Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
For et par timer siden læste jeg mig frem til, at Passion Flower indeholder harmine, harman og harmaline, som virker som MAO-hæmmere.

Det siges også, at 2-3 joints lavet af passion blomsten giver en mild, afslappende og dejlig skæv følelse i kroppen, og at det i kombination med svampe øger svampenes virkning, da det samtidig virker som MAOi.

Så kom jeg til at tænke på, om man ikke kunne bruge en 2-4 passion blomst joints som MAOi-kilde i Ayahuasca-bryggen, istedet for at drikke to forskellige væsker, hvoraf den ene er MAOi-kilden...? Og i såfald, vil det fungere? Bare man i det mindste slipper for den kvalmende smag af hele to væsker.

Bare en lam tanke.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
hvis doserne er høje nok burde det godt kunne lade sig gøre.

Faktisk må man jo sige at det er noget mere lækkert end fx. Harmela så det ville da bestemt være fristende at forsøge :)

Tror nu nok du skal lave en the af det for at få det fulde udbytte

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
hva med at lave en afkog af passionsblomsten? så man simpelthen koger passion blomsten, og tører det, for senere at bruge det som en MAOi kilde. Så kunne man f.eks. tage en ekstra stor dosis DMT holdig plantematerialer(Mimosa :P ), så hvis Passion eksperimentet funger, ja så skulle en høj mængde DMT nok kunne virke som en god ide :twisted:

/Cope

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Tricket ville nemlig være at ryge sig frem til MAOi-kilden istedet for at drikke det. Det er mest det jeg tænker på.

Selvfølgelig ville det virke bedst, hvis man indtog det oralt... men jeg tænkte på, at hvis man bare kunne ryge nogle af disse joints, og SÅ indtage DMT'en, så ville det jo være en lettelse, da man skal drikke mindre.

Så spørgsmålet er bare, om bryggen vil fungere, hvis man ryger PF og så indtager DMT'en kort efter.

Ingen der har erfaringer med dette?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Gracie and Zarkov:
http://deoxy.org/gz_betac.htm

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er ikke helt sikker på at jeg forstår det præsist, men må man ikke ryge det tørre/lidt smattede afkog af PF på en bong med en direkte flamme?
Spørger for at være HELT sikker :oops:

Der står nemlig:
Citat:
The plant material is smoked with a match, lighter or torch in such a way to promote the boiling of the material, rather than burning it. This seems to yield the most effective high. The highly concentrated rue extract lends itself nicely to smoking in a "hash oil" pipe with the flame heating the bowl on the outside.

/Cope

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg tror at man skal intage en bryg af MAOi hvis det skal virke hurtigt nok på enzymerne i maven, så de ikke når at nedbryde DMTen når man drikker den. Hvis man ryger MAOi virker det nok først og fremmest på den MAO vi har i hjernen, så det forlænger virkningen af DMT som er kommet over i blodet. Men hvis det når at blive nedbrudt af MAO i maven, kan det være lige meget.

Men hvem ved, måske smager passionblomst-the godt?

Hilsen Fanny

Titel:
In our memories
Brugeravatar

det gør det hvis min hukommelse ikke svigter totalt

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Er det mon lige så effektivt at drikke 50 g passionsblomst, som det er at drikke 50 g B. Caapi før et DMT-trip?

Så kan man altså med fordel ryge et par passionsblomstjoints under et DMT-trip og derved forlænge sit trip? :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tager lige tråden op igen for at høre om der er nogen der har begået sig ud på et Passihuasca trip?
Eller nogen som bare har tænkt sig at prøve det måske?

/Cope

Titel:
In our memories
Brugeravatar

300 til 600 gram v il jeg mene er nødvendigt..
Forsøg endelig, har selv tænkt på at forsøge

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Plz sig at du har et link for jeg VIL give det et forsøg..! Men jeg vil være mere end 80% sikker og det er jeg ikke endnu :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

http://www.erowid.org/plants/syrian_rue ... nfo1.shtml

Plant Dosage Ratio
------ ------------
Rue 1
Caapi 12
Passion flower 80

Dvs, Hvis du skal bruge 3 gram rue
Så skal du samtidig bruge 39 gram Caapi (selv plejer jeg at bruge ca. 75 - 100)

Dvs- at du skal bruge 240 gram ca. men jeg vil nok hellere skyde på du skal bruge ca. det dobbelte 500-600 gram for at være sikker

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]