I virkeligheden er det her et dobbeltproblem
Frygten for konsekvenserne ved en frigivelse kan godt være overvældende, det kan jeg godt se, men skal vi ikke prøve at holde os til fakta og styre hvores urationelle frygt, den er der når vi står over for det ukendte og vi er snart blevet van til hele den slavelov om at vi ikke længere bestemmer hva vi kommer i hvores krop at vi har glemt hvordan det er at være frie!
Dengang Alkohol blev forbudt, der eksploderede forbruget af alkohol, enhver ved jo godt at det som er lidt forbudt eller ulovligt nemt bliver ekstra spændende så længe man føler at der ikke er nogen som kommer til skade, det føler folk jo ofte ikke, de vil bare have lidt sjov...
Eight, den var måske lidt grov den tidligere post, men JA gu var jeg ophidset og jeg kan fortælle dig hvorfor:
På grund af det forpulede forbud så bliver der fremstillet lorte dråx lorte E og andet skidt kanel som får folk til at falde om på dansegulvet, unge piger som gliver forgiftet af urene stoffer
Gik staten ind og fremstillede RENT MDMA og Heroin til 60 kr grammet så ville folk ikke blive forgiftet så meget, de ville kunne passe et normalt arbejde, de hårde narkomaner ville ikke være nød til at stjæle med arme og ben og ville samtidig få råd til mad og bolig, de ville kort sagt få et mere VÆRDIGT liv
Skal vi beskytte de svage i samfundet?
Jeg siger JA
Det gør vi bedst ved ikke at stigmatisere dem i dårlig retning og behandle dem som noget som har pest, de hat det svært og mange af dem er så afhængig af dope at det ville ødelægge deres liv hvis de IKKE fik det
Kan man spille moralens dommer og sige at folk ikke har ret til at tage stoffer?
Nej, fordi mange polikere, politifolk, dommere osv. tager SELV stoffer, hvordan kan den lovgivende magt, den ordenshåndhævende magt og den retslige ret derved forsvare det?
Det lyder for mig som det RENE dobbeltmoral, fordi man ikke vil se problematikken i øjnene, så er det nemmere at feje tingene under gulvtæppet
Hvis man nu ikke kan forhindre at folk tager stoffer, så kan man i det mindste kontrolere det, men det kan man ikke hvis man samtidig prøver at opretholde et urealistisk forbud som har set sig fallit i snart 30 ÅR!!!!
Er det ikke på tide vi tænker i andre BANER!
Læg en bane på spejlet og tag så et ordentligt snif og se hvordan det lugter!
Helt seriøst, vi kan sikre at de unge får ordentlige stoffer, at de bliver interesseret i at lytte til autoriteterne igen
Det gør de kun hvis de fornemmer at der ikke er nogen fordømmelse overfor deres valg og handlinger
De voksne autoriteter bliver nød til at acceptere at de unge har valgt en anden livsstil og de kan kun støtte de unge ved at få deres fortrolighed
Gør de ikke det, så vil de unge sq da SKIDE PÅ AUTORITETERNE og mange vil enda blive AUTONOME!
Er det vejen?
At gøre flere unge fortræd end vi allerede har gjort?
Det synes jeg ikke
Jeg synes at vi skal få et ordentlig forhold til de unge og møde dem hvor DE ER og ikke hvor vi gerne VILLE have dem, det må altid være deres valg, det er op til dem...
Vi kan ikke tro vi kan tag e fornøjelserne fra dem
Jeg kender mange unge mennesker som helt sikkert ville lytte mere til hva der blev sagt af advarsler hvis der ikke var det forpulede forbuds formynderi!
Myndighederne er her for at beskytte os imod røvere og tyve ikke imod hvores livstil!!!!!
Hvis de ikke forstår hvores livsstil eller forbrugsmønstre så skal de sq blande sig UDEN OM!
De unge ved sq snart mere om stoffer end de fleste misbrugskonsulenter som altid kalder et stofbrug et misbrug selv om det ikke er det!
Hvis man vil have at de unge får tillid, så bliver man altså n ød til at fortælle de unge om de reélle ricici ved at tage stoffer, ikke ved at tro at de kan spille moralens vogtere, men derimod ved at acceptere de unges forbrug og blot komme med gode råd!
De unge gider ikke at høre på bagkloge voksne som forsøger atlave skræmmekapagner for det har de gennemskuet forlængst!
Og det praller af på dem, netop derfor har de såkaldte autoriteter et meget stort ansvar overfor de narkotika relaterede ulykker, kriminalitet og døsfald
NETOP fordi de forsøger at ignorere problemet og tro at de kan gemme det væk med forbud!
Men pointen er at stoffer er kommet for at blive, take it or leace it

*stiller et spejl op med nogen baner*
Så hvis de vil hjælpe de unge stofbrugere så skal de lave nogen stoffer til dem som er billige, gode og derved kan staten tjene penge
IStedet for at ØDSLE skatteborgernes penge bort ved at lave smæde og skræmmekampagner som koster millioner og ofte virker modsat som en reklame for selvsamme stoffer, så burde de bruge de penge til narkotisk rådgivning til de unge, og her snakker jeg ikke om "JUST SAY NO" og andet no-brain nonsense, men RIGTIG HARMREDUCTION!
GLEM DET DOG! I KAN IKKE STOPPE STOFFER
Men i kan sørge for mere HARMREDUCTION
Og det er det som kommer til at tælle i fremtiden, at man virkelig mener noget med at hjælpe de unge og det ik bar bliver til løst snak og politisk "korekt" dobbeltmoral om at det er forkert at tage stoffer
Mange af dem som siger det er sq selv afhængige!
Der er mange som dør af alkohol hvert år, og cigaretter!
"Statsnarko" (medicinalindustrien) er ofte noget LORT iforhold til de gennemorøvede stoffer man har haft i mange år snart og som er forbudt
Forbyd naturen i at gro?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!
I virkeligheden Elven så er det som du siger alle de nye syntetiske ting som ofte er lovlige og ikke de naturlige GODE ting, hvorfor?
Det kan jeg fortælle dig
På den måde kan de lave forsøgskaniner ud af folk, det samme gælder statsnarko... Meget af det er ikke gennemprøvet ordentligt på mennesker og har ofte uønskede bivirknigner osm holdes skjult for forbrugeren!
Er DET en rimelig narko politik??
THINK NOT!!!
Foli bliver ikke informeret, de bliver dis-informeret!!!!!
Foresten så er 2C-x fede stoffer selv om de er farlige, jeg synes klart at man skal fortælle folk om de risiko de løber, men man kan sq ik gå h en og forbyde dem det hvis de vælger at overhøre advarslen, det må folk selv ku styre og så kan man jo på den måde få afprøvet om de ny os er så farlige og statens overskud af stof-salg kan bruges til dem som evt. vil få brig for frivilig afvæning eller behandling, det er ikke noget vi kan ignorere
De ting sker, spørgsmålet er bare på om vi forbereder os på den rigtige måde
Et forbud er ikke den rigtige måde at hjælpe disse individer på, de vil bare blive tilsidesat og blive behandlet usselt og som redjerangs mennesker fordi de tager stoffer
Den slags kan vi ikke finde os i....
De er mennesker som dig og mig!!!
Hvorfor skal vi finde os i at blive behandlet som andet?
Er det rimeligt hvis politikerne kalder os misbrugere og narkomaner når de selv stikker sedlen op i næsen?
I SMELL SOMETHING ROTTEN IN DENMARK
Holland er trods alt LIDT mere frimodige og check antallet som ryger hash pr. indbygger?
Det er ikke et så stort problem som i danmark
I danmark bliver det GJORT til et problem, et STORT problem og myndighederne er magtesløse, de ved det godt, de vil bare ikke indrømme det så de fortsætter med at spille facaden, gemme sig, spille skuespil, de ved godt slaget er tabt, men de skal give et godt ansigt så de kan blive genvalgt, de skal ligne moralens vogtete
Og det ER de ikke...
De KAN ikke være det, fordi det har intet med moral at gøre
Derimod er det UMORALSK at forhindre folks frie vilje til at tage narko!
Der er folk som har BRUG for det....
De kan ikke få benlgtet deres ret!
Vi kan kun komme problemet til livs hvis vi stopper forbud imod stoffer
Fordi en forkert lovgivning SKABER flere problemer end den gavner nogen som helst andre end dem som sidder som poliktere og pudser deres "glorie"!
Helt ærligt!
Hvor mange går ind for en frigivelse af retten til at tage beslutninger som vedrøre en selv og egentlig ikke ret meget andre?
Det tror jeg de fleste af os gør, så derfor er det jo kun et spørgsmål om tid før vi har magten til at stå sammen og bøje lovgivningen eftersom vi vokser for hver dag der går, vi bliver flere og flere vi får penge indsamlet i store fonte, vi har advokater foreninger som varetager hvores interesser , vi er en regulær SAMFUNDS MAGT!
Lad os lige tage og benytte os lidt mere af den
For samfundet er DIG OG MIG
LAd os så få noget NARKO
MVh. NArko Astral