Hehe, tak for rosen, da

Jeg vil sige, at jeg nyder at trippe alene, for som log siger, det er et helt andet trip. Du kan folde dig helt ud, præcis som du vil, uden at tænke på andre eller tænke på hvad andre tænker om dig. Du kan skifte musik uden nogen brokker sig, du kan gøre mærkelige ting med din krop, uden at nogen kigger skævt på dig, og du kan virkelig føle dig selv og dine omgivelser i live ved at gøre alt muligt underligt. Det giver en frihed.
Det er selvfølgelig også meget lærerigt at begå sig med andre. De gange jeg har trippet, har jeg bemærket at der er enormt meget forskel på at trippe alene, med en enkel anden person, eller en hel gruppe. Det er tre helt forskellige trips der er tale om. Jeg har ikke lige tid til at sidde og forklare det, og du vil nok heller ikke få det helt store ud af det - men kast dig ud i det, og det behøver ikke at være ekstreme doser.
Hvad angår badtrip, så har det også været diskuteret meget her på psychedelia. Når jeg tripper, og trippet får en dårlig karakter (som du også kan læse i mine rapporter), så giver jeg fuldstændig slip og ser på "badtrippet" som noget positivt, istedet for noget negativt, som alle gør. Det er "badtrips" der fortæller dig mest, det er dér du lærer dig selv at kende på, det samme med din verden og omgivelserne omkring dig.
Når jeg får følelser og visioner jeg ikke bryder mig om, lægger jeg mig ned og giver fuldstændig slip. Jeg danner mig ikke en mening om tingene (om dét og dét er positivt eller negativt), og prøver at følge med i hvad trippet fortæller mig, istedet for at ignorere det og tænke på hvornår trippet mon er overstået. Hvis du ignorerer det du får at vide, bliver det værre, og hvis du tænker på hvornår det er overstået, føles det som tusinder af år. Nyd det som det er.
En anden god idé er altid at betragte trippet som en biografsal, når det begynder at blive negativt. Forestil dig at du sidder og ser en gyser: Du er skræmt for vid og sans, men du ved at når det er overstået, er du helt normal. Sådan er et trip også - hæng på, lær, opsøg, forstå og vær nysgerrig, lige meget hvor negativt det måtte være. Og det er lettere sagt end gjort

Held og lykke med det, hvis du planlægger noget lignende.