Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 jul 2025 19:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Nærum - KBH
jeg har købt en del ting over nettet og har osse prøvet de fleste af dem syntes ikke de virker optimalt
så nu har besluttet at lave ekstrakt af hele svineriet

Og det skal måske lige understreges at jeg har ledt og jeg har søgt både på denne side og andre som erowid osv.

jeg vil bare gerne vide hvad der er bedst at bruge til hvad. jeg ved godt hvad jeg skal gøre for at lave et ekstrakt og det lyder jo ikke så svært men hvad skal man bruge til at lave ekstraktet

de ting jeg har til at lave ekstrakt af er: acetone, husholdningsprit og rensebenzin

de urter jeg har er:
Kanna 10g
Kava 25g
Sinicuichi 50g
Wild dagga 25g
Damiana 50g
Katteurt 500g
Malurt 50g
Passionsblomst 500g
Betel nød 50g
Catuaba 50g
Perikon 50g
Galangal 50g
Ma huang 50g

og nej jeg har ikke købt det hele på en gang

Hvad ville virke bedst på hvad

Titel:
Junior medlem

Nej nej nej nu må i holde op

et spørgsmål af gangen. tak

i behøver kun at svare på det i ved noget om

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
et hurtigt google på ephedrin ( aktive stof i mahung) siger at det har en amino gruppe med en pka på 9,6, så et meget godt bud vil være en syre/base extraktion ( eller udsaltning hvis du kan nøjes med en mindre rent produkt).

den/de aktive stoffer i Sinicuichi er vist også tryptamin relaterede, så samme fremgangsmåde vil med stor sansynlighed give et godt resultat.

Titel:
Junior medlem

jeg forstod ca hvert andet ord

kunne du ikke lige sige det engang til... på dansk

Titel:
Tidligere holdmedlem

du kunne også bruge nogle af internettets udmærkede søgemaskiner......eventuelt denne her på siden!

De oplysninger du leder efter tvivler jeg på at nogen lige kan i hovedet, og de skal selv slå dem op så, hvorfor kan du ikke gøre det selv? og når der så er en der fortæller dig hvad han ved, og fortæller dig hvilke metoder du skal bruge, så vil du have ham til at skære det endnu mere ud i pap? søøøøøøg

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Kenntekent > Jeg indrømmer gerne, at min viden omkring kemi og synteser/ekstraktioner er minimal, men jeg ved én ting: Man kommer sjældent sovende til noget her i verden. Enten læser du noget om emnet, taler med en der har forstand på det, eller også kommer du ikke til at lave nogle gode ekstraktioner.

Mvh. Psyko

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Psyko skrev:
Kenntekent > Jeg indrømmer gerne, at min viden omkring kemi og synteser/ekstraktioner er minimal, men jeg ved én ting: Man kommer sjældent sovende til noget her i verden. Enten læser du noget om emnet, taler med en der har forstand på det, eller også kommer du ikke til at lave nogle gode ekstraktioner.

Mvh. Psyko

bare for at kysse røv: Amen til det psyko!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
kentekent skrev:
jeg forstod ca hvert andet ord

kunne du ikke lige sige det engang til... på dansk

endnu et hurtigt google gav:
http://www.erowid.org/chemicals/dmt/extraction_guide1/dmt_extraction_guide1.shtml

som er en god detaljeret vejledning til en syre base extraktion af tryptaminer, der ikke kræver noget kendskab til kemi.

koge- og smeltepunkt for DMT er dog forkert, men resten er god info.

Men hvis du virkelig vil blive klog på DRUGS må du søge selv, det er den eneste måde du tilfældigt falder over viden, som du aldrig ville drømme om existerede.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Tag Kemi C og Kemi B på enkeltfag eller via gymnasium, så har du den gode grundviden i organisk kemi, og så burde det + google være nok til at du kan fortsætte din karriere som planteekstraktør.

Titel:
Junior medlem

er der ikke lavet en dansk spasseridiot sikker guide til hvordan man ekstrakterer ting? det burde der da laves så vi svage ryger hjerner kan følge med....
har stenet rundt på nettet og jeg tror jeg har fat i hvordan man gør med de fleste ting, men en nem dansk guide ku altså være OK

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
benZ!Rulez skrev:
er der ikke lavet en dansk spasseridiot sikker guide til hvordan man ekstrakterer ting? det burde der da laves så vi svage ryger hjerner kan følge med....
har stenet rundt på nettet og jeg tror jeg har fat i hvordan man gør med de fleste ting, men en nem dansk guide ku altså være OK

Grunden til der ikke er en sådan spassersikker guide er, at de kamikalier, der skal bruges til ekstraktioner oftest ikke er beregnet til spassere... Mange af dem er kræftfremkaldende og dampene deraf er meget brandfarlige. Derfor skal man gerne have lidt viden om, hvad man foretager sig.

Jeg går ikke udfra, at du har lyst til at flambere dit køkken, dig selv og ende om med cancer fordi du gerne ville lave et ekstrakt af noget narko...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Citat:
Jeg går ikke udfra, at du har lyst til at flambere dit køkken, dig selv og ende om med cancer fordi du gerne ville lave et ekstrakt af noget narko...

Man er vel ikke spasser for ingenting :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]