Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 17:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg synes dog alligevel, man skal være forsigtig med at neglicere risikoen for at havne i et opiat/heroin misbrug. Ligesom med de fleste andre stoffer, spiller ens psykiske tilstand en stor rolle, så hvis ens humør ofte er dårligt, bør man udvise stor forsigtighed.

Der findes flere ubehagelige mellemstadier inden man når bunden, og det handler om at undgå disse, hvis man vil eksperimentere med opiater/heroin.

Mvh. Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
8x combo.. herion, opiater(metadon flydende og pilleform) , GHB, Lexotan, Vallium(benzom) og alkohol.. osv. osv. har aldrig indtaget så mange pillert gør det aldrig igen.. det var et tilbagefald som jeg kun n kan huske smaå glimet af over 3 dage... skriver et længere indlæg senere, da det endte med røveri og voldsom slåskamp...

Senest rettet af A.MUS 24 maj 2005 02:43, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Citat:
Det var en lidt skræmmende oplevelse som jeg aldrig glemmer, men så har jeg jo også lært noget af det :)

En af mine kammerater har også ligget i sengen 2-3 dage efter at have spist 500 mg tramadol som depotkapsler. Han havde vist bare haft kvalme og været svimmel.

Mvh.

Indmeldt: 12. Jan 2005

IndlægSkrevet: 24 Maj 2005 01:02 Emne: Besvar, med citat Ret/Slet dette indlæg Slet dette indlæg
Nu haer jeg her til aften drukket fr vildt, taget lidt coke pg ædt 11 depotkapsler tramadol , hvad svarer til 550 mg... jeg har det fin og ej er ikke særlig skæv af tramadolen... men måsker er jeg i mogregn men tror det næppe. har nu købt 20 50 mg tramadol og tester hermed h vordan de virker.. tror ikke de er særlig vilde.

n
Jeg er da skæv på cola, hash, alkohoil og bagskæv på et kæmpe tilbagefald på benmzo som jeg skriver om senere... men er da skæv på de tramadol, men ikke overdrevet......

Titel:
Admin
Brugeravatar

A.MUS> Det kan vel variere hvor højt ens tærskel for tramadol (og andre opiater i øvrigt). Jeg får personligt pænt meget kvalme af tramadol når jeg kommer over de 350-400 mg. Men hvorfor dog æde så meget når jeg får en udemærket virkning af 200-300 mg :P

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

En af de ting der sker når man får en OD,er at åndedrættet bliver meget overfladisk,som de fleste nok ved.
Men det er rigtigt hvad Psyko siger,at man i de tilfælde hvor dosis ikke er så stor,at åndedrættet simpelthen går i stå,i de fleste tilfælde kan holde personen i live ved at hanke op i ham og ud under en kold bruser,kunstigt åndedræt osv.
Hvis nogen har set en der var rigtig langt ude i en Opiat rus,kan man se at vejret bliver trukket MEGET overfladisk.Så går der et stykke tid,hvor det ser ud som om personen ikke ånder,og så lige pludslig trækker han vejret,ligesom efter en impuls.

Der er ingen tvivl om,at personen der er tale om her,var temmelig tæt på at lukke ned.
Jeg har prøvet det et par gange,og ens hørelse er i høj grad påvirket.Og det ER ligesom om man mister noget af den,før man mister den sidste rest af bevidsthed.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]