Jeg ville nu fortælle hvordan jeg kom ud af et misbrug af k3x, som gjorde at jeg kom vidre med mit liv. jeg havde kørt 3-4 måneder på k3x hver weekend og jeg skulle bare have mere og mere og jeg kunne ikke selv se at jeg var på vej ud i noget lort(eller at jeg egenlig var det).
Nogle af mine venner vendte mig ryggen og gad ikke være sammen med mig. Fordi jeg var kommet så langt ud. Jeg begyndte så småt at blive ligeglad med nogen af mine venner. For jeg havde det sådan at de måtte acceptere, at jeg gjorde hvad jeg gjorde. Og jeg kunne bedst/næsten kun snakke med dem der tog/tager/solgte stoffer. Jeg havde et citat der lød såen her.
"Jeg blir da ikke en dårligere ven, bare fordi jeg tager stoffer"
Det er også rigtigt men til et vis punkt.!!
Jeg forandrede mig meget i hverdagene, sad jeg bare og kiggede tom ud i rummet og tænkte kun på hvor meget jeg havde taget i weekenden og hvor meget jeg skulle tage i næste!
Det ende også op med at jeg tog k3x i hverdagene. Det skete at jeg tog dem et kvarter inden jeg gik ud af døren hjemme fra og så de kunne begynde og virke når jeg sad sammen med gutterne!
jeg tabte mig 6 kg fordi jeg ikke spiste særlig meget og kunne også se at mine muskler var blevet mindre! men jeg var ligeglad!
"For alt skulle jo nok gå"
Det skete en enkelt gang at jeg ikke måtte købe k3x af en. Og det fattede jeg intet af "for jeg kunne styre det" For han havde selv været der hvor jeg var på det tidspunkt.
Og når jeg ikke kunne få fat i noget, så var hele min aften ødelagt!
Jeg blev så deprimeret fordi jeg ikke fik k3x!
Fordi k3x det var blevet min alkohol! Det var blevet en så stor vane at jeg skulle have k3x som der skal ild til at tænde et bål!
Før dette brug var jeg en af klassens sjove drenge. Men efter noget tid blev jeg ham den stenede der sad nede i hjørnet! alt forandrede sig! men jeg kunne intet se!
Jeg er så glad for den dag idag at jeg er kommet ud af dette misbrug! og det skyldes en ting...
L S D
Dette stof var "Den gode hjælper" det gav mig et andet syn på stoffer som jeg aldrig havde troet jeg skulle få!
Det er så dejligt at kunne sidde og skrive dette her og er så glad for at jeg er vågnet op igen! og folk er ved at kunne kende den sjove igen!
LSD hjalp mig til at komme til et svar! (svar tænker i så?)
jeg kan ikke uddybe dette mere andet end, at det var som om at der var noget der skulle overståes da jeg tog k3x før jeg kunne stoppe med det!
Og idag er jeg rimelig sikker på at det var et lsd trip der skulle hjælpe mig vidre!
Og det har det så sandeligt gjordt! Jeg kan stadig godt tage k3x men det bliver en gang hver 2 måned højest og det kan jeg sagtens holde det til for jeg føler mig helt afklaret på dette område!
Mit mål med dette indlæg:
Selfølgelig for at fortælle om mit misbrug af k3x men mere for at hjælpe andre der ude! som står i samme problem som jeg har haft!
>Lsd hjalp på mig så det kan være det også hjælper på dig!<
Pas på med de k3x folkens!
Mvh>>pSy_dEvil