Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: STP
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg har netop hørt om dette stof, men kan næsten ikk finde noget info på det. Skulle være en del som lsd, men vare længere...

Er der nogen der har erfaring med dette ?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
http://www.erowid.org/library/books_online/pihkal/pihkal068.shtml

http://www.erowid.org/chemicals/dom/

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mmmmm... DET lyder skægt!!!... Men er der nogen herinde der har personlig erfaring med brugen af STP ?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

ikke for at bitche, men det ville være nemmere hvis du benævnte det DOM :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det går under begge navne... skal vi så også snakke om ecstasy, i stedet for kix ? eller cocain i stedet for cola?

Jeg har aldrig hørt folk bruge ordet DOM, men til gengæld STP...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

DOM er en sammetrækning af "2,5-DIMETHOXY-4-METHYLAMPHETAMINE" ligesom MDMA er af "3,4-methylenedioxymethamphetamine".

Så kix og ækstasi er netop også bare slangnavne istedet for en kemisk sammentrækning arghhh never mind STP så.

STP står for serenity, tranquility and peace..... I hope you get the picture

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ok så... Jamen for mig handler det i første omgang ikke om hvordan skidtet er kemisk opbygget, men om hvad der sker, når jeg tager det, og hvis folk kender det som STP, så er det for mig oplagt at bruge det, i stedet fom DOM, men jeg kan godt se at man skulle bruge DOM.

Men mht. MDMA, kender jeg ingen der siger at de skal have en mdma-pille... det er det som folk kan relatere til, jeg gør brug af...

Men hvis det pisser dig så meget af, siger vi bare DOM fra nu af... :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Men anyways... er der nogen der har erfaring med dette stof? om man så kalder det DOM eller STP ?!?

Titel:
Site Admin

Jeps!

Bestemt ikke noget fest stof. STP forkortelsen passer meget godt. Man bliver ganske "rolig" og får MEGET dybe tanker. Godt til at tulle rundt i flot natur og tænke over tingene.

Et af de eneste stoffer hvor jeg aldrig har oplevet hardheads. Har flere gange hørt om folk der snildt kunne spise groteske mængder LSD, DOB (dvs 10+ mg) uden at synes det bliver for intenst. Har derimod aldrig mødt nogle der ikke synes at 10 mg DOM var RIGELIGT!

Kan selv godt lide det, men hvis det er til den sædvanlige kexe-tonny bliver han nok overrasket ;-)

MVH
KI

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
jeg har prøvet STP (DOM).. utrolig lækker substans...jeg indtog 9mg kl 02 lørdag nat og holdt først op med at se kraftige farve eksplotioner søndag 23-24.(jeg indtog ik andet i løbet af den nat og efterfølgene dag end 9mg STP.)... det var såen at jeg sku tag mig seriøst sammen for at ku fører samtaler med folk og se ud af øjnen.. derud over var der indet "mindfuck" som det ellers kan ses på lsd, jeg har ik oplevet man fik dybe tanker på STP...dog at jeg blev så blæst..som jeg ik har været på syre mm. i meget lang tid..

mere STP til folket :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

xun skrev:
Ok så... Jamen for mig handler det i første omgang ikke om hvordan skidtet er kemisk opbygget, men om hvad der sker, når jeg tager det, og hvis folk kender det som STP, så er det for mig oplagt at bruge det, i stedet fom DOM, men jeg kan godt se at man skulle bruge DOM.

Men mht. MDMA, kender jeg ingen der siger at de skal have en mdma-pille... det er det som folk kan relatere til, jeg gør brug af...

Men hvis det pisser dig så meget af, siger vi bare DOM fra nu af... :D

pisser mig af, nej bestemt ikke, det var bare for at være en sæk og rette på dig :wink:

bryder mig nu mest om "too stupid to puke" :D

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Omtalte substans hører til mine personlige favoritter. Det giver for de fleste et meget rent, smukt og effektfyldt men alligevel behageligt kontrollabelt trip. Den virker umiddelbart til at være mindre stimulerende end de fleste andre psykedeliske phenethylaminer og amphetaminer.
Det nærmeste jeg lige kan komme på at sammenligne det med, må være en blanding af TMA-2 og LSD. Varigheden er omtrent som LSD - i modsætning til barske sager som DOB. Den lader til at kunne have ret kraftige empatogene effekter.
Jeg er enig med KI i at 10 mg er nok for de fleste. Og selv om det kan være ret overvældende, lader det til at forekomsten af bad trips er relativt lav på DOM.

Titel:
Medlem

Alexander Shulgin angir' det som DOM... nuff' said :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Citat:
This compound, unbeknownst to me, was scattered widely and plentifully in the heyday of the Haight-Ashbury in San Francisco, in mid-1967. It was distributed under the name STP, which was said to stand for Serenity, Tranquility, and Peace. It was also claimed to represent Super Terrific Psychedelic, or Stop The Police. The police called it: Too Stupid to Puke. Actually, the name was taken from the initials of a motor additive which was completely unrelated chemically. Incredibly, and sadly, one of the avowed experts in the area of the "sensuous drugs" actually stated that STP, the motor oil additive, was really one and the same as STP, the highly dangerous psychedelic. The motor oil additive, he wrote in a book of his, had properties somewhat related to those of LSD, mescaline, and the amphetamines. How fortunate that the love children of the time didn't do much reading, for they might have gotten into yet deeper pharmacological troubles with drug raids on the local gasoline stations.

PIHKAL #68 DOM

Xun > De fleste "nye designer-drugs" kan du finde i PIHKAL og TIHKAL

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: honolulu
noget af det mest sindsyge jeg nogen sinde har prøvet..Har aldrig prøvet noget der var så intens og for vildt med alle de farver :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

Rule #3 in Psychedelia Club:
You do not reply to old topics.

(specielt ikke med noget så intetsigende. At det er det vildeste du har prøvet siger ikke så meget, det kunne være du kun havde prøvet passionsblomst, udover DOM).

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]