Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 21:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
http://www.dr.dk/nyheder/kriminalitet/a ... eID=249318

http://www.dr.dk/nyheder/kriminalitet/a ... eID=249332
http://www.dr.dk/nyheder/kriminalitet/a ... eID=249347
http://www.dr.dk/nyheder/kriminalitet/a ... eID=249387

:x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x

De skulle fanme alle samme sendes til grønland og tvinges til hårdt slavearbejde i nogle guldminer resten af deres dage. Fuck jeg er træt af grådig, hjernedøde og voldige menesker der kun tænker på sig selv, og ikke over at deres handlinger kan ha store betydninger for mange mange andre menesker

Kan vi ikke bare alle samme være venner ?

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
eedeolla skrev:

Nej...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psyko skrev:
eedeolla skrev:

Nej...

Det er rigtig, for det er en process gud (eller hvem der nu har fundet på hele) har lagt ind, for at regulere antallet af menesker på Jorden. Ligesom atombomben og krig, hungersnød, fattigdom, sygdomme og tsunamien. Alt samme noget vi faktisk skal være glade for. For ellers vil der komme alt for mange menesker.

Nå der gik vist lige lovligt megen lommefilosofi iden,

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Alle mennesker burde tvinges til at være vegetarer, så alle mennesker kunne ernæres på de kæmpe store marker som bruges til drøvtyggere.

Og så skulle alle stoffer legaliseres, så folk ikke ligger og skyde vaskepulver i årerne!

Det er min perfekte drømmeverden :)

Titel:
In our memories

Johndeere skrev:
Alle mennesker burde tvinges til at være vegetarer, så alle mennesker kunne ernæres på de kæmpe store marker som bruges til drøvtyggere.

Ja menneskelig tvang er altid en god ting. Jeg nævner i flæng: USSR, Chile (1973-), Kina under Mao Zedong, Nazityskland osv osv osv.

-Psyko

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Tager ikke altid dine indlæg seriøst, psyko. Tror du skal gøre det samme indimellem..

Iøvrigt styrketræner/bodybuilder jeg, så ville sgu være træt at at undvære mine dejlige røde bøffer :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psyko skrev:
Johndeere skrev:

Ja menneskelig tvang er altid en god ting. Jeg nævner i flæng: USSR, Chile (1973-), Kina under Mao Zedong, Nazityskland osv osv osv.

-Psyko

Ja det er godt mod overbefolkningen, og det er nok et af de største problemmer vi har :? Anyway så er det fanme noget skidt det der er sket ude på fristaden

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvis det ender med, at det danske hashmarkede bliver overtaget af indvandrer og de meget brutalle metoder som øjensynligt vil følge med dem, opfordrer jeg ALLE til at dyrke deres eget istedet for at støtte det!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
DR-D skrev:
Hvis det ender med, at det danske hashmarkede bliver overtaget af indvandrer og de meget brutalle metoder som øjensynligt vil følge med dem, opfordrer jeg ALLE til at dyrke deres eget istedet for at støtte det!

Jeg er sgu ligeglad med, hvem der sidder på hashmarkedet, bare jeg kan købe min ryger i fred og fordragelighed. Jeg kan virkelig ikke se, hvorfor man skulle boycotte sin pusher, bare fordi leverandøren er en anden end tidligere. Rockerne er en flok egoistiske, skruppelløse imbeciler, og hvis de bliver presset af en flok utilpassede psykopater med indvanrerbaggrund, so fucking what? Jeg vil helst være fri for at støtte nogen af parterne økonomisk, men som lovgivningen er indrettet er det et nødvendigt onde for mig. Måske et stigende pres på rockerne og et dermed mere blodigt og brutalt hashmarked kan være med til at rykke en legalisering nærmere. Man har vel lov at håbe...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Tror tværtimod det vil have den modsatte virkning..

Så kan alle politikerne sidde og pege fingre og sige: Se.. Med hash følger vold og anden kriminalitet. Vi giver politiet nogle flere penge til at bekæmpe det..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Godmachine>> hvad med bare at dyrke det selv eller købe det af en der gør så du slipper for at støtte vold, mord og alt det følger med den onsdags dummert?

Senest rettet af DR-D 23 apr 2005 13:06, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

enig dr-d...

hvorfor udsætte sig for livsfare og anden ondskab når man trygt og meget let kan dyrke sin egen ryger derhjemme?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Hellere støtte gamle hippier og købe deres "NARKO" end støtte organiseret kriminalitet.

Titel:
Relativistisk båthorn

Magnum skrev:
Så kan alle politikerne sidde og pege fingre og sige: Se.. Med hash følger vold og anden kriminalitet. Vi giver politiet nogle flere penge til at bekæmpe det..

Jep. Han smilede også over hele fem-øren, ham der den mørkhårede super-betjent (jeg ka' ikke huske han's navn, men han var i tv-avisen i middags om det der med en mulig nærpoliti-station på staden, og kommer sikkert også i den iaften)

Jeg hørte også at nogle præster anklagede regeringen's narko-krig for, ihvertfald delvis, at være en årsag til alt det her (1 død. Gad vide om han's familie mener den pris er værd at betale for et forbud mod christiania????? Det er ihvertfald dén pris de har betalt nu. Gad også vide om ministeren der satte hele cirkusset igang sover godt de næste par nætter, eller om han har dårlig smag i munden. Det ville jeg ha' hvis det var mig der var skyld i det her, men jeg er nok heller ikke ligeså hård i filten som de dyre drenge på borgen)

En tanke til alle de berørte, de tilskadekomne og deres pårørende, og til alle der bor i nærheden af det her (selvom det selfølgelig ikke gavner noget reelt at jeg si'r det)

Jeg sagde jo VK ville ende med at gi' hovedpine...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvorfor skal jeg læse fucking BT for at finde ud af, at dette drejer sig om en etnisk bande..!!?!? :x :x :x Politikken, Information - ikke et ord om det i de intellektuelle blade.

Den form for politiske korrekthed er simpelthen kvalmende. Det diskrediterer alle andre, som forsøger at føre en nogenlunde jordbunden form for ikke-racisme. For gu er det da relevant for læseren, at det åbenbart drejer sig om indvandrere; og muligvis, dermed, den voldelige overtagelse af hash-markedet, der er i gang fra etnisk side. Denne censur er faktisk noget af det mest generende ved denne sag...

Det værende sagt, er jeg enig med Dr-D. At støtte falafel-mafiaen eller rockerne er simpelthen korrupt; jeg er sq overrasket over, at man kan pisse på grave herinde så kort efter.

Titel:
In our memories

Converge > Jeg har svært ved at se hvorfor det er relevant for læseren, at der (formentlig) er tale om 2. generationsindvandrere? Tror du virkelig folk bliver mindre racistiske, bare alle eksemplerne om kriminelle indvandrere lægges frem på bordet? Eller hvad er det egl. du mener?

Narkotikamiljøet har da altid været fyldt med gangstertyper, hvorfor virker I så overraskede? Tror I måske dem der styrer opdyrkningen af opium i Afghanistan, eller kokain-produktionen i Sydamerika er nogle flinke folk? Eller hvad med speed og ecstasy producenterne i Polen?

Man kan ikke komme uden om, at man ofte støtter nogle dumme svin, når man vælger at tage narko.

-Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Citat:
Converge > Jeg har svært ved at se hvorfor det er relevant for læseren, at der (formentlig) er tale om 2. generationsindvandrere? Tror du virkelig folk bliver mindre racistiske, bare alle eksemplerne om kriminelle indvandrere lægges frem på bordet? Eller hvad er det egl. du mener?
Narh, jeg tror slet ikke det gør folk mindre racistiske. Men det definerer ikke, om noget er relevant.

At bl.a. hash-handlen i stigende grad er ved at blive etniceret er relevant. Politiets udtalelser omkring de nyere, etniske mafiaer, er at de har en anden stil end rockerne før dem. De nye udskud trækker altså til våben meget hurtigere end udskuddene fra før - bl.a. fordi de er nye, og "skal sætte sig i respekt". Det gælder både knive og skydevåben. Etniske mafiaer tenderer til at holde sammen mod hvide, og vice versa - det er bl.a. på det grundlag, at etnerne p.t. er ved at udvidde deres andel, altså ved tæskehold mod de indfødte grupper.

Gu er det relevant, hvis dette er eskaleret over i SMG attentater! Dette er en helt anden sag, end hvis det var fx. folk i læderjakker, der havde gjort det. Eller Albanere. Hvis en rocker slår en anden rocker ihjel, så er der en verden af forskel imellem hvis det er en HA vs. HA, eller en HA vs. Banditos. Du kan ikke bare undlade tilhørsforhold, fordi at nogen HA'ere altså er fine folk, når tilhørsforhold er en afgørende information, af stor relevans for især fremtiden.

Titel:
In our memories

Jeg kan stadig ikke se relevansen...Beklager, men det eneste relevante for mig, er at metoderne i narkomiljøet åbenbart er blevet mere brutale.
Hvis man bliver skudt i hovedet med en ak-47, er man vel ligeglad med om det er en indvandrer eller en anden kriminel person, der trykker på aftrækkeren?

De informationer de efterspørger bidrager allerhøjest til en yderligere polarisering i samfundet, og sætter måske en stopper for den i forvejen ringe integration der foregår. Hvad hjælper det os?

-Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Arh men hør nu, du kan da nok forestille dig, at hvis der er tale om et hit fra falafel-mafiaen, så er der konsekvenser ved den drejning af historien. Det havde jo selvsagt været ret relevant, hvis folkene alle havde været i læderjakke, eller de alle havde været kronragede. Ja, gu er der flinke bikere, gu er der flinke skins, gu er det ej retfærdigt at de flinke farves af de uflinke - men tilhørsforholdet er stadig meget relevant for attentatets natur. Og hvis folkene her alle var etniske, og de havde den slags våben, ressurser, og koordination, er det et lige så stort fingerpeg om tilhørsforhold som kronragning og hvide skjorter.

Hvis du så ligefrem vil skrive at du ikke kan se det relevante i tilhørsforhold og motivation, når der sker mord, men bare ser det som "mord" i et "miljø", hvor oplægget er irrelevant... så føler jeg lidt, at jeg taler med en rolle fra en Orwell novelle, hvis jeg skal være ærlig. :/ Men ok.

Titel:
In our memories

Converge2pi skrev:
Hvis du så ligefrem vil skrive at du ikke kan se det relevante i tilhørsforhold og motivation, når der sker mord, men bare ser det som "mord" i et "miljø", hvor oplægget er irrelevant... så føler jeg lidt, at jeg taler med en rolle fra en Orwell novelle, hvis jeg skal være ærlig. :/ Men ok.

Så deres motivation var altså at de var farvede eller hvad? Selvfølgelig er det relevant for politiet, at de ved hvordan gerningsmændene ser ud, men den almindelige avislæser behøver ikke vide det IMO.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 52 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]