Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Forsiden bliver ikke læst af de nye medlemmer! Hva kan vi gøre for at undgå de samme ''uheldige'' spørgsmål der bliver stillet snart ugeligt?

Citat:
Hvad psychedelia.dk er til:
Harm Reduction (Skadesbegrænsning) - Har du spørgsmål omkring dosering, indtagelse og andre praktiske emner, er vores forum til rådighed.
Udveksling af erfaringer - Del dine erfaringer med folk, hjælp hinanden med at udrydde myter og misforståelser.
Oplysning - at få den almene befolkning til at åbne øjnene for, at unge mennesker er andet end "misbrugere" og "weekendnarkomaner".
Hvad psychedelia.dk IKKE er til:
Anskaffelse og køb/salg af rusmidler - det er din egen hovedpine, hvor du får dine stoffer fra.
Diskussion af de forskellige Ecstasy-piller - der findes andre sites lavet til dette formål.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Lade folk lære af deres fejl. Men hvis fejlen gentager sig 2-3 gange, synes jeg man skal tage fat i brugeren, fylde ham/hende med amf raktalt, og evt. give vedkommende lidt GHB så rektum udvider sig. Derefter er det op til yeti at bedømme hvad han vil bruge udvidelsen til.

Kort sagt: Jeg synes ikke vi skal slå hårdt ned på helt nye brugere, der kun har begået fejlen én gang. Det er også usikkert om hvorvidt brugeren får direkte adgang til forumet, eller til selve siden, da psychedelia benytter et frameset som visning. Hvis man kommer direkte ind på forumet, så vil menuen til venstre ikke være synlig, og derfor vil reglerne heller ikke blive læst.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

På overgrow.com har de et ret smart system der måske kan løse "problemet". Nye brugere bliver tvunget ind i regelsættet de første 10 gange (mener jeg) man poster..
Altså.. Når man trykker på "besvar/skriv indlæg" bliver man smidt hen til regelsættet som truer med seriøs røvfuld hvis ikke reglerne bliver overholdt..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

hmm.. Det lyder som en mulighed.. :?:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Verden
Karma systemet fra overgrow er også meget cool, da det ikke er altid at postcount = cool bruger.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Fuck dig din underlødige "under 200 poster"-nar!

Titel:
Medlem

Odden skrev:

Tak, jeg elsker også dig Billede

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
log skrev:
Odden skrev:

Du er da den værste bøssehomo jeg længe har snakket med... det er gaybrugere som dig der bør bannes!

Titel:
Medlem

aliaarhus skrev:
log skrev:
Odden skrev:

Du er da den værste bøssehomo jeg længe har snakket med... det er gaybrugere som dig der bør bannes!

Du behøver ikke være misundelig, der er gay nok til alle!

Ka godt forstå du er frustreret når det er så længe siden du har fået noget man-action.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jaja, bare post lort så du kommer til at virke sej ligesom os andre.

GAY!!!!

Titel:
Tidligere holdmedlem

ja, ham har vi sq ikke været heldig med :roll: :roll: :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fandens Ferieparadis...
Endnu en seriøs post der endte med at I snakker om hvor gay I er... Men det er da godt at se at I kan blive enige om noget :P
Og egentlig synes jeg at problemet med nye brugere, der ikke forstår reglerne skal konfronteres i folkeskolerne, for de har jo tydeligvis ikke lært at læse... :roll:

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Tillad mig at komme med et lille indskud i debatten, hentet direkte fra Nudansk ordbog:

Citat:
diktatur, subst. -et, -er, -erne
1. et politisk system hvor én person el. en lille gruppe af personer har uindskrænket magt, og folket er uden reel indflydelse

Hermed håber jeg at debatten vil dø ud - I har alligevel ikke noget at skulle have sagt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fandens Ferieparadis...
Heil! 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
På den lille provinsfolkeskole, hvor jeg i mine barndomsår trådte ind i lærdommens helvede, havde de glemt at skifte lærestaben ud siden midelalderen. :shock:
Jeg sværger, vi taler om ælgamle vampyrer. :shock: :twisted:

Der var det udover almindelig psykisk tortur, god skik og brug at give eleverne, et "ordensrellement", der bestod af en masse punkter, som de skulle skrive af, der så vidt jeg husker alle startende med jeg skal eller jeg må ikke.

Jeg tvivler på det hjælper, men for traditionens skyld ville dette måske være en idé, en håndskrevet afskrift af en ny lang erklæring, underskrevet med blod, der ved overtrædelse af rellementet, skal sendes til en moderator, før den formastelige igen kan træde sine folder på dette gloværdige forum! :P

Titel:
Medlem

En anden mulighed kunne være at formulere regelsættet på en alternativ, mere pædagogisk metode, f.eks. en tegneserie eller noget i den dur, noget der illustrerer GRUNDENE til at vi har disse regler, hvilket virker til at være der vi har det reelle problem.

I de fleste tilfælde af de posts fra nye der har brudt regelsættet herinde, har den der har brudt reglerne godt været klar over det, men blot valgt at ignorere det, fordi de ikke har forstået årsagerne til at vi har disse regler.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

hæy log.. kanon god idee måske måske!

Men du er jo gay så... 8)
jeg kan da godt tegne det for dig hvis du zynz... :P

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Denmark
log skrev:
En anden mulighed kunne være at formulere regelsættet på en alternativ, mere pædagogisk metode, f.eks. en tegneserie eller noget i den dur, noget der illustrerer GRUNDENE til at vi har disse regler, hvilket virker til at være der vi har det reelle problem.

Hvis man som person er så dum at man ikke forstår regelsættet og ligefrem skal have lavet en hel tegneserie for at fatte det, er man simpelt hen bare ikke gammel nok(eller for dum)!

måske lidt groft sagt og selvfølgelig laver de fleste en fejl et par gange men bliver man ved, kan det da kun være fordi man fatter brik!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Suspekt skrev:
log skrev:

Hvis man som person er så dum at man ikke forstår regelsættet og ligefrem skal have lavet en hel tegneserie for at fatte det, er man simpelt hen bare ikke gammel nok(eller for dum)!

måske lidt groft sagt og selvfølgelig laver de fleste en fejl et par gange men bliver man ved, kan det da kun være fordi man fatter brik!

I så fald må løsningen jo være IQ og modenhedstests, før man bliver lukket ind! :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
log skrev:

Nå ja selvf. så kan vi også lave en lille sang og sende i radioen + smide flyers ned fra flyvemaskiner, og nu hvor vi er i gang kan vi få et par lækre damer iført bh til at danse mavedans over det hele på boardet med et skilt om maven med påskriften KLIK HER, og når man klikker (for det gør mange jo) så ryger man direkte til reglerne, hvorefter IE går i full screen, og CTRL+ALT+DELETE bliver disabled så du ikke kan komme videre før du har læst ALT hvad der står 42 gange, eller bare har kigget på det i nøjtagtigt 2 timer og 27 min. Bagefter skulle der så være en test bestående af 368 spørgsmål omkring reglerne og generel opførsel i verdens samfund, samt anstændigt sprogbrug hvis man til dagligt arbejder med småbørn...

Helt ærligt ?

Men til gengæld synes jeg idéen med at de xx antal gange man poster skal man læse forumreglerne igennem, evt. med en tidsfrist før man kan poste videre. Så ville de nok blive læst.

/Xp3rt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]