthed mega meget.
Hør på dig selv og vurder så hvem der er indsnævret.
Citat:
Håber at mange af jer vil overveje det, da det er pisse farligt!
Tak for bekymringen