Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jul 2025 04:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Citat:
Det kan jeg godt være enig i... men det er jo ikke ensbetydende med at man bare skal have nul respekt for svampene og bare tage dem fordi man vil se hallucinationer - der er det dømt til at gå galt.

Hehe. *mindes dengang aliaarhus startede her på forummet og tit sagde han bare ville se halluer* :P

Du har da lært en del, det kan 3-P3O sikkert også.

Og jeg er enig med noname om, at man ikke nødvendigvis skal presse nogen for-forståelse ned over sit trip, selvom der altid vil være en tendens til dette. Men det bedste er ikke at fastholde noget, og give slip på de for-forståelser man har, og bare se trippet an som det kommer. Det tror jeg man får mest ud af. Om man så skal se en film ved jeg nu ikke om det altid er det bedste. *Mindes grumt dengang jeg første gang så en film på LSD+Svampe.. Baraka var det... brrr heftigt*

Men vær forberedt på at der kan ske ting og sager som måske kan være hårdt for psyken, måske kan være sjovt og legende, måske kan være dybt mystisk indsigtfuldt. Spis dem, slap af, og vent på effekt :)

-Odden

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ja, det er måske ikke lige Meet the Feebles eller Requiem for a Dream man skal sætte på under sit første trip! :shock:

(Prøv med noget Pixar/Disney i stedet)

Titel:
Medlem

hahaha en grinern film når man tripper er "The Emperors New Groove" - eller på dansk "Kejserens Nye Flip" :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Ja, det er måske ikke lige Meet the Feebles eller Requiem for a Dream man skal sætte på under sit første trip! :shock:

Requiem for a dream er lækker at stene til på comedown synes jeg.. :P
Men klart, første gang skal måske være noget andet.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Dextrose skrev:

Meet the Feebles er da ideel, syre og gatling sprayene køer ahhh! :D

Titel:
@Ali Det der er da en Kokanin, sådan nogen kender jeg godt! (du kan se på den's fine hvide farve at det er en æter kokanin og ikke en billig Crack Bunny :!:

@3-p3o Velkommen til der og go trip når du kommer så langt, måske du aligvel skulde veloverveje at skrive noget mere smart i din signatur.

Det er rart at se en der har læst på lektien inden han straks kaster en masse svampe i hovedet, klogt træk og der er massere af info om emnet.

Jeg vil anbefale at droppe ideen med film og bare køre med noget lækkert chillet musik, noget du slapper af til og så bare tage det skridt for skridt. Du mangler ikke "underholdning" når man er på svampe, der er ting nok at grine af uden film osv.

MVH
Piercer

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Fyn
Jeg har tænkt meget på bare at se noget ordenligt musik på og så bare sidde og stene på internettet og glo de samme forbandede indlæg igennem igen og igen og lade det komme af sig selv.

Jeg har forresten også ændret min signatur, kun pga. dig :-P

En anden ting er at det først bliver engang til sommer. Jeg har huset for mig selv en uge til sommer, og jeg har ikke rigtig lyst til at gøre det imens mine forældre kunne dumpe ind af døren når det skulle være - til sommer er der trods 800km imellem os, så det går nok :-P

Jeg har læst utallige trip reports- og det eneste jeg frygter er at svampen måske frembringer noget som jeg har fortrængt. Who knows hvad der gemmer sig inde i ens database; det bliver spændende at finde ud af. Jeg har ihvertfald mod på at få nogle svar, og om de skal komme første gang ved en mild dosis er usandsynligt, men bliver ved indtil jeg får en "sjæl-ud-af-kroppen" oplevelse.

EDIT:

Hvad står "CEV’s og OEV’s" for? Har ikke kunne finde det nogen steder.

Mvh
3-p3o

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
CEVs = Closed Eye Visuals

OEVs = Opened Eye Visuals

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
ville klart anbefale fear n' loathing in las vegas.... Det er en kæmpe grinern film at se når man blæser :shock:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg synes nu FALILV skal ses når man kommer hjem søndag eftermiddag og stadig har den store koger på, man kan bare SÅ meget relatere til den syge tankegang...

Mens man blæser/flyver eller whatever mener jeg at det er vigtigt at have noget musik man er vild med og nogle mennesker omkring en, som man stoler på og har det grineren med...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

...imens andre vælger stilhed og ensomhed ved en søbred.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
RedZenTerrorist skrev:

Citat:
...imens andre vælger stilhed og ensomhed ved en søbred.

I can relate!!! Der er ikke noget flottere end en solopgang ved en søbred, hvor der er helt blikstille... Man får virkelig verden ind på en positiv måde... Specielt på en psykedelisk stof...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Dextrose skrev:

:mrgreen:
Jeg husker anden gang jeg så Meet the Feebles, jeg havde røget godt, og jeg fik det rigtigt dårligt både mentalt og fysisk og blev total parnoid! Især fluen skræmte mig fra vid og sans. :mrgreen:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]