Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mild Svampe??
Junior medlem
Brugeravatar

Hej alle sammen.
Jeg er ny i den forum og jeg vil sige også til psychedelic stoffer selvom jeg har prøvet et par gang svampe og LSD men det var flere år tilbage.
Min første oplevelser med psy var LSD hvor jeg ikke vidst hvad jeg taget da vores Pusher havde ikke noget E's besluttede vi at prøve denne "lille" styk papir og hold kæft hvor var det en oplevelse!! de første 3 timer var ren mareridt og da solen kom up tog vi på stranden som var ca, 5 minutter i en bil hvor vi nåde der efter ca. 30 minutter men det var helt klart den bedste syn og følser som jeg har nogen sinde har haft.

nu vil jeg prøve igen en svampe eller DMT tænkte også på ayahuasca men det venter jeg med til jeg bliver lidt mere bekendt med slagsen.
Kan i "pro's" anbefale mig en svampe som jeg kan tage alene i fred og ro? noget som er ikke for stærket.

Takker
Davis.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du kan kigge inde under Psilocybin Svampe forummet. Der ligger en del gode topics til folk der godt vil starte blidt ud med svampene.

Ellers så søg og du skal finde. :P

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Nu er DMT jo den ene bestanddel af ayahuasca!

Hvis du gerne vil eksperimentere lidt igen, vil jeg da næsten foreslå en mellem dosis LSD, og så afsætte god tid til trippet. Men det jo bare min personlige mening :)

Titel: blid svampe??
Junior medlem
Brugeravatar

Tak for jeres svare.
Nu har jeg fået af en ven nogle sort frø som indholder nogle DMT i som men skal ryge...kender i navnet til det? er det en god ide at tage DMT derhjemme bare sådan? eller skal jeg spørge om det er en dårlig ide og hvorfor?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Velkommen til Davis!

Jeg har ikke selv prøvet DMT ud over et par mislykkede forsøg med rygning af yopo frø... Nogle halvstore, flade, sorte frø - Kan det være dem din ven snakker om? Hvis det er dem skal du ikke regne med at få nogen betydelig effekt ud af at ryge dem, de laves som reelt til et specielt yopo-snus som skal sniffes eller "skydes" op i næsen. Hvilket skulle være en ret vild oplevelse, som jeg ikke tror er noget enhver bare skal kaste sig ud i uden videre...

Vil foreslå dig et stille og roligt svampe trip eller evt. en mild dose LSD. Når det nu er et godt stykke tid siden du sidst har indtaget psychedelika, burde du måske lige vende dig til oplevelsen igen før du begynder på voldsommere ting?

Held og lykke!

Titel:
Tidligere holdmedlem

nogen speciel grund til at du vil tage dem alene?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
10 gram friske cubensis...
velkommen til du :wink:

Godnat.. nu er jeg endelig færdig med at jage vejer prognoser ud af min bil, så nu vil jeg schlafe!
-Cope

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]