Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Tsk tsk.
Junior medlem

Jeg vil nu være hudløst ærlig og fortælle jer, hvor fucked up det er at I tager det pis som I nu gør... Jeg har aldrig i mit liv taget nogen form for psykadeliske stoffer og kunne heller aldrig forestille mig at gøre det. Hvorfor skriver jeg så herinde i denne narko-bule? -Det skal jeg fortælle jer. Jeg har et svagt håb for at nogle af jer vil få øjnene op for den virkelige verden, og stoppe med at flygte fra den virkelighed vi nu engang lever i. Jeg kan slet ikke forstå hvad det er der driver folk til at spise svampe eller andet i den stil. Hvorfor ikke bare få sig en bajer eller to og flygte lidt på den måde. Man kunne jo også, som jeg selv gør, sætte sig ned og skrive et digt eller fortælling om, hvad det er man finder galt i denne verden. Ja hellere det, end at begynde at tage psykadeliske stoffer. Det virker fuldstændigt absurd at folk med så mange muligheder som her (nogle væsentligt flere en andre må jeg konstatere) ikke kan finde ud af at leve som resten af samfundet, men absolut skal ud og se farver, høre lyde og danse med féer. Det er komplet latterligt og jeg har ingen respekt for det. Jeg ved ikke så meget om 2C-B, meskalin og alt det andet syndige lort I fylder jer med, og er sådan set heller ikke interesseret i at vide mere om det, men jeg ved bare at det er pisse farligt og at man kan dø af det. Så hvorfor tage chancen?!!?!? -Hvis man endelig skulle være så heldig at overleve en længere år-række af jeres såkaldte "trips" så er det jo pisse indsnævrende, og det svækker ens bevidsthed mega meget.

Jeg skifter selv over til en mere kristen efterskole næste år, da mange af mine gode venner på den efterskole jeg går på nu, er begyndt på det pjat her. Jeg har simpelthen været nødt til at afskrive dem fordi de ikke ville stoppe. Det kan lyde hårdt, men sådan har jeg det...

Håber at mange af jer vil overveje det, da det er pisse farligt!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Du er nuser..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg har fuld respekt for din egene personlige holdning til ikke at tage stoffer, men før du prædker, bør du stoppe op og se på fakta. Der er idag statestikker der viser at alkohol er skyld i astronomiske flere dødsfald, end stoffer, og det er med procentfordelingen af folk der drikker, kontra folk der tager stoffer.

Hvis du ikke vil se hvad din krop rent faktisk kan gøre og hvad din hjerne indeholder, så er det fint med mig. Vi kan endda sagtens drikke en øl eller 2 sammen.

Men dine indgroede ikke-vidende holdninger er nok ikke noget du skal bruge så meget tid på at prædke, for det er for døve øre. I stedet, sæt dig i andres sted. Jeg har fundet religion, gennem LSD, det er noget intet andet har formået indtil nu.

Edit/

Ashoka >> :lol: :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg synes du viser tegn på stor uvidenhed på den "kultur" du tilsviner!

Kan ikke tage det seriøst det her.. du siger jo selv du ikke ved noget om de to stoffer du nævner.. Du ved sikkert ikke engang at det er phenethylanimer hvoraf den ene er brugt i århundreder af indianere fra USA til Chile, og den anden er et research chemical som har "stor" interesse blandt mange psychonauter som vi kalder os. Man kan sige psychonauter og lam-fighterne er en slags kultur for sig selv.. sæt dig lige ind i hvad du ikke anerkender før du himler op om det herinde..

Det er lidt som at træde på en landmine for at se hvad der sker...

/Cope

Titel:
Junior medlem

xun skrev:
Vi kan endda sagtens drikke en øl eller 2 sammen.

JJeg er altså ikke helt sikker på at jeg har lyst til at drikke en øl eller to sammen med sådan nogle som jer. Man kan jo aldrig vide hvad I kan finde på. Jeg synes det er meget uhyggeligt og er faktisk slet ikke tryg ved at sidde i samme lokale som folk der tager den slags stads.

*Infected cope* Det kan godt være at du har læst på det i lang tid, men fysik og kemi er altså bare ikke svaret på alle livets spørgsmål!

Hvad mener folk forresten med at jeg er nuser?
Jeg er altså ikke homoseksuel, det er nemlig også noget jeg har meget stærke meninger imod!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: God's blind spot
Petersen skrev:
Hvad mener folk forresten med at jeg er nuser?
Jeg er altså ikke homoseksuel, det er nemlig også noget jeg har meget stærke meninger imod!

Det siger lidt om dig jo...:roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Åha det gør så godt på Bagels!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Citat:
JJeg er altså ikke helt sikker på at jeg har lyst til at drikke en øl eller to sammen med sådan nogle som jer. Man kan jo aldrig vide hvad I kan finde på. Jeg synes det er meget uhyggeligt og er faktisk slet ikke tryg ved at sidde i samme lokale som folk der tager den slags stads.

Nu er du for meget!!!
Tror du at fordi folk indtager forskellige midler som er kemisk fremstillet med det formål at få nydelse, at vi er psykopatiske voldsforbrydere?
Du er da noget af det mest snævertsynede jeg nogen sinde har set. Prøv at udvid din horisont, så kan det være at du kan se den virkelige verden, i stedet for den beskyttede du lever i, med din mor!!!!

Prøv at gæt hvor mange af dine venner der ikke fortæller dig at de har prøvet stoffer?!? Uhyggeligt nok, har de fleste prøvet et eller andet... Du er jo bare bange for at være alene, og har et sinndssygt opmærksomhedsbehov... Nej, nuser er du ikke... Bare dybt debil!!!![/quote]

Titel:
In our memories

Hvorfor ikke bare få sig en bajer eller to og flygte lidt på den måde.
Flygte,.. måske nogen flygter,.. bruger det som ”HUHEJ” Forlystelsespark, tur-pas for alle pengene.
Mens andre igen, med omhu, bruger det som et værdifuldt stykke værktøj. Natur, kemi, Bevidsthedsevolution,... hvis du bruger dit værktøj rigtigt, kommer der ofte noget smukt og brugbart ud af det i sidste ende.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fandens Ferieparadis...
Petersen skrev:
Citat:
Jeg har et svagt håb for at nogle af jer vil få øjnene op for den virkelige verden, og stoppe med at flygte fra den virkelighed vi nu engang lever i.

Hvordan kan man vide at den indre verden ikke er lige så "virkelig" som den ydre?

Citat:
Hvorfor ikke bare få sig en bajer eller to og flygte lidt på den måde.

Hvem taler om at flygte? At udforske sit sind er vel bare en nysgerrighed efter at blive klogere på sig selv og omverdenen og ikke se så snæversynet på andres livsstil.

Citat:
Man kunne jo også, som jeg selv gør, sætte sig ned og skrive et digt eller fortælling om, hvad det er man finder galt i denne verden.

Jeg tror såmænd der er mange poetiske folk på psy. Jeg skriver da selv digte af og til, ikke så meget om hvad der er galt i verden, men hvad jeg føler.

Citat:
Ja hellere det, end at begynde at tage psykadeliske stoffer

Det staves psykedelisk.

Citat:
Det virker fuldstændigt absurd at folk med så mange muligheder som her (nogle væsentligt flere en andre må jeg konstatere) ikke kan finde ud af at leve som resten af samfundet, men absolut skal ud og se farver, høre lyde og danse med féer.

Hmm... Mange her på boardet ender med at blive kemikere og biologer... De kommer til at stå for en stor del af fremstillingen af medicin (går jeg ud fra). Og at leve som resten af samfundet er for mit vedkommende ikke at foretrække, da jeg finder at utroligt mange folk er intetsigende, hykleriske og tanketomme.
Og hvad er der i øvrigt galt med feer?

Citat:
men jeg ved bare at det er pisse farligt og at man kan dø af det

:roll:

Citat:
Hvis man endelig skulle være så heldig at overleve en længere år-række af jeres såkaldte "trips" så er det jo pisse indsnævrende, og det svækker ens bevidsthed mega meget.

Hør på dig selv og vurder så hvem der er indsnævret.

Citat:
Håber at mange af jer vil overveje det, da det er pisse farligt!

Tak for bekymringen :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg elsker folk, der har fundet den eneste sandhed! Jeg elsker dig Petersen!
Jeg er klar til at droppe stofferne efter den prædike du har givet os herinde, du er et godt menneske...

Forresten, så har du med sikkerhed befundet dig i rum med folk, der har taget stoffet. Sikkert også med folk, der var under påvirkning.
Det fede ved stofferne er nemlig, at de ikke gør folk til voldspsykopater, ej heller utilregnelige...

Jeg ville ellers være klar til at mødes med dig og høre om du har noget spændende at fortælle mig, en anekdote fra en god bog (måske en gammel og en ny en) men siden du ikke stoler på hardcore narkomaner som mig, ja så er jeg jo nok fortabt. Jeg hevde ellers håbet at jeg kunne komme i himmelen en dags tid men nej...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fandens Ferieparadis...
Amen!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Jeg syntes denne t-shirt er meget passende i denne situation, bare udskift Koran med Bibel:

http://www.tshirthell.com/store/product ... ductid=490

Titel:
Junior medlem

Det kan godt være at I syntes at jeg har en indsnævret tilgang til tingene. Men det kan jo være at når I engang kommer ud af jeres små-psykotiske verden, at I vil finde ud af at der er noget smukkere derude. Kristendom f.eks. som jeg alle dage har været en del af. Jeg synes I virker meget sarkastiske over for mine forslag, men jeg vender selvfølgelig den anden kind til, og vil tilføje til sidst, at jeg bestemt ikke håber at der er nogen af jer der bliver biologer og kemikere. Så vil jeg ihvert fald ikke sætte børn i denne verden. Biblen, I skulle prøve at læse den. Jeg har ihvert fald lært at elske mere efter jeg har læst den.

Titel:
Dedikeret medlem

Petersen skrev:
og vil tilføje til sidst, at jeg bestemt ikke håber at der er nogen af jer der bliver biologer og kemikere. Så vil jeg ihvert fald ikke sætte børn i denne verden.

Åha det gør så godt på pikken. Bare ikke lige for Petersen...

Titel:
In our memories

/ME spinz Dan Turell & Sølvstjernerne - Dan Turell & Sølvstjernerne - 07 - Jesus Flipper Sangen

Titel:
Junior medlem

I giver jo ingen mening. Jeres humor er bestemt reserveret for typer som jer... Så kan I jo selv se hvor underlige I er, når I vågner op fra jeres "trip" imorgen.. Tag lige og klip jeres hår og få jer et arbejde. I ender jo som samfundets tabere.
Det værste er da at I ikke er seriøse i denne tråd. Man kan jo tydeligt se at I har mistet fokus totalt!!!
Det syntes jeg alligevel er ærgerligt. Jeg har faktisk lyst til at græde lidt på jeres vegne.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Petersen skrev:
Men det kan jo være at når I engang kommer ud af jeres små-psykotiske verden, at I vil finde ud af at der er noget smukkere derude. Kristendom f.eks. som jeg alle dage har været en del af.

Tænk, det havde vi slet ikke gættet Jeg kan fortælle dig om noget, der er herligere end kristendommen. Naturen!
Kristendommen var fin for femhundrede år siden men efter videnskaben er blevet en realitet er kristendommen ikke længere istand til at kontrollere folkemasserne på samme måde. Nu ved folk nemlig, hvad der er sandt og falsk.

Petersen skrev:
... vil tilføje til sidst, at jeg bestemt ikke håber at der er nogen af jer der bliver biologer og kemikere. Så vil jeg ihvert fald ikke sætte børn i denne verden.

Jamen så er der da noget der tyder på, at du ikke skal have børn min ven...

Petersen skrev:
Biblen, I skulle prøve at læse den. Jeg har ihvert fald lært at elske mere efter jeg har læst den.

Jeg har skam læst i biblen og det er en ganske god bog, indrømmet. Men det er bare gode lignelser for, hvordan man skal opføre sig overfor hinande. Ikke en facitliste, der forklarer alt!
De ti bud? Jamen det er jo ti ting, der er påkrævet for at et samfund skal kunne fungere, ganske almindelig logik! Og der står mig bekendt ikke noget om, at jeg ikke må indtage stoffer...

Titel:
Dedikeret medlem

Sådan går det når man driller narkomaner! :cry:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Petersen skrev:
I giver jo ingen mening. Jeres humor er bestemt reserveret for typer som jer... Så kan I jo selv se hvor underlige I er, når I vågner op fra jeres "trip" imorgen.. Tag lige og klip jeres hår og få jer et arbejde. I ender jo som samfundets tabere.
Det værste er da at I ikke er seriøse i denne tråd. Man kan jo tydeligt se at I har mistet fokus totalt!!!
Det syntes jeg alligevel er ærgerligt. Jeg har faktisk lyst til at græde lidt på jeres vegne.

Tja, det er fordi vi har hafty bunkevis af din slags herinde før. Og vi er lige så bestemte på at tage psykedeliske stoffer og derved udvidde vores horisont som du er bestemt på at bede morgenbøn og gå i kirke hver søndag og indsnævre din horisont.

Men græd du bare på vores vegne, så kniber jeg også en lille tåre for dig, thi du er i sandhed blevet vildledt af det onde!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]