Så risikerer du nok at få nul effekt. Salvinorin skal varmes meget op, og det kan en normal lighter ikke gøre.
Jeg ville anbefale dig at gå ned og købe en stormlighter. Du kan få en god en til 20-50kr. Det er bedre end at spilde god narko

Husk evt. at have en sitter i nærheden første gang, selvom du føler du kan klare dig uden. Jeg har efterhånden ret meget erfaring med psykedeliske stoffer, og alligevel tog Salvia røven på mig godt og grundigt.
Husk at sætte/lægge dig til rette inden du ryger, og hav et sted du hurtigt kan lægge bongen fra dig, uden at den vælter. Og gerne et lille stykke væk fra dig, da du aldrig ved hvordan du bevæger din krop når du har røget salvia. Hvis en sitter er klar til at tage bongen fra dig lige efter du har røget, ville det være optimalt. Så kan han/hun samtidig holde øje med at du ikke står op og begynder at gå, mens du er påvirket... det kan nemlig gå rigtig galt, selvom du føler du er påvirket nok til at kunne bevæge dig.
Jo mere erfaring du får med Salvia, jo lettere har du ved at tæmme din krop og vide hvordan du skal opføre dig. Men første gang kræver en sitter.