Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej der.

skulle lige forhøre mig om der er nogen herinde der har stiftet bekendtskab med ethnoplanets kratom resin.

er stoffet af god kvalitet og er det nok med 10 gram for en ordenlig rus :?:

mvh.
moe

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Jep, jeg har da prøvet det et par gange og det virker udmærket. 10 gram er dog en stor dosis, så start hellere med 5 gram og arbejd dig opad, hvis du ikke synes virkningen er stærk nok.

Titel:
Junior medlem

nu jeg er i gang vil jeg lige høre jeres mening om kvaliteten af ethnos blå lotus...

peace
moe

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Armaghetto var det ikke dig som i en anden tråd sagde at du ikke fik nogen virkning af det?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
Timekiller:jo det var ham han har lavet en triprapport om det for at fortælle andre hvor dårligt det er :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C.
Jeg har prøvet Ethno's Kratom een gang. Vi var to der delte 10 gram, altså 5 gram hver. Vi lavede det i te.
Jeg tror vi begge mener det var en succes. Det startede godt med en fin interessant buzz. Så kom der dog en periode, hvor pulsen og hjertet hamrede lidt vildt, og vi var ramt af rastløshed og fysisk ubehag. Men det var kun en times tid. Efter det var det 'plain smooth and toffee' i nogle timer...

Go' fornøjelse! Det kan godt anbefales...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Men fy for helvede hvor det smager klamt det stads!

Prøvede for et stykke tid siden selv at lave en kop the med ca. 6 gram kratom i, den første time skete der ikke andet end at jeg blev lidt afslappet og fik kvalme... Efter ca. 1½ time drak jeg så de sidste 4 gram men så begyndte der også at ske noget. Det kløede som en i helvede, mit syn blev en smule "blured" og var ekstremt afslappet. Det er dog ikke noget jeg tror jeg ville ofre penge på igen, syns ikke det var kvalmen værd i forhold til effekt.

Tror effekten variere meget fra bash til bash...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Timekiller:

Jeg fik sendt det forkerte af webshoppen. Jeg fik noget som lignede tørt græs, men den ægte vare ligner en god klump opium.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Armaghetto skrev:
Timekiller:

Jeg fik sendt det forkerte af webshoppen. Jeg fik noget som lignede tørt græs, men den ægte vare ligner en god klump opium.

Hmm... Det jeg fik var nu også sådan noget urtelignende noget. :?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Kratom "resin" er i virkeligheden ekstrakt lavet af dårlig kvalitets kratom-blade.

Det i har fået, har været pulveriseret "premium grade" kratom-blade, som faktisk er meget mere efterspurgt end ekstraktet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
5 gram af pulveret virkede ihvertfald upåklagligt og ret så kraftigt.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jeg fok nogen lunde "entheos" effekt saa oehh, da en god dosis opium koster nogenlunde det samme som en opiums stener, er den at foretraekke, doeneg

Titel:
Junior medlem

hej der...tak for svarene...

har modtaget mit kratom resin. det minder mest af alt om nogle små hårde sorte stykker sten. :?

hvis jeg vil lave te af skidtet - hvor lang tid skal det koge op? 10 min eller deromkring?

moe

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
mostafari skrev:
har modtaget mit kratom resin. det minder mest af alt om nogle små hårde sorte stykker sten. :?

hvis jeg vil lave te af skidtet - hvor lang tid skal det koge op? 10 min eller deromkring?

moe

Da det smager temmelig klamt, vil jeg anbefale dig at opdele klumpen i mindre stykker og derefter opslemme det i en minimal mængde kogende vand - 50-100 ml. Det tager kun et par minutters omrøring med en teske, før klumperne er opløst/opslemmet.
Lad væsken afkøle til kropstemperatur, drik det i et par mundfulde og skyl efter med noget mælk eller andet, der kan skylle den fæle smag væk.
Stoffer virker jo individuelt, så jeg vil anbefale at du lægger ud med en lille mængde på 2-3 gram kratom resin - så skulle du være på den sikre side. Vent i hvert fald 1 time før du eventuelt redoserer...

Held og lykke med det :wink:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Nærum - KBH
Hvis det bliver for klamt at drikke det er et godt tip at pakke det ind i joint-papir og sluge det, du skal bare ikke overdosere eller lave den så stor at du bliver kvalt

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
kentekent skrev:
Hvis det bliver for klamt at drikke det er et godt tip at pakke det ind i joint-papir og sluge det, du skal bare ikke overdosere eller lave den så stor at du bliver kvalt

Virker den metode virkelig? Hvorfor så ikke bare smide de i gel caps og sluge dem?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
kentekent skrev:

det kan umuligt være behageligt ihvertfald!!!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Nærum - KBH
man kan osse bruge en kapsul men hvis man nu ikke har sådan en

Titel: slasket....
Junior medlem

Geografisk sted: oppe i din momz
:shock: Jeg havde købt 10 g. etno kratom resin og ville prøve med en homie.
Vi lavede 2 kopper kogende vand og droppede 3 g kratom i hver kop og rørte rundt...det smagte af lort så vi puttede 4 skefulde sukker og en sjat mælk i og så smagte det sq okay.
efter en time var der ikk sket noget og det var tid til redosering, min homie gad ikk at have mere og ville ryge tjald i stedet men jeg tog en kop til med 2 gram resin i.så jeg havde ialt indtaget 5 g. kratom resin!
Og så skete der sku noget, jeg blev så fuckin lam at jeg ikke engang kunne ryge mere end 3 hvæs på jointen af gangen så blev jeg for svimmel og måtte ligge ned....
Totalt hardcore super dope opiat stof det der kratom! mindede mig lidt om at være på supotex og ryge tjald samtidig...en kraftig oplevelse, men uden "tømmermænd" dagen efter, der var jeg sq frisk nok.
Jeg kunne godt mistænke dette stof for at være vanedannende, for det er sku en kraftig lammert man får på af det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kratom er sq en spændende substans,jeg prøvede det i Thailand sidste gang jeg var der (heh..jeg rejser om 4 dage til Bangkok igen..)

Jeg blev ganske udmærket lam også.Det er en slags Opiat/downer/stimulant eller noget.. :P

Jeg har hørt det skulle kunne dæmpe Opiat abstinenser,men jeg ved ikke hvor meget kød der er på det.
Men jeg har tænkt mig at prøve at finde mere info denne gang.

Ha en fed Jul allesammen. :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]