jeg har lige fået mellem 100 og 180 morningglory frø til at spire. hoveddelen ude, men jeg har 6 spirende herinde, og imorgen putter jeg mine HBWR i jord. de ligger i vådt vat lige nu og svulmer. jeg er igang med at tage billeder af mit grow, og jeg laver en grow film på nogle sekunder hvor man ser dem vokse. hehe. imorgen skal jeg også plante opiumsvalmuer og inden for den næste tid bliver de joinet af katteurt (til min allerede MEGET dovne hankat) noget bestemt duftende tobak og nogle sommerfugletiltrækkende planter.
så dvs af narko planter har jeg MG'er HBWR'er opiums valmuer (og katteurt, men den er mere euforiserende på katte end på mennesker) resten er pynt. det er så tilfredstillende at plante noget og se det voke op.... mine små børn.
/Edit/
her er så en liste over ting jeg får groende i den næreste fremtid (inden 2 uger)
Blå Tragtsnerle - - - - - - - - (Ipomoea Violacea) - - - (Entheogene frø)
Hawaiian Baby Woodrose - (Argyrea Nervosa) - - - - (Entheogene frø
Opiumsvalmue - - - - - - - - (Papaver Somniferum) - (opiatholdigt plantesaft)
Katteurt - - - - - - - - - - - - (Nepeta cataria) - - - - - - (narkotisk på katte)
Tobak, Narcis - - - - - - - - - (Nicotiana sylvestris) - - - (indeholder nicotin)
Kællingetand Alm. - - - - - - (Lotus corniculatus) - - - - (tiltrækker sommerfugle)
Tusindstråle - - - - - - - - - - (Telekia speciosa) - - - - - (tiltrækker sommerfugle)
Psilocybin Semilanceata gror naturligt i min græsplæne