Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Dav!

Da jeg har været så heldig i at modtage et growkit med posten. Men noget som jeg har ledt længe efter er et svar på om hvor tit man skal bestøve kagen med vand. har så læst man skal srøjte et par gange om dagen indtil de første sataner kikker op.
sprøjter vand på kagen 1 gang om dagen og har givet kagen luft 4 gange ca... har dog kun haft kittet kørende i 2 dage nu... tempareturen er på ca 22 til 25 grader. er det ok tempareturen ryger ned på 19 stykker om morgenen.?????
har læst det meste igennem på siden men det har ikke givet svar nok på mine spørgsmål til at jeg vil føle mig sikker.

Og nu da jeg har sat kittet igang har jeg fortrudt at have det i posen som fulgte med. så kan jeg smide det over i en anden beholder uden der sker nogen skade.. alså selvfølgelig skal det være helt sterilt inden...

Og jeg har hældt vand i posen og derefter har jeg sat kittet i det gør vel ikke noget vel.?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C.
Hej Hintman, og velkommen til boardet.

Det er sørme ikke så mange reaktioner du har fået på din post. Nå, men så vil jeg da forsøge at svare:

- En enkelt eller to gange forstøvet vand om dagen lyder fint! Men det lyder som om, du sprøjter det direkte på kagen - det er nok ikke en god ide. Bare sprøjt, så det støver ned i din beholder.

- Temperaturen må godt komme ned på 19 grader. Det burde der ikke ske noget ved.

- Jeg synnes det lyder som en risikabel affære at skifte beholder, nu hvor du har startet dit grow.
Men til en anden gang: hvorfor ikke bruge en stor spand, og dæk den over med husholdningsfilm!? Det virker upåklageligt for mig.

Det er nu nogle dage siden du postede; hvordan går det med dem? Kommer dine svampe op?

Happy grow... :P

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Velkommen til.

Jeg har haft mit growkit ned på 5 grader i 3-4 dage, uden at growkittet har taget nogen form for skade. De kan holde til lidt af hvert.

Men prøv at bruge søgemaskinen... emnet har været diskuteret mange gange efterhånden.

Titel:
Junior medlem

Ja undskyld ventetiden! har haft lidt arbejde...
Men Der gik selvfølgelig infektion i skidtet. jeg tømte kagen ud på jorden og ved ikke om det er muligt på den måde, men syntes at kunne se "bakterien" Grøn" starte nede fra bunden i siden. Men kittet var fra http://www.ruab.com så har nok forklaringen der,
har jeg så fået fortalt. Men vi prøver snart igen ;-) men ellers tak for responsen.. Men det startede på dag nummer 2 og spredte sig meget hurtigt...
Læste mig frem til på siden at skimmelsvamp måske også kan forsage skade..?? er det muligt?? da jeg har en lidt mere kedelig svamp på toilettet hehe.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Det grønne du ser på kittet er skimmelsvamp og ikke bakterier.
Skynd dig at smide kittet ud, det er ubrugeligt nu og det er en potentiel sundhedsfare pga infektionen!

Svampen spreder sig MEGET hurtigt og sporerne vil være i luften bare du åbner for kassen med kittet i og det giver astma som bare pokker.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hintman skrev:
Men kittet var fra http://www.ruab.com så har nok forklaringen der,.

Hvad fanden? :D

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

@ Gaia

Sådan gør vi når folk prøver at linke til forhandlere... - Så får man lov til at kigge på kælne mænd!

Titel:
Junior medlem

er der nogle former for tilsætningstoffer/gødning man kan blande op med det vand som man bestøver med???

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Andreas/Saiko-Pod skrev:
@ Gaia

Sådan gør vi når folk prøver at linke til forhandlere... - Så får man lov til at kigge på kælne mænd!

Det er da syndt for de flinke mænd/drenge på RUAB, at de skal miskrediteres af en flok hippiesvin?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Psyko skrev:
Andreas/Saiko-Pod skrev:
@ Gaia

Det er da syndt for de flinke mænd/drenge på RUAB, at de skal miskrediteres af en flok hippiesvin?

Vi burde faktisk få betaling for at sende folk videre til ruab...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
psychedelia sponsor ordning hahaha nu har jeg fandeme hørt den med! :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]