Citat:
samtidig ved vi måske mere end dig, for vi har indset at det er noget lort, og det er det vigtigste at vide.
Citat:
flot nuanceret udtalelse, det beviser virkeligt at du ved mere om det end mig......
Jeg er ligeglad med at vide noget om det der ikke er relavant. det er ikke er vejen til at få et godt liv. og det tror jeg mange mennesker er enig med mig i. og de fleste mennesker er også enige i at det er det eneste vigtige at vide om stoffer
Citat:
punkt 2 er at der meget sjældent bliver delt om hvem der har taget hvad og om hvor meget man har taget.. Men hvis det gjorde ville dette måske være meget interresant at høre på da man sikkert kunne gendkende en del af det i sit eget liv.
Citat:
Jeg har en anden tilgang til stoffer end 95% af stofbrugere, og jeg finder det derfor svært at forestille mig at, jeg kan bruge jeres erfaringer til noget.....
Jeg kan bruge det til noget men er vel heller ikke en af de 5% som du snakker om.. Sludret i det du sagde var at det var det NA drejede sig om. hvad folk har taget og hvordan.. DET bliver meget sjældent delt
Citat:
Du tager det meget personligt at jeg ikke mener at jeg og andre psychonauter ikke kan få noget ud af de møder. Hvad er din præcise relation til NA?
Jeg tager det ikke personligt.. min relation er irelavant, men kan sige at så snart du går til møder, og er tilknyttet fællesskabet i NA så er du en del af det
Citat:
Punkt 3 er at du siger at dit stofmisbrug er milevidt fra vores, men det er altså nu mange forskellige mennesker som kommer i NA, og det eneste vi har tilfælles er at vi har et misbrug, og at vi ønsker at komme ud af det
Citat:
Jeg syntes ikke at hovedgruppen af stofbrugere har meget at tilbyde mig, og det er vel fakta at stofmisbrugere oftere er lavere stillet inden for mange områder, end gennemsnittet.
ja lavere stillet, men her snakker du jo også om dig selv. og hvad mon med dem der så er blevet clean som er størstedelen af NA? mon de kan hjælpe dig hvis du virkelig ønsker en clean tilværelse, når de har været igennem en del ting? Det tror jeg..
Citat:
og sidst. Hvorfor tager du det, og har du et valg hvis du er afhængig?? Og NA har ikke noget med viden om stoffers farlighed at gøre..
Citat:
Prøv lige at blive on topic, det der er en helt anden disukussion, men for at svare kort, jeg tager det fordi at jeg lyster det, og jeg syntes at de positive effekter vægter højere end de negative!
det er netop on topic da jeg udelukkende har relateret til dit første indlæg i denne tråd, med at man har et valg osv. prøv at læs dette igen.
Citat:
Man har et valg indtil man bliver mør nok.. Du snakker om HVIS du skulle få brug for hjælp.. Du har ikke brug for NA i dine egne øjne, før du føler at du har brug for hjælp, og det ville klart nok derfor være meningsløst for dig at begynde at gå til møder, da du endnu ikke indser at du har brug for hjælp.. Desuden er NA heller ikke professionelt. Vi er jo narkomaner som du også selv er indforstået med..
Citat:
Jeg har ikke på noget tidspunkt sagt at N/A er nytteløst, jeg har bare sagt at jeg tvivler på at folk der har en mere videnskabelig tilgang til stoffer, end gennemsnittet kan få særligt meget ud af det
Det har du ret i. NA er for folk der indser at de har et misbrug, og folk som indser at det er forkert.. mener du at du kan styre dit så er det jo fint.
Diskussion slut for man skal jo ikke diskutere med en idiot. de trækker en ned på deres niveau, og slår en på erfaring..

her er vi begge enige går jeg ud fra